Miehen kanssa en ikinä osannut nauttia seksistä, tai kertoa mitä haluan ja miten haluan. Mutta nyt on kaikki ihan toisin. Minulla on ihana Nainen ja hänen kanssaan nautin seksistä ensimmäistä kertaa elämässäni. Suhtaudun omaan vartaloonkin ihan eritavalla, se tuntuu jotenkin enemmän omalta kun toinen koskee ja katsoo ja kun tunteita on niin paljon molemmilla. En voi muuta sanoa kun elämä on ihanaa :)
Ihanaa seksiä!
11
1120
Vastaukset
- starry-eyes
awws
- _aurinkopaistaa_
Samanlaisia fiiliksiä täälläkin. :)
- Ihqua
Ihanaa kun on ihanaa... vai mitä siihen odotat vastaukseksi?
- pj
Ei kai tässä mitään kysymystä ole esitettykään. Saahan sitä hehkuttaa jos on ihanaa :).
- 19+19
Kaikkea sitä maa päällään kantaa.
- luupiikki89
Siis ei yhtään mitään. Jäikö pelkkä luu käteen? Kun luulee itsestään liikaa, näin joskus käy.
- Apulaisprofessori
Onko YX siis mies kun on tommoset kromosomit? Naisillahan on XX.
- YX
Kyllä tää YX on ihan Nainen :)
- YYXXÅÅ
Älä valhettele. Apulaisproffa kuukahti jo.
- Bi:kö?
Olemme vieraiden miesten kanssa kimppaseksiä harrastava avopari ja vietämme usein viikonloppuja kotonamme tämän harrastuksemme parissa niin,että meillä on montakin mies vierasta kylässä samanaikaisesti,avovaimoni tykkää siinä määrin sänkytouhuista.
En ole ollut mielestäni koskaan miehiin suuntautunut,en siis bi enkä homo,mutta minulle ei ole silti vastenmielistä ottaa toisen miehen kalua suuhuni,kun se tapahtuu niin että mies vetää kalunsa ulos avovaimoni sisästä.
Tein sen ensimmäisen kerran muutama vuosi sitten,kun olimme hyvän miesystävämme luona viikonlopun vietossa ja harrastimme saunan päälle tämän todella iso varusteisen ystävämme kanssa kimppaseksiä. Avovaimoni kiihottui miehen päällä ratsastaessan niin riehakkaaksi,että nousi miehen päältä ja alkoi vaatia minua imemään eritteistään limaista kalua ja teinkin niinkuin rakkaani halusi,vaimoni piti kalun juuresta kiinni ja minä otin suihin.
Olin jälkeenpäin melkein järkyttynyt tilanteesta,ohjasin ystävämme peniksen vaimoni häpyhuulien väliin kymmeniä kertoja ja kun hän nousi rakastajansa päältä,otin limaisen kalun taas suuhuni,imin ja runkkasin sitä ja nautin sen makeasta mausta todella paljon.
En tunne nykyisinkään minkäänlaista vetoa miehiin,mutta kun mies kastaa kalunsa avovaimossani,minun on melkein pakko saada imeä vaimoni lemmenmehut miehen kalusta,siitä on tullut tapa näitä leikkejä harrastaessamme.
Eikä miesystäviämmekään häiritse se,että otan heiltä suihin siinä tilanteessa,vaikka täysin heteroita hekin ovat kaikki.
Muuten en miehen kaluun halua kajota;mutta avovaimoni saa sen tunteen,halun aikaan.
Muuten minulla ei ole mitään sitä vastaan,jos joku on homo,joku lesbo tai bi,jokaisella on oikeus elämäänsä sellaisena kuin on. - Ei Ei
Heteroita ette ainakaan ole. Se on varmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473