heipä hei kaikki
Tässä olisi 26-vuotias nuori mies joka kaipaisi uusia ystäviä tässä oudossa ympäristössä Vantaalla. Olen vastikään muuttanut Vantaalle ja aloittanut uudelleen kouluttautumisen Keravalla Keski-Uudenmaan ammattiopistossa, joten arkipäivästä suurin osa kuluu sitten koulun parissa. Sille vähälle vapaa-ajalle tarttis sitten jotain uutta keksiä.
Olen suhteellisen rauhallinen ja mukava persoona ja tulen helposti ihmisten kanssa toimeen, joskin pientä ujoutta havaittavissa jos kasvotusten kanssa joutuu äkkiseltään tulemaan toimeen. Olen viihtynyt paljon yksikseni mutta nykyisin liiallinen yksinäisyys on alkanut tuntumaan ahdistavalta, joten kaivattaisiin jotain ihmisiä meseen keskustelukaveriksi taikka sähköpostin täydennystä. Osaan keskustella monestakin asiasta vaikka välillä aivot lyövätkin uusien aiheiden keksimisen suhteen tyhjää, ja pyrin suhtautumaan avoimesti kaikkiin asioihin.
Vapaa-aikani kuluukin sitten animen & mangan parissa ja olisi tutustua ihmisiin joita myös nämä kiinnostaisivat. Tosin se ei ole pakollista mutta olisi suotavaa jos niitä ei sentään inhoaisi. Molemmista seuraan sarjoja laidasta laitaan joskin toiminnalliset sarjat ovatkin ensimmäiseksi katsomis listalla. Näiden lisäksi aika kuluu konsolipelien pelailuun ja eniten pidän RPG tyylisistä peleistä. Muitakin tulee kiinnostuksen mukaan kokeiltua ja hankittua. Myös mesetys ja lukeminen ovat aikani suurkuluttajia. Fantasia on ehdottomasti lempiaineeni lukemisen parista joskin viime aikoina on tullut luettua myös trillereitä ja muutakin kirjallisuutta sen mukaan miten kirja on saanut minut kiinnostumaan itsestään.
Musiikin tulee kuunneltua aika ajoin joskaan mitään suosikki biisiä/tyyliä/bändiä ei olekkaan. Lähinnä tulee kuunneltua sitä mikä kuulostaa hyvältä juuri sillä hetkellä.
Lukemisen lisäksi pidän myös kirjoittelusta, joskin viime aikoina siihen on ollut kovin vaikea keskittyä kun tuntuu että kaikki kiinnostava on jo kerrottu eikä enää välttämättä keksi mitään uusia ideoita. Eihän se tietenkään estä kirjoittamasta pelkästä kirjoittamisen ilosta mutta onhan siellä jossain pienen mieleni perällä toive ja haave oman kirjan julkaisemisesta.
Toivottavasti jotain vastauksia tulisi :) yhteydenottoja odotellen. [email protected]
ps. Tungen aika paljon englantia mun tekstiin välistä joten olisi hyvä jos osaisit myös itse englantia :)
friends?
Trewise
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392095Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718