Kaipaisin uutta harrastusta elämääni, jotakin mukavaa uutta tekemistä.
Uusi liikuntaharrastus olisi mieleisin.
Harrastan lenkkeilyä koiran kanssa, enpä juuri muuta. Lihaskuntoa teen silloin tällöin, sitä pitäisi kyllä tihentää.
Harrastuksen pitäisi olla sellainen, johon pienessä kylässä (missä ei ole esim. uimahallia) kykenee. Liikunnan lisäksi olen musikaalinen, mutta vähän arkailen soiton tai muun aloitusta, kun olen jo nuori aikuinen :)
Heitelkää ehdotuksia!
Suositelkaa harrastusta!
11
103
Vastaukset
- ....
Rupea trollaamaan se on helppoa ja hauskaa.
- zdbxhkzrsxyr<
Pyöräily!!! Ostat vaan heti laadukkaan fillarin etkä mitää b-kaupan sontaa....
- injured
Hmm, tosiaan, halvahkokin tuo harrastus saisi olla, unohtui :D Pyöräily on kyllä muuten kivaa ja jos olisi rahaa, miksei.
- joo hepotyttö
ratsastus kunhan löydät jonkun kivan ja halvan tallin niin se on mukavaa :D itselläni on jo reilun vuoden mittainen kokemus!
- Mr Frasier
Tanssiminen? Tai sitten extreme jooga. Elikkäs normi liikkeitten sijasta vaikka istut jalat ristissä ja siitä nostat itsesi käsilläseisontaa jalat yhä ristissä tai muuta tuollaista. Tilaakaan tai paljoa tarvitse siihen. Breakdancen tyylisiä juttuja ne kai on ja sitä kun tehdään yksin niin ei tarvitse ujostella mihinkään seuraan liittymistä.
- injured
Tanssi olisi hauskaa, itseä kiinnostaisi sellaset vanhat tanssit :D Vanhojen tansseista kun innostuin silloin kun itse ne tanssin. Pitäisi vaan ottaa selvää toimiiko seuraa paikkakunnalla..
Ratsastus on käynyt mielessä, mutta olen aika pahasti allerginen hepoille :( muuta jonnekkin kivaan kaupunkiin ja tuu meijän cheerleaders joukkueeseen!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥
- injured
Selvä :D Mikä ois tämä kiva kaupunki? Helsinkiin suunta ensi kesästä alkaen -->
- gdjfopih
Tanssi! Ite oon harrastanu jo monta vuotta ja tykkään. Pääaineena siis nykytanssi, sivuaineena jazz. Balettiaki oon harrastanu sivuaineena. Eli jos vaa paikkakunnaltas löytyy paikkoja mis voi tanssia nii kannattaa käydä kokeilees. :)
- lovetojazz/hop/cheer
Helsingissä Funky Dance Bees =)
http://www.funkyteam.fi/news.php#147
Ihana porukka ja mukaan pääsee vaikka ei ole lajitaustaa. Silti mahdollisuus päästä SM-kisajoukkueeseen jos jaksaa reenailla ahkerasti. - hokutoryu jujutsu
Joku taistelu tai kamppailulaji(siellä oppii kunnioitusta ja tärkeitä taitoja joita tarvitsee elämässä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492