Pelottavaa animea?

narutohomo

Olisin tosi kiitollinen, jos kertoisitte tähän keskusteluun pelottavimpia anime sarjoja joita olette katsoneet. Ja jos siihen lisäksi vielä kertoisitte miksi valitsitte sen ja juonta :3 Etsisin mieluiten semmoista sarjaa joka ei olisi pelkkää verilöylyä :DD

13

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Higurashi no Naku Koro ni (Aika verinen ja raaka, mutta sisältää myös juonen. Teema ei ole niinkään ihmisten hengiltä kiduttaminen, vaan sanoisin sarjan kertovan eniten ystävyydestä. Juoni on nerokas ja paikoitellen koskettava. lisätietoa suomen suurimmasta Higurashi-fanisivusta http://kiellettymetsa.webs.com/Index2.htm )

      • teehee n__n

        suosittelen ite myös Higurashi no Naku Koro nia. se on todella hyvä!
        katson sitä yhä uudelleen ja uudelleen~


    • RokiAnon

      MUUMIT! ne nyt on muutenki niin feikkejä ettei mitään rajaa jonka takia on pelottavia. juonta tuskin tarttee kertoo?

    • kiitos kaunis

      Higurashi no naku koro ni
      On omasta mielestäni hyvä ei toain pelottava. Sarja saattaa tosin hieman sekava juoneltaan aluksi mutta kun jaksoja katsoo tarpeeksi paljon pääsee hyvin jyvälle
      Salaperäinen aluksi saa hieman leikkiä etsivää
      löytyy myös mm. Youtubesta ja yhden jakson löysin fin-tv:n sivuilta

      Valitsin itse sarjan alunperin koska pidän animesta,verestä ja hulluista muijista mitä saa kaikkia sarjan aikana koska päähenkilöt ovat yangire hahmoja

    • notoioisehkä

      Another
      Ei nyt niin kauheen pelottava, mutta hyvä silti.

    • hinagiku

      Elfen Lied
      Ensimmäinen jakso sisältää kyllä verta mutta olisi väärin muodostaa vaikutelma sarjasta vain yhden jakson perusteella. Sarja ei ole kovin pitkä ja sisältää takaumia melko runsaasti.
      Sarjasta löytyy hieman tietoa mm. täältä http://animetietokanta.com/?show=animeinfo&anime=95

    • öpöpölöpöpööpö

      ei anime oo pelottavaaa

    • sys sis

      Shiki. Parasta mitä ikinä tehty.

    • Säikkäri

      Itse en ole kohdannut vielä yhteenkään pelottavaan animeen. Vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä ja tutkia. Olen vilkuillut raaista animeista säikkäreihin, mutta mikään ei tunnu pelottavan.

    • 30

      hellsing

      KAIKISTA PARAS. JA SE PAREMPI VARSIO, EI SE UUS VAAN SE MIKÄ JÄI KESKEN. ULTIMATE

    • Minä pikku lapsi

      Paprika

      YÄK! EN HALUU NÄHÄ SITÄ ENÄÄ IKINÄ!

    • Vähän Veristä *.*

      H.O.T.D (Highschool of the dead) Jonki verran epäsopiva alle 12-14-vuotiaille. Eikä niin hirveen pelottava, mut on se sillee aika raaka ja jännittävä. Tosi hyvä juoni siinä ainaki on.

    • Vähän Veristä '.'

      Ps. Tarkoitan heikkohermoisille 14-vuotiaille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe