Olen löytänyt totuuden eräästä kultista, mutta tässä on eräs pulma miten pääsisin täydelliseen valaistumiseen?
Guruni on nimittäin sitä mieltä että: kastevedestä on voinut jäädä jotain jäämiä minuun, kun en ole edistynyt uskonnossa.
Neuvoisitteko hyvät ystävät mitä minun täytyisi nyt tehdä, vaikka guruni on viisas, tähän hän ei osannut vastata.
minun pulmani
5
<50
Vastaukset
- näin valaistut
Jätä guru ja lue Raamattua.
- (??)
otin peukalonpaikan.Usko siis tulee kuulemisesta? Eikös se sitten tarvitse ymmärtääkin? Onko uskovienKASTE SITTENKIN SE OIKEA?
- Johannes 1. luku
Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."
Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.
Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.
Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut. - Vastaanota Jeesus
tuon gurun sijaan Mestariksi ja Vapahtajaksesi, niin sinun käy hyvin kun teet tahtonsa mukaan opetuslapsenaan. Isän Jumalan siunausta Herran Jeesuksen nimessä vaellukseesi ja elävä vesi ja Pyhä Henki sinut uudestisynnyttäkööt Isästä Jumalasta Poikansa Jeesuksen valtakuntaan.
- voit myös todistaa
tuolle gurulle Jeesuksesta, niin että hänkin voi kääntyä Herran puoleen. Kun synnyt Jeesuksen opetuslapseksi sanansa ja Henkensä kautta, niin alat oppia tuntemaan Herraa ja tahtoaan ja sitä tehden myös sinusta tulee otollinen opetuslapsensa ja vaikuttaa sinussa hengellistä hyvää ja kun perille voittajana tulet, niin Jeesus johdataa sinut elämän vetten lähteelle ja saat iloita vanhurskaudestaan ja hyvyydestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462