"Se osa meidän tulista luonnetta"

Voi visvasyylä

15

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuutuupista hei
    • elämässä oppii

Ottamatta kantaa siihen että pitääkö päästää vai ei, niin en minä ainakaan uskalla olla baarissa tai ravintolassa samaan aikaan tämän jalomman väen kanssa.

• rehelline peruskaale

Hai!Tääl on syrjintää ja rasismii,mie meen sosiaaliin valittaaaa!

• kun elää niin näkee

Asia on hyvin yksikertanen: romani tuleen ravintolaan tai baariin,sopii minulle. Kyseisestä laitoksesta poistun itte saman tien vähin äänin ja uskon näin tekevän todella monen terveytensä ja viihtyvyytensä vuoksi. käsittääkseni minua ei tällaisessa tilanteessa voida syyttää rasismista tai syrjinnästä.

• vanha hassu uutinen

---

Sarjavaras menetti hameensa valtiolle
      Maanantai 12.6.2006 klo 23.14

Moottorisaha, sähkötyökoneita, öljykanistereita, makkaraa, voita ja lihaa. Siinä tavaroita, joita nainen on anastanut liikkeistä kansallispuvun alle kätkemällä.

Reilun vuoden länsirannikolla rötöstellyt 31-vuotias nainen tuomittiin menettämään hameensa rikoksentekovälineenä valtiolle Porin käräjäoikeudessa.

- Rikos on tehty laittamalla anastettuja tavaroita vastaajan päällä olleen hameen sisään. Kyseiseen hameeseen oli tehty muutoksia muun muassa siten, että hameeseen oli syntynyt pussi, jonne tavaroita on voitu laittaa, oikeuden päätöksessä perustellaan.

Asiasta uutisoineen Satakunnan Kansan mukaan päätös on ainutlaatuinen.

- En ole aiemmin kuullut Suomessa päätetyn, että kansallispuku olisi tuomittu valtiolle menetetyksi - ainutlaatuinen käräjäoikeuden päätös, Romaniasian neuvottelukunnan pääsihteeri Sarita Friman-Korpela luonnehtii SK:ssa.

- Taktiikka on ollut sellainen, että muut aiheuttavat kohtuullisen hässäkän, millä kiinnitetään henkilökunnan huomio, ja yksi kiertää hiljaa ja kerää tavaraa. Tämä on se toimintatapa, komisario Reima Lajunen Porin poliisista kertoo.

Poliisi ei ole kokeillut, kuinka painavia saaliskasoja takavarikoidun hameen saumat kestävät. Satakunnan Kansan mukaan kahdessa hameessa on ollut 76 kahvipakettia ja yhdeksän nelilitraista öljykanisteria.

Lisää aiheesta tiistain Iltalehdessä

• Joukholla

Tämän takia on tärkeää että Valtio osallistuu kulttuurin säilyttämiseen ja jopa hamekankaita ollaan tehty hameiksi niin ettei tapahdu jo valmistuksessa teknisiä virheitä !

• Kulduur
        Joukholla kirjoitti:

Tämän takia on tärkeää että Valtio osallistuu kulttuurin säilyttämiseen ja jopa hamekankaita ollaan tehty hameiksi niin ettei tapahdu jo valmistuksessa teknisiä virheitä !

http://youtu.be/e6t6n1tRXg0

• kysyvä ei eksy

Onko tällä uutisella jokin yhteys tähän baarioikeudenkäyntiin?

• 12+2

mitkä on lehden motiivit tehdä moinen kierros

• jdawja99w

Sama täällä, vaihdan kiireesti ravitsemusliikettä jos ovesta tulee sisälle kaali.

• Manneille
    • aivan paras
    • apinalaumaaaaaaaa

Meinaa tulla kuset housuun nauraessa kun näkee noita, pukeutuvat kuin homot närpiöläiset parturit.

• mahtava mies 400

No no no! hyvä videohan tuo on poika pistää jalalla koreasti :))))))

Ollaan onnellisia siitä että on tuollaista porukkaa joka saa suupielet hymyyn :D

Ei tarvi aina olla itkumielellä kun voi katsella miten tanssikengät kopisee ahahahah :D

• voi apua

olette te sairaita tapauksia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1535
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      965
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      855
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42