Terve
Kumpaakin olen ajanut kerran mutta vaaka kallistuu hieman foresterin puoleen. En nyt keksi miksi en sitten ostaisisi subarua. Kumpikin on hyviä joten ei tulle vika ostosta kumpaan vaan päätyy.
Tuo 2 desiä isompi diesel ei tunnu yhtään voimakkaammalta edes. Ajoa usein sivuteillä säässä kuin säässä välillä metsäautoteillä ympäri vuoden kunnes lumihanget kasvaa liiaksi.
Asiallisia järkeviä kommentteja ei fanaattaisia merkkiuskollisten sokeita huutoja pyydän. Lopulta autojahan ne vain ovat ei sen enempää ainakaan minulle .
Kiitos.
Crv vai subaru forester?
6
820
Vastaukset
- CRV....
Vertaa vielä huoltojen ja varaosien hintoja jospa sieltä löytyisi eroja.Myös takuu on tärkeä.
- CRVter
Minusta Forester on hiukan CRV:tä yksilöllisempi valinta kun tuo CRV on myynyt niin hyvin. Ehkä hiukan muovisempi, sen vähän mitä olen sisältä nähnyt. CRV on kyllä tosi hyvä ajettava ja tilankäyttö on hyvä. Molemmat varmaan sopivat ajoihisi.
- Subaru Forester
CR-V ottaisin vain kaupunki ja maantieajoon. Forester kulkee paremmin metsäteillä kun on kunnon jatkuva neliveto.
- Yeti paras
Osta kerralla se luokkansa paras: Skoda Yeti 2,0 tdi 4X4. Ei tarvitse selitellä.
- 2010 cr-v
Olen kanssa ajanut 2010 foresteria ja 2010 CR-V:ta, mutta minusta molemmilla autoilla on omat plussansa ja miinuksensa.
Subaru plussat:
jatkuva neliveto
hinta
dieselin kulutus
varustelu
ajettavuus
Subaru miinukset:
huoltohinnat
Honda plussat:
halvemmat huoltohinnat
ajettavuus
korkeampi(?)
Honda miinukset:
ei jatkuvaa nelivetoa
hinta
varustelu
vehon huolto ei kovin hyvä ( Veho Raisio)
Eli siinä muutamia plussia ja miinuksia.
Minä valitsin Hondan, koska Honda tuntui olevan hieman kokeampi ja minusta CR-V näyttää paremmalta ulkoota ja sisältä.
Mutta lopullisen päätöken tekee kuitenkin jokainen itse- XT-07
Jos haluat testattua tekniikkaa sekä laatua niin osta forester. Itselle pelkkää hyvää sanottavaa Subarun kestävyydestä. Materiaalit tuntuu olevan huomattavasti parempia kuin monessa eurooppalaisessa on totuttu.Forester varmasti suunniteltu alun alkaenkin tiukemmilla kriteereillä kuin moni muu city maasturi. Varaosat merkkiliikkeessä melko kalliita mutta kulutusosia saa motonetista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502