Crv vai subaru forester?

Forester hipoen

Terve
Kumpaakin olen ajanut kerran mutta vaaka kallistuu hieman foresterin puoleen. En nyt keksi miksi en sitten ostaisisi subarua. Kumpikin on hyviä joten ei tulle vika ostosta kumpaan vaan päätyy.
Tuo 2 desiä isompi diesel ei tunnu yhtään voimakkaammalta edes. Ajoa usein sivuteillä säässä kuin säässä välillä metsäautoteillä ympäri vuoden kunnes lumihanget kasvaa liiaksi.
Asiallisia järkeviä kommentteja ei fanaattaisia merkkiuskollisten sokeita huutoja pyydän. Lopulta autojahan ne vain ovat ei sen enempää ainakaan minulle .
Kiitos.

6

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CRV....

Vertaa vielä huoltojen ja varaosien hintoja jospa sieltä löytyisi eroja.Myös takuu on tärkeä.

• CRVter

Minusta Forester on hiukan CRV:tä yksilöllisempi valinta kun tuo CRV on myynyt niin hyvin. Ehkä hiukan muovisempi, sen vähän mitä olen sisältä nähnyt. CRV on kyllä tosi hyvä ajettava ja tilankäyttö on hyvä. Molemmat varmaan sopivat ajoihisi.

• Subaru Forester

CR-V ottaisin vain kaupunki ja maantieajoon. Forester kulkee paremmin metsäteillä kun on kunnon jatkuva neliveto.

• Yeti paras

Osta kerralla se luokkansa paras: Skoda Yeti 2,0 tdi 4X4. Ei tarvitse selitellä.

• 2010 cr-v

Olen kanssa ajanut 2010 foresteria ja 2010 CR-V:ta, mutta minusta molemmilla autoilla on omat plussansa ja miinuksensa.
      Subaru plussat:
      jatkuva neliveto
      hinta
      dieselin kulutus
      varustelu
      ajettavuus

Subaru miinukset:
      huoltohinnat

Honda plussat:
      halvemmat huoltohinnat
      ajettavuus
      korkeampi(?)

Honda miinukset:
      ei jatkuvaa nelivetoa
      hinta
      varustelu
      vehon huolto ei kovin hyvä ( Veho Raisio)

Eli siinä muutamia plussia ja miinuksia.
      Minä valitsin Hondan, koska Honda tuntui olevan hieman kokeampi ja minusta CR-V näyttää paremmalta ulkoota ja sisältä.
      Mutta lopullisen päätöken tekee kuitenkin jokainen itse

• XT-07

Jos haluat testattua tekniikkaa sekä laatua niin osta forester. Itselle pelkkää hyvää sanottavaa Subarun kestävyydestä. Materiaalit tuntuu olevan huomattavasti parempia kuin monessa eurooppalaisessa on totuttu.Forester varmasti suunniteltu alun alkaenkin tiukemmilla kriteereillä kuin moni muu city maasturi. Varaosat merkkiliikkeessä melko kalliita mutta kulutusosia saa motonetista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe