Olen niin kyllästynyt elämääni, miksei minulla ole kiinostusta tavata ystäviä vapaa-ajalla? Olen pian 18 vuotias tyttö ja minulla on kavereita koulussa paljon. Tulen kaikkien kanssa toimeen ja liikun kaikkien kanssa. Mutta vapaa-ajalla minulla ei ole kiinostusta olla ketään? haluan vain olla kotona ja vietän aikaa netissä. Jos olemme sopineet jotain kavereiden kanssa että vietämme vaikka iltaa niin minulla tulee semmoinen tunne että en halua mennä sinne ja olen sitten menemättä. Entiedä miksi? Kaverit monesti pyytävät minua jonnekkin mutta tulee semmoinen tunne että haluan vain olla kotona. Tai jos joku sanoo minulle että tulee kylään niin saatan jopa keksiä etten ole kotona nyt? En ymmmärrä tätä miksen halua vapaa-ajalla nähdä heitä mutta koulussa on hauskaa heidän kanssaan jne. onko muilla samanlaisia tuntemuksia? :/
onko muita samanlaisia?
5
90
Vastaukset
- tietäjä92
Tuo se on kyllä omituista. Kokeilepa joku päivä kiskoa itsesi korvasta sinne kaverin luo vapaa-ajalla ja katso, miltä se tuntuu. Tehkää jotain mistä tykkäät, varmasti on hauskempaa kuin kotona.
- tsinng
hmm.. Kuulostaa tutulta !
Minulla oli n. puolivuotta sitten samanlaisen tilanne, ei vain innostanut lähteä minnekkään kavereiden kanssa. Tunne vain lisääntyi ja lisääntyi, mitä enemmän kaveriden seurasta vapaa-ajalla jäin pois. Koulussa kuitenkin kavereiden kanssa oli kivaa ym, että kaverita minullakin oli. Otin itseäni niskasta kiinni ja lähin heidän mukaan kerran, ja vähitellen olin heidän kanssaan aina vapaa-ajalla:) Kun täytin 18, oli baariinkin kiva mennä ensimmäistä kertaa, kun oli ystäväjoukko mukana;)
Sinuna jättäisin tietokoneen syrjään joksikin aikaa ja tekisit jotain muuta. Pyydä esim. sinun ns. "paras kaverisi" tai "läheisin" kanssasi lenkille. Tai jos teillä on joitain koulu juttuja, pyydä heitä tulemaan teille tekemään niitä:) Ei todellakaan kannata jättäytyä pois, se voi tuntua kavereistakin pahalta. - monkey1-
no ei taija olla kunno ystäviä jos et niitä halua nähä. Justiisa, iha vahvasti sinullakin mennee !
- nkl-
oon 15 vee poika ja mul on niiku ehkäpä 5 henkilöö joienkaa voisn viettää vapaa aikaa mut ne on taas semmosii jotka tykkää olla suures porukassa ja olen itsekin harkinnut et pitäskö mennä kavereitten kans johkii vapaa ajalla mutta se ei kiinnosta....
- aziz perkele
Joo toi tietokone & netti on paha juttu mikä saa tuntemaan siltä et sulla muka on oikeesti oikeita suhteita oikeisiin ihmisiin, vaikka asia ei näin ole.
Ei se että juttelet ihmisten kanssa netissä korvaa oikeiden ihmissuhteiden arvoa, ja sitä mitä siitä opit kun olet oikeasti kanssakäymisissä oikeiden ihmisten kanssa.
-sori mun ulosanti ei ehkä ole parasta mahdollista, olen vähän humalassa, mutta tiedän mistä puhun; olen erittäin sosiaalinen ihminen (kuten kaikki muutkin kun vaan tarpeeksi syvältä kaivaa) kunhan sille päälle satun. Mua oikeesti ahdistaa se tosi paljon mitä kaikkea te nykyajan nuoret (ite olin nykyajan nuori kymmenen vuotta sitten, nyt oon juoppo ja nisti, tosin pikkuhiljaa toipuva sellainen) joudutte käymään läpi kaikkien vitun feispuukkien yms paskan kanssa. Maikkarin & nelosen kaltaiset kapitalistimediat vartavasten luovat teille tunnevammoja (joita sitten yritätte hoitaa kahvilla/energiajuomilla, tupakalla, netillä ym ja jos noi ei auta ni sit kamalla), eli ne haluaa että pelkäätte oikeita "RL" ihmissuhteita ja jäätte himaan koneen ääreen nyhjäämään ja parhaimmassa tapauksessa päihtymään, koska sellaista yksilöä on helppo hallita.
Ikävä kyllä kaikessa tässä on vain kyse massojen hallinnasta...
Siis menkää ulos, älkää pelätkö ystäviänne ja maailmaa, muuttakaa sitä mielenne mukaan kaikille parempaan ja sallivampaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532