Ennen ku asuttiin opiskelijakämpässä sossulta tuli ihan kamalasti rahaa vaikka oltiin molemmat opiskelijoita . He eivät edes vaatineet opintolainaa. Ollaan 20 vuotiaita.
Nyt vain poikaystävä opiskelee, mulle loppui työsopimus 2kk sitten koska firmalla ei ollut varaa pitää ketään. Eli jäin työttömäksi ja nyt ois hätätilanne tarvis rahaa jostain.
Sossu ei nyt jostain syystä suostu maksaa sanoivat että ottakaa lainaa. Ennen vanhaa oli ihan tarpeeksi raha ja silti antoivat ja tyrkyttivät rahaa.
Nyt ku oikeasti tarvisi, koska ei ole varaa maksaa sähkölaskua ja tarvisi perustarpeisiin rahaa he eivät anna mitään. Taistelin kunnes sain sieltä säälittävän 70 euroa millä ei tee mitään.
Nyt hieman ihmettelen että kuka hullu ottaa lainan nykypäivänä? Niin huono taloustilanne. ja vaikka olisi töitä eihän sillä saa laina maksettu heti. Ja jos kerran saatiin sieltä jo raha niin miksi nyt ei sais ku on pahempi tilanne?
On se kyllä jännää että yhdelle somalinaiselle annettiin 400 euroa puhelimeen ja vaatteisiin. Tämä on ihan totta kuulin ihan itse.
Me ollaan ahkeria ja rehellisiä nuoria jotka tekevät töitä/opiskelee ja silti ei saa pientä tukea mistään.
Ja tosiaan kyllä töitä saan. Mutta juuri nyt tarvis hieman rahaa.
Inhottava juttu :(
suuttunutnuorinainen
2
104
Vastaukset
- 4+3
Keksikää persut parempia trolleja, tämä ei oikein ole sellainen. Jo alku: "Ennen tuli sossusta kamalasti rahaa..." ei oikein vakuuta.
Yksi tuttu kertoi, että yksi mustalainen sai sossusta uuden auton, kun sillä ei ollut autoa ollenkaan. Joopa joo. Tämä oli aikaa ennen somaleita, nyt ne ns. somalit saavat sitä mitä itsellä ei ole.
"Me ollaan ahkeria ja rehellisiä nuoria"
Joo, kyllä kai. James ja Jussi, teidät on paljastettu. - suuttunutopiskelija
Onko mahdollista saada asiallisia viestejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698