Hei! Meille on syntynyt pieni tyttö, jolle haemme nimeä. Ei tarvitse olla yhdysnimi. Emme halua c:tä k:n sijasta tai muuta sellaista. Pidämme näistä nimistä: Helmi, Hanni, Sanna-Sofia, Maria.
Laittakaa ehdotuksia myös toiseen nimeen, siskon koko nimi on Anna-Lina Karlotta.
Anna-Linan sisko
20
166
Vastaukset
- -ada-
Itse en niin kauheesti tykkää yhdysnimistä, Sanna-Sofia on vähän liikaa minun makuuni kun taas Anna-Lina on tosi kaunis. Ada-Bella voisi olla kiva?
Muita ehdotuksia:
Helmiina
Iida-Maija
Rosa-Maija
Aurora
Aurelia
Adalmina
Adriana
Emmiina
Eleonora
Ella-Mia
Serafiina
Sarafia
Jasmiina
Kamomilla
Loretta
Mariella
Nikoletta
Rosalia
Miljaana
Adele
Eevi-Lotta - TT
Muokattuna omista ehdotuksistanne: Hanni-Maija. Entä Henni tai Heini? Toiseksi nimeksi Maaria, Kirsikka, Matleena.
- äiti minäkin!
Alkuperäinen.
Hei! Pidän Maaria-nimestä, siitä voisi tulla toinen nimi. Mutta ehdotuksia saa pistää. - lissää vinkkiä
Moona-Maaria Kamilla
Anni-Maiju Maaria
Marietta Helmiina- äiti minäkin!
Hei!
Toiseksi nimeksi voisi tulla tuo Kamilla, se sopii Karlottaaan.
Moona-Maaria: vähän liikaa jo
Anni-Maiju: Anni on liian lähellä Annaa ja Keiju-nimestä en pidä.
Marietta: tämäkin on vähän liioiteltu
mutta kiitos ehdotuksista!
- äiti minäkin!
Pistän nyt sitten kaikkiin arvostelut, niin tiedätte, mitä ei kannata ehdottaa:
Ada-Bella: nuo d ja b-kirjaimet häiritsevät, kun siskollakin on niin "tavallinen nimi"
Helmiina: en tykkää
Iida-Maija: Ei hirveästi soinnu
Rosa-Maija: ei tämäkään
Aurora: ihan kiva
Aurelia: no tätä ei
Adalmina: voisi olla
Adriana: ei tätä
Emmiina: eieiei
Eleonora: aika nätti
Ella-Mia: ei soinnu
Serafiina: meidän kissa on Serafina...
Sarafia: tätä ei ainakaan
Jasmiina: hyi
Kamomilla: saaks tällasen ees antaa?
Loretta: vähän liian imelä
Mariella: aika erikoinen
Nikoletta: tämä on tosi erikoinen
Rosalia: tämä on nätti!
Miljaana: tämä ei
Adele: tämä oli meillä suunitelmissa, mutta mies hylkäsi.
Eevi-Lotta: pidän nimistä Eevi ja Lotta, mutta tää ei iske.
Listaan: Aurora, Adalmina, Rosalia, Eevi
Muut listallani olevat: Helmi, Hanni, Sofia
(Emme halua enää Sanna-Sofiaa, tylsistyttiin ihan tähän nimeen. Maria on liian yleinen)
Mutta laittakaa ehdotuksia tai yhdistelkää näitä! - Täti
Anna-Linan siskon nimeksi sopisi Eeva-Stina. Mitäs tästä pidät?
Ja vielä lisää:
Sini-Helmi
Helmi-Sofia
Elli-Maija/Ella-Maija
Lilli-Emma
Emma-Lotta/Emmi-Lotta
Hanni-Maari(a)
Hanni-No(o)ra
Liisi-Lotta - -ada-
Anna-Lina ja Adalmina tai Anna-Lina ja Rosalia sopivat kauniisti! Vielä muita ehdotuksia:
Arelia
Adelia
Augusta
Armiida
Agnes
Alissa
Amalia
Evita
Emmi-Lotta
Eerika
Joanna
Kamilla
Liljaana
Lilian
Linnea
Matilda
Viola - äiti minäkin!
Hei! arvostelen sitten nämäkin ehdotukset:
Eeva-Stina: Eeva on nätti, Stinasta en pidä
Sini-Helmi: kuulostaa kauniilta
Helmi-Sofia: ei
Elli-Maija/Ella-Maija: ei
Lilli-Emma: ei soinnu
Emma-Lotta: ihan nätti
Emmi-Lotta: ei
Hanni-Maari(a): nätti
Hanni-No(o)ra: ei soinnu
Liisi-Lotta: en pidä
Arelia, Adelia, Augusta, Armiida, Agnes: liikaa g, d ym. kirjaimia
Alissa: ihan kiva
Amalia: ei
Evita: ei
Eerika: ei
Joanna: ei
Kamilla: ehdolla toiseksi nimeksi
Liljaana: ei
Lilian: ei
Linnea: kaunis, mutta ei
Matilda: ihana! listalle
Viola: ihan kaunis, mutta en oikein tiedä, jotenkin ei iske.
Listalle: Sini-Helmi, Emma-Lotta, Hanni-Maaria, Alissa, Matilda
Listalla jo: Kamilla, Helmi, Hanni, Sofia, Aurora, Adalmina, Rosalia, Eevi, Maaria
Nyt listalta pitää ruveta karsimaan, että kertokaa, mikä näistä nimistä olisi kaunein ja yhdistelkää niitä.Tiputan heti aluksi pois Hanni-Maarian, Alissan ja Auroran.
Ehdolla etunimeksi: Helmi, Hanni, Sini-Helmi, Emma-Lotta, Matilda, Rosalia, Eevi ja Amanda, jonka lisäsin itse
Ehdolla toiseksi nimeksi: Kamilla, Maaria, Adalmina tai joku etunimilistalta.'
Kiitos kaikille ehdottaneille, nyt otan vastaan näistä yhdistelyjä! Toki saa ehdottaa uusiakin, muttei enää pitkiä listoja! - ehdotannäitäkäykö?
Laittakaa jompikumpi näistä
Hanni Kamilla
Eevi Amanda
Onko hyvät?? - abcabcabc
Helmi Rosalia
Hanni Amanda
Eevi Sofianna
Emma-Lotta Adalmina
Hanni Kamilla ( on ehdotettu, mutta tykkään, niiin ehdotan uudestaan) - eisinihelmeäainakaae
Ehdottomasti Emma-Lotta! Niin ihana!
Emma-Lotta Amanda
toi Hanni on kans kiva, nätti, muttei yleinen.
Hanni Amanda
Hanni Matilda
Hanni Maaria
Hanni Kamilla
Eevi on suloinen. Tunnen yhen Eevi-tytön
Eevi Emilia
Eevi Amanda
Eevi Kamilla
Anteeksi nyt, mutta toi Sini-Helmi on karsee! Se on niin keksityn oloinen ja muutenkin imelä! Ei ainakaan sitä! - **L**
Tässä jotain ehdotuksia:
Helmi Maaria (mielestäni ihana yhdistelmä)
Toi jo ehdotettu Emma-Lotta
Eevi Amanda
Amanda Eevi Maaria
Siinä omasta mielestäni kivoimmat yhdistelmät :) - äiti minäkin!
Hei taas, ja kiitoksia kaikista ehdotuksista! Ehdotuksia otetaan yhä vastaan, mutta tässä pientä väliraporttia ja ehdotuksien arvostelua. Olemme päättäneet luopua Sini-Helmi ja Emma-Lotta-nimistä. Ovat söpöjä, mutta ei sovi aikuiselle niin erikoisesti. Samasta syystä luovuimme Sanna-Sofiastakin. Emme myöskään ota etunimeksi Sofiaa, Helmeä tai Matildaa.
Listamme tällä hetkellä:
1. Hanni
2. Eevi
3. Amanda¨
4. Rosalia
5. Helmi
Toiset nimet:
1. Kamilla
2. Matilda
3. Emilia (kiitos sitä ehdottaneelle)
4. Maaria
5. Sofianna (kiitos sitä ehdottaneelle)
Sitten arvostelen toisten ehdottamat:
Helmi Rosalia: vähän tökkii, muuten kiva.
1: paras 4: huonoin
Hanni Kamilla 1
Hanni Amanda 4
Hanni Matilda 2
Hanni Maaria 3
Eevi Emilia 2
Eevi Amanda 1
Eevi Kamilla 4
Eevi Sofianna 3
Eli voisitte yhdistellä etunimi- ja toinennimi-listoista kaunniita nimiä, tai äänestää yllä olevia, jotka ovat muiden ehdottamia.- äiti minäkin!
Huomasin juuri, että olen kirjoittanut, ettemme haluaisi Helmeä etunimeksi! Siinä olen ajatellut muuta kuin olen kirjoittanut, eli kyllä Helmi on vielä listassa!
- koko87
Olen samaa mieltä, että Emma-Lotta ja Sini-Helmi eivät ole aikuselle sopivia nimiä. Kivat ovat pikkuiselle, mutta eihän se aina pikkuisena pysy!
Hanni on jotenkin nätti nimi, mutta eikö esim. koulussa sekottuisi Hannu-nimeen? Mutta nätti on. Eevi kanssa samaan sarjaan, uusi, muttei liian yleinen tai erikoinen. En pidä Amanda ja Rosalia nimistä, mutta makunsa kullakin, jos haluatte antaa jommankumman nimeksi, niin antakaa vaan, onhan se teidän päätöksenne. Helmi on myös jotenkin outo, en ole koskaan oikein ymmärtänyt. mutta
Hanni Maaria
Hanni Kamilla
Hanni Emilia
Eevi Rosalia
Eevi Sofianna
Jos ois mun lapsi kyseessä, niin nimi olisi joko
Eevi Sofianna tai Hanni Maaria - ihfäerwiöC
HANNI KAMILLA ehdottomasti lapsen nimeksi! Aivan ihana!!!!!!
- NimiNimi
Hanni/Helmi-Maria
- äiti minäkin!
Hei! Olemme nyt päättäneet tyttäremme nimen. Kiitos kaikille jotka ovat ehdottaneet. Emme valinneet Eevi-nimeä, mutta kaunis se on. Pienen tyttäremme nimeksi tulee Hanni Matilda. Kiitos vielä kerran kaikille jotka ehdottelitte nimiä, varsinkin Matildaa ehdottaneelle nimimerkille -ada-.
- -ada-
Onnea! Hanni Matilda on kaunis ja konstailematon nimi!
Rosalia Amanda ja Eevi Kamilla sitten seuraaville tyttärille... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760