siinäpäs esimerkillinen valmentaja...
13
311
Vastaukset
- PuuKeppi Hevonen
Niin ja kuka on tämä nuoriin sekoava valmentaja...nimet esiin, niin saa lisää mainetta..??!!!
- minttuMaaria***
muuten kyllä, mutta nimien julkaiseminen on täällä kielletty.
- PuuKeppiHevonen
Etunimen eka kirjain ja sukunimen eka kans, niin muutkin osaa varoa kirjainyhdistelmää..??!!!
- kilparatsastaja
Tuota on tapahtunut ja tapahtunut kaikissa urheilulajeissa iät ajat! Lähes kaikki huiput ja vähemmän huiput syyllistyy samaan. Pitää vain lapset opettaa siihen, että mitään mitä ukot lupaa ei pidä uskoa seksiä ne vaan haluaa!
- MinttuMaaria***
Siis meinaatko tosiaan, että lähes kaikki huiput (ja vähemmän huiput) on pedofiilejä? Pedofiili on hyvä vertaus, kun huomioi nuorimman uhrin iän.
Lapsia ja nuoria on hyvä varoittaa, mutta kyllä tämä iljetävä äijä on TÄYSIN itse
vastuussa tekosistaan.
- PuuKeppiHevonen
No kyllä se nimi putkahtaa jostain muualta esiin, kun täällä näköjään suojellaan omaa klaania.....näköjään tommoinen toiminta on täysin hyväksyttävää näissä ratsastuspiireissä..SAIRASTA..??!!
- MinttuMaaria***
Niin kuka suojelee ja ketä? ja miten hyväksyttävää? ei minun mielestä ainakaan. Turhaa vauhkoat, minä en moiseen klaaniin kuulu
Minä suojelen sen verta itseäni, etten julkaise kenenkään yksityishenkilön nimeä, koska voin joutua syytteeseen siitä. Tyhmähän minä olisin.
Kumma ettei se nimi mistään ole putkahtanut esiin. - sivustaseuraaja
No ihan pitänee oma mielipide heittää kans kehiin tässä.tuo on todellakin väärin,mut siinä herää kysymys kuitenkin ja aika moni sellainen.
Tuskin tuossakaan asiassa syy on pelkästään valmentajan,kyllä siinä varmasti jollain tapaa myös ne tytöt ovat olleet halukkaita asiaan,koska jos tuollaista tapahtuu moni tyttö saattaa ajatella hyötyvänsä asiasta jotain,ja varmaan hyötyvätkin,sitten kun asiat eivät mene niin kun kuvitellaan tehdää ilmoituksii ja sana alkaa levitä.- MinttuMaaria***
vaikka tytöt olisivat olleet halukkaita, niin vastuu on KOKONAAN tällä aikuisella miehellä.
Tyttöjen ikä huomioon ottaen ja se että valmentaja on yli nelikymppinen. Itse vastaa tekosistaan. Toivottavasti ei pääse koskaan valmentamaan... vaan ikävä kyllä valmentaa vieläkin.
- sivustaseuraaja
Toki siis kaikki vastuu henkilöllä,koska hän niinkin vanha jo ja tytöt nuoria,mut silti pitää muistaa et ei aina saa vaan syyllistää toista osapuolta vaikka se kuulostaakin aika pahalta.
tuollaiset henkilöt pitäisi antaa tytöille vapaaseen käyttöön sitoa johonkin ja antaa raipan soida.- MinttuMaaria***
raippa vaan soimaan ja piiskaajia monta :)
- sivustaseuraaja
Kyl vain...ja pitkään ei mitään pikku näpyjä..vois hieman alkaa miettii kannattiko/kannattaako..vois olla persus aika hellä,sit viel pariks tuntii hepposen selkään kipeäl pepulla...ja tytöt tuntia pitää
- Aaaagh raippaaaaa
Niin, tälläkö systeemillä ongelma poistuisi? Se pervohan vois jopa nauttia tommoisesta !?!?!??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä181920Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 50676