kuulinkohan nyt ihan väärin että paikka ois myyty?????... mitähän siihen sitten tulee????.......joku vanhojen kokouspaikka????
ravintola pelikenttä
27
2923
Vastaukset
- Häkäässä
Sellaista juttua on kyllä liikkeellä. Jatkosta en tiedä.
- Onko viihtysämpi
Nyt kun tiedetään, niin mitä mieltä olette uudistusta Pelikentästä, en ole its ehtinyt vielä käydä tutkimassa?
- Ei mitään menettänyt
Onko viihtysämpi kirjoitti:
Nyt kun tiedetään, niin mitä mieltä olette uudistusta Pelikentästä, en ole its ehtinyt vielä käydä tutkimassa?
No et ole mitään menettänyt. Ei sama paikka enään ollenkaan missään muodossa.
- Nukkumattiko
Onko viihtysämpi kirjoitti:
Ei tiedä. Käyty olisi, mutta ovi oli kiinni vaikka baarin piti olla auki klo 9, niin oli kiinni vielä klo 11. Olemmeko käsittäneet jotain väärin, ovessa olevista aukiolo ajoista??
- zizzi00
Nukkumattiko kirjoitti:
Ei tiedä. Käyty olisi, mutta ovi oli kiinni vaikka baarin piti olla auki klo 9, niin oli kiinni vielä klo 11. Olemmeko käsittäneet jotain väärin, ovessa olevista aukiolo ajoista??
tekijä nukkunut känniään pois........
- peluri
zizzi00 kirjoitti:
tekijä nukkunut känniään pois........
viime perjantaina oltaisiin menty päiväkaljalle yhden paikkeilla, mutta pimeänä oli, ovi lukossa eikä mitään lappua ovessa. taitaa olla lopun alkua.
- Alun loppua
peluri kirjoitti:
viime perjantaina oltaisiin menty päiväkaljalle yhden paikkeilla, mutta pimeänä oli, ovi lukossa eikä mitään lappua ovessa. taitaa olla lopun alkua.
Eli loppuu, ennenkuin alkaa:)
- Eläkeläisten pelit
Karaokebaari eläkeläisille.
- kunta
N-järville liitoksen yhteydessä.
- hakoteillä
On loistavaa, että luusereiden juoppojuottola häviää! Mikä on vanhojen kokouspaikka? Sinun mielestäsi vanha on varmaan yli 30v.
- tttt
tilalle tulee tietty kirpputori. mikäs muu täällä työläiskaupungissa menestyisi. heh
- Pelit pilalla
Oli ihan hyvä pelipaikka ennen. Nyt peli-illat pilaa isoon ääneen huutavat elvistelijät ( rahamiehet)
- nuudes
Pelit pilalla kirjoitti:
Oli ihan hyvä pelipaikka ennen. Nyt peli-illat pilaa isoon ääneen huutavat elvistelijät ( rahamiehet)
siinäpä se ku niitä rahamiehiä ei oikeesti edes ole, isot puheet, pieni lompakko. ei pidä uskoa aina kaikkea..höh
- nipussa löytyy kyllä
köyhän ei kannata pelata, on parempi jättää pelaaminen niille, joilla on varaa hävitä.
Köyhät pysyköön kotona nuudelisoppaa litkien.- Ei kateutta
Luulempa, että viestissä ei ollut kyse kateudesta, vaan ihan jostain muusta ja samaa mieltä olen. Möykkääjä pilaa peli-illan.
- Outoa käytöstä
Ei kateutta kirjoitti:
Luulempa, että viestissä ei ollut kyse kateudesta, vaan ihan jostain muusta ja samaa mieltä olen. Möykkääjä pilaa peli-illan.
Onhan se melkoista kännisekoilua ja maine kasvaa. Kyllä sitä välillä katsoo ja kuuntelee ja ihmettelee miksi henkilökunta ei puutu? Vai korvaako yksi ihminen monta muuta maksavaa asiakasta jotka kääntyy ovelta pois.
- -ark-
Mun mielestä ihan viihtyisä kuppila nyt, kun saivat sitä sisustustakin kuntoon :)
Takuulla on halvimmasta päästä keskustan paikkoja! - kaveri
ei tietenkään ole enään se sama baari kuin ennen kun on uudet työntekijät ja omistaja. hyvin on ainakin porukkaa ollu tähän mennessä, vanhoja kantiksia ja muutamia uusiakin tuttavuuksia. plussaa että näkyy isolta kankaalta urheilua, pokeri-iltoja ja bändejäkin on aika tieheästi esiintymässä, mutta saa myös tarvittaessa olla rauhassakin. kivan avaraa ja valoisampaa kuin ennen.
- mie
ennen tuli käytyä, mutta ei enään näitten uusien "parannuksien" jälkeen
- Ninue
Sama omistaja ku krouvilla.
On kuulemma myymässä kovasti pois, ei ilmeisesti tuota tarpeeks.
Asiakkaita kadonnut ku hyvät tuotteet piti korvata huonoilla.. - Hiano homma
Juu'u nyt jo näyttää melko kuolleelta pelikentässä.
- raira1
kiinni on ja pysyy.................. seuraavaksi varmaan joku grilli baari............
- niintainäin
Kyllä mä oon kuullu, että siihen tulisi baari. Sellanen baari, missä ois paljon bändejä..
- kanuri
Sellaista juttua olen kuullut että paikalle tulis kiinalainen ravintola.
- Anonyymi
Nyt on vihdoin näihinkin tiloihin saatu laatupubi isolla tarjonnalla ja viihtyisäkin vielä. Ajat muuttuu ja kaikki menee eteenpäin. Eipä tullut pelikentässä käytyä koskaan vaikka ikääkin olisi ollut.
- Anonyymi
Päätit sitten kommentoida 7 vuotta vanhaa uutista.
- Anonyymi
Pelikenttä oli parempi, tästä uudesta ei saa edes stidejä maksava asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886