Ilmaisia ekirjoja ufoaiheesta?

Varaktori

45

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Varaktori

        Juu no johan alkaa löytyyn. :)
        Ajattelin ostaa iPadin tai jonkun vastaavan niin voisi vaikka sängyssä noita lukea.


      • noh huh huh
        Varaktori kirjoitti:

        Juu no johan alkaa löytyyn. :)
        Ajattelin ostaa iPadin tai jonkun vastaavan niin voisi vaikka sängyssä noita lukea.

        Mikä sinuun oikein on mennyt, mistä nyt tuulee kun aikasi uhraat ufokirjallisuuteen?


      • Varaktori

      • Kindlen tarjonta

      • Varaktori

      • Varaktori

      • Kindlen tarjonta
        Varaktori kirjoitti:

        http://www.amazon.com/gp/feature.html/ref=kcp_ipad_mkt_lnd?docId=1000490441

        Löysin tollasen jolla ne saa auki iPadilla. En etsinyt, mutta anterolle varmaan löytyy vastaava.

        Niin mitäpä ei kohta iPadille löytyisi :). Mikä tietysti on vain hyvä asia.
        Ei se ole huono se amazonin UFO DVD tarjontakaan, välillä niitä ihan vahingossa lipsahtaa ostoskoriinkin.


      • vaihtamalla paranee
        Varaktori kirjoitti:

        Elisa myy kaupallisia ekirjoja, mutta tuolta en ufoaihetta kyllä löytänyt.

        http://kirja.elisa.fi/

        elisalla on ufomainos telkussa

        elisa osaltaan naurunalaistaa aiheen

        vaihan soneralle


      • Varaktori
        Kindlen tarjonta kirjoitti:

        Niin mitäpä ei kohta iPadille löytyisi :). Mikä tietysti on vain hyvä asia.
        Ei se ole huono se amazonin UFO DVD tarjontakaan, välillä niitä ihan vahingossa lipsahtaa ostoskoriinkin.

        Juu, laitoin eilen 64GB 3G mallin tilaukseen. Saas nähdä miten sillä elektronisten kirjojen/lehtien luku sitten oikeasti sujuu. On sille toki paljon muutakin käyttöä, jopa ufologiaankin liittyen kun tulee se tavalla tai toisella integroitua muihin härpättimiin.


      • e#3
        Varaktori kirjoitti:

        Juu, laitoin eilen 64GB 3G mallin tilaukseen. Saas nähdä miten sillä elektronisten kirjojen/lehtien luku sitten oikeasti sujuu. On sille toki paljon muutakin käyttöä, jopa ufologiaankin liittyen kun tulee se tavalla tai toisella integroitua muihin härpättimiin.

        Liittyyhän se ufologiaan; ilman humisten aluksesta löydettyjä trankkuja sulla ei myöskään olisi koko vehettä. :)


      • Varaktori
        e#3 kirjoitti:

        Liittyyhän se ufologiaan; ilman humisten aluksesta löydettyjä trankkuja sulla ei myöskään olisi koko vehettä. :)

        Miten niin? Se olisi tietysti kasattu iPutkista. :)

        Joo, sieltä roswellin uhmosta ne tarinan mukaan ne transistorit nappas. Se on yksi niitä tarinoita joita en ihan puremati kyllä niele. :)


      • Varaktori kirjoitti:

        Miten niin? Se olisi tietysti kasattu iPutkista. :)

        Joo, sieltä roswellin uhmosta ne tarinan mukaan ne transistorit nappas. Se on yksi niitä tarinoita joita en ihan puremati kyllä niele. :)

        No en minäkään niele. Tämä on niitä tarinoita jonka takia ufologiaa tulee helposti pidettyä yhtenä suurena p*************. :P


      • Varaktori
        einari3 kirjoitti:

        No en minäkään niele. Tämä on niitä tarinoita jonka takia ufologiaa tulee helposti pidettyä yhtenä suurena p*************. :P

        Veit jälleen kerran jalat suustani. :)


      • berddipsani
        Varaktori kirjoitti:

        Juu, laitoin eilen 64GB 3G mallin tilaukseen. Saas nähdä miten sillä elektronisten kirjojen/lehtien luku sitten oikeasti sujuu. On sille toki paljon muutakin käyttöä, jopa ufologiaankin liittyen kun tulee se tavalla tai toisella integroitua muihin härpättimiin.

        itteki mietin padilaitteen hankkimista ja päädyin Galaxy Tab 10.1 laitteeseen vertailun jälkeen.. kuha sitä saa jostain


      • Varaktori
        berddipsani kirjoitti:

        itteki mietin padilaitteen hankkimista ja päädyin Galaxy Tab 10.1 laitteeseen vertailun jälkeen.. kuha sitä saa jostain

        Ei varmasti huono vaihtoehto. Minulle iPad oli sikäli luonnollinen valinta, koska pöydällä on jo iMac jossa xcode kehitysympäristö. Lisäksi töissä törmää tuohon iPadiin tämän tästä ja sekin pitäisi osata integroida tietoturvallisesti muuhun it-infraan.

        En silti mikään Apple fanaatikko ole. Pitää vain senkin anti testata/opiskella ja kyllä OSX monessa suhteessa on varsin asiallinen käyttöjärjetelmä. Tuskin iOS 4 tuottaa pettymystä sekään ja vitonen siitä on ihan ovella sekin.

        Jotta pysytään ufologiassa, niin täytyy tähän loppuun todeta, että ainakin yritän portata kaiken ufologiaan liittyvän ohjelmistoni uudelle alustalle. :)


    • rererehghj
    • e#3

      Mitäs noista tässä ketjuissa linkatuista kirjoista nyt sitten kannattaa lukea?

      Jos oikein hyvä kirja sattuu kohdalle niin taivun kyllä tosin mieluummin hard copyyn. Ruutua kun saa tuijottaa ihan riittävästi muutenkin.

      • Varaktori

        Aika oleellinen kysymys. Mitkä on niitä lukemisenarvoisia ufokirjoja olivat sitten paperille painettuja tai elektronisessa muodossa.


      • Varaktori kirjoitti:

        Aika oleellinen kysymys. Mitkä on niitä lukemisenarvoisia ufokirjoja olivat sitten paperille painettuja tai elektronisessa muodossa.

        Jep, mulla tosin odottaa muutama ufokirja hyllystä lukemista vielä. Voisi tietysti aloittaa niistä kun jostain ensin raapasee aikaa. :D


      • Varaktori
        einari3 kirjoitti:

        Jep, mulla tosin odottaa muutama ufokirja hyllystä lukemista vielä. Voisi tietysti aloittaa niistä kun jostain ensin raapasee aikaa. :D

        Sama vika meikäläisellä eli ei tahdo olla sitä aikaa. Uforaportit olen tietty kahlannut läpi, Matias Päätalon kirjat, Ursan aihetta käsittelevät esim. katoavatko ufot, jne...


      • Varaktori kirjoitti:

        Sama vika meikäläisellä eli ei tahdo olla sitä aikaa. Uforaportit olen tietty kahlannut läpi, Matias Päätalon kirjat, Ursan aihetta käsittelevät esim. katoavatko ufot, jne...

        Niistä kirjoista ei tainnut hullua hurskaammaksi tulla?

        Yksi mainitsemistani hyllyssä odottavista kirjoista on John Muckin Uhmosieppaukset. Se on kai jonkinlaiseen kulttimaineeseen noussut raamattu sieppauksista että se täytyy ainakin yrittää lukasta.


      • Varaktori
        einari3 kirjoitti:

        Niistä kirjoista ei tainnut hullua hurskaammaksi tulla?

        Yksi mainitsemistani hyllyssä odottavista kirjoista on John Muckin Uhmosieppaukset. Se on kai jonkinlaiseen kulttimaineeseen noussut raamattu sieppauksista että se täytyy ainakin yrittää lukasta.

        Eipä ne oikein vastauksia antaneet. Enemmänkin lisää kysymyksiä.


      • :)folio
        Varaktori kirjoitti:

        Aika oleellinen kysymys. Mitkä on niitä lukemisenarvoisia ufokirjoja olivat sitten paperille painettuja tai elektronisessa muodossa.

        Tämä iski New York Times bestseller -listalle ihan äskettäin:

        http://www.amazon.com/Source-Field-Investigations-Civilizations-Prophecies/dp/0525952047/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1317567550&sr=8-1

        Alaotsikosta huolimatta ei ole mikään "tuomiopäivä" kirja eikä varsinaisista ufoista puhuta kuin vasta lopussa.

        Saa myös huokeasti ilman postikuluja 20€ bookdepositorysta
        http://www.bookdepository.co.uk/Source-Field-Investigations-David-Wilcock/9780525952046


      • :)folio kirjoitti:

        Tämä iski New York Times bestseller -listalle ihan äskettäin:

        http://www.amazon.com/Source-Field-Investigations-Civilizations-Prophecies/dp/0525952047/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1317567550&sr=8-1

        Alaotsikosta huolimatta ei ole mikään "tuomiopäivä" kirja eikä varsinaisista ufoista puhuta kuin vasta lopussa.

        Saa myös huokeasti ilman postikuluja 20€ bookdepositorysta
        http://www.bookdepository.co.uk/Source-Field-Investigations-David-Wilcock/9780525952046

        "Alaotsikosta huolimatta ei ole mikään "tuomiopäivä" kirja eikä varsinaisista ufoista puhuta kuin vasta lopussa."

        Mistä siinä oikeastaan puhutaan? Koitin googlata kirjaa mutta kun hakutuloksena pärähti liikaa toistensa näköisiä linkkejä tälle illalle.

        Millaiselle ideologialle kirja lepää ja miksi se sinun mielestäsi kannattaa lukea?


      • Huuliviiri
        Varaktori kirjoitti:

        Eipä ne oikein vastauksia antaneet. Enemmänkin lisää kysymyksiä.

        Oletko nyt lopullisesti unohtanut sen levottoman vuosien skepoilun, kun luet kaikkea mahdollista ufokirjallisuutta. Eikö ne olekkaan enää kaikki sitä samaa suurta paskaa, joista aiemmin olet niin suu täynnä vaahdonnut?


      • litsi---- :D
        Huuliviiri kirjoitti:

        Oletko nyt lopullisesti unohtanut sen levottoman vuosien skepoilun, kun luet kaikkea mahdollista ufokirjallisuutta. Eikö ne olekkaan enää kaikki sitä samaa suurta paskaa, joista aiemmin olet niin suu täynnä vaahdonnut?

        Huomatkaa. Eräästä ei ole vastaamaan. Täällä se on vuosia haukkunut täysin tuntemattomia ufoaiheesta kiinnostuneita ihmisiä. Kummastuttaa minuakin. Ketunhäntä kainalossa. Kuten aina.


      • Huutavan ääni korves
        litsi---- :D kirjoitti:

        Huomatkaa. Eräästä ei ole vastaamaan. Täällä se on vuosia haukkunut täysin tuntemattomia ufoaiheesta kiinnostuneita ihmisiä. Kummastuttaa minuakin. Ketunhäntä kainalossa. Kuten aina.

        Veikkaan kaverin olevan liian älykäs syöttääkseen kaltaisianne trolleja.


      • So what
        Huuliviiri kirjoitti:

        Oletko nyt lopullisesti unohtanut sen levottoman vuosien skepoilun, kun luet kaikkea mahdollista ufokirjallisuutta. Eikö ne olekkaan enää kaikki sitä samaa suurta paskaa, joista aiemmin olet niin suu täynnä vaahdonnut?

        Ihmiset muuttuvat.


      • niin se metsä vastaa
        Huutavan ääni korves kirjoitti:

        Veikkaan kaverin olevan liian älykäs syöttääkseen kaltaisianne trolleja.

        Merkillistä ajattelua, että ne jotka ihmettelevät tämän herran aikaisempaa jyrkkää kannanottoa ufoja tosissaan ottavia kohtaan aiemmin. Ovat sinun mielestäsi trolleja? Mikä tämä herra oli silloin kun haukkui kaikkea mikä vain vähäänkin liittyi ufoilmiöihin ja niiden näkemyksiin. Pitäisi olla tasapuolinen eikä noin yksisilmäinen koko asiassa Eipä monikaan taida tuota ottaa enään tosissaan kun vaikuttaa varsinaiselta tuuliviiriltä. Voisit varmuuden vuoksi lukea hänen aiempia juttuja mitä viellä on, koska häneltä pokka petti ja hän itse poisti suuremman osan jutuistaan palstalta.


      • tami30risat
        niin se metsä vastaa kirjoitti:

        Merkillistä ajattelua, että ne jotka ihmettelevät tämän herran aikaisempaa jyrkkää kannanottoa ufoja tosissaan ottavia kohtaan aiemmin. Ovat sinun mielestäsi trolleja? Mikä tämä herra oli silloin kun haukkui kaikkea mikä vain vähäänkin liittyi ufoilmiöihin ja niiden näkemyksiin. Pitäisi olla tasapuolinen eikä noin yksisilmäinen koko asiassa Eipä monikaan taida tuota ottaa enään tosissaan kun vaikuttaa varsinaiselta tuuliviiriltä. Voisit varmuuden vuoksi lukea hänen aiempia juttuja mitä viellä on, koska häneltä pokka petti ja hän itse poisti suuremman osan jutuistaan palstalta.

        Aivan oikein, että annetaan takaisin. Sen verran törkeästi mollasi tuntemattomia ihmisiä ja ylisti samalla itseään.´Todellakin, niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa!


      • :)
        einari3 kirjoitti:

        "Alaotsikosta huolimatta ei ole mikään "tuomiopäivä" kirja eikä varsinaisista ufoista puhuta kuin vasta lopussa."

        Mistä siinä oikeastaan puhutaan? Koitin googlata kirjaa mutta kun hakutuloksena pärähti liikaa toistensa näköisiä linkkejä tälle illalle.

        Millaiselle ideologialle kirja lepää ja miksi se sinun mielestäsi kannattaa lukea?

        "Mistä siinä oikeastaan puhutaan?"

        Se on aika laaja teos, muistaakseni 500 sivua ja käsittelee sen verran montaa asiaa että kannattaa ehkä hakea sisällysluettelo jos kiinnostaa. Mm. Varaktorin linkkaamassa kirjassa puhutuista asioista saa vähän viileämpää perspektiiviä. Source Code leffassa on vähän tätä samaa asiaa.

        Tässä jonkinmoinen slideshow aiheesta

        http://www.huffingtonpost.com/david-wilcock/ufos-government_b_933641.html#s336273&title=What_is_consciousness

        "Millaiselle ideologialle kirja lepää"

        Ideologia. Olisikohan tuo jotain enemmän jalat-maassa "new agea" kuin mihin porukka on yleensä tottunut. Esimerkiksi mitään kirjan tietoa ei ole "kanavoitu" eikä kanavoitua asiaa kirjassa käsitellä. Kirjoittaja osaa erottaa omaa ideologiaansa kertomastaan melko pitkälle kirjoittaessaan.

        "miksi se sinun mielestäsi kannattaa lukea?"

        Jos on kiinnostunut mitä jengi sillä foliopuolella oikeasti ajattelee kun sivuuttaa nämä nibirutyypit. Tämä on sillä kentällä hetken "kuumin" kirja.


      • 99,naintinain
        tami30risat kirjoitti:

        Aivan oikein, että annetaan takaisin. Sen verran törkeästi mollasi tuntemattomia ihmisiä ja ylisti samalla itseään.´Todellakin, niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa!

        Vali vali. Enstex valitetaan et se on sellane ja sit ku se ei enää oo nii sit valitetaan et se oli sellaine.


      • 66,sexsex
        99,naintinain kirjoitti:

        Vali vali. Enstex valitetaan et se on sellane ja sit ku se ei enää oo nii sit valitetaan et se oli sellaine.

        Täysin asiallista juttua aiemmat kommentit, miksi ei voi asiaa ottaa esille?
        Onko muka valittamista? Ikävää jos asioista ei voi kirjoittaa niinkuin ne olivat.


      • 99,naintinain
        66,sexsex kirjoitti:

        Täysin asiallista juttua aiemmat kommentit, miksi ei voi asiaa ottaa esille?
        Onko muka valittamista? Ikävää jos asioista ei voi kirjoittaa niinkuin ne olivat.

        Voiha sit ottaa, kute on, mut onx se sit oikeest ees tarpeelist? Tökitää ku on tikku jol tökkii entist tökkijää, nii onx silloo ite jotekii sen parempi?

        Mulkii on muutama suhde menny alt vaa ku on mu menneisyyttä harmiteltu, siis mitä välii sil on siihe hetkee kestä mä ennen tykkäsin ja kee kans olin, ku se on jo mennyttä. Ei siihe enää voi vaikuttaa, mut tulevaa kyl.

        Ja mul liittyy toho nimerkkii oikee tarina, sä taisi vaa matkii mun.


      • 69,sexnainti
        99,naintinain kirjoitti:

        Voiha sit ottaa, kute on, mut onx se sit oikeest ees tarpeelist? Tökitää ku on tikku jol tökkii entist tökkijää, nii onx silloo ite jotekii sen parempi?

        Mulkii on muutama suhde menny alt vaa ku on mu menneisyyttä harmiteltu, siis mitä välii sil on siihe hetkee kestä mä ennen tykkäsin ja kee kans olin, ku se on jo mennyttä. Ei siihe enää voi vaikuttaa, mut tulevaa kyl.

        Ja mul liittyy toho nimerkkii oikee tarina, sä taisi vaa matkii mun.

        Sehän vasta miestä syö kun julkisesti myöntää olleensa täys kuspää. Toivottavasti lukijat pitävät mielessä kuinka mies vaihtoi takkiaan. Tollaset tyypit ovat aina niin itteensä täynnä ja niitähän ovat nuo hautuumaat täynnä.
        Aika näyttää miten uskottava mies nyt sitten on. Vaikka vanhan sanonnan mukaan ei vanha koira turkistaan eroon pääse.


      • ---
        69,sexnainti kirjoitti:

        Sehän vasta miestä syö kun julkisesti myöntää olleensa täys kuspää. Toivottavasti lukijat pitävät mielessä kuinka mies vaihtoi takkiaan. Tollaset tyypit ovat aina niin itteensä täynnä ja niitähän ovat nuo hautuumaat täynnä.
        Aika näyttää miten uskottava mies nyt sitten on. Vaikka vanhan sanonnan mukaan ei vanha koira turkistaan eroon pääse.

        Hakeutuisit hoitoon.


      • D.Mind
        :) kirjoitti:

        "Mistä siinä oikeastaan puhutaan?"

        Se on aika laaja teos, muistaakseni 500 sivua ja käsittelee sen verran montaa asiaa että kannattaa ehkä hakea sisällysluettelo jos kiinnostaa. Mm. Varaktorin linkkaamassa kirjassa puhutuista asioista saa vähän viileämpää perspektiiviä. Source Code leffassa on vähän tätä samaa asiaa.

        Tässä jonkinmoinen slideshow aiheesta

        http://www.huffingtonpost.com/david-wilcock/ufos-government_b_933641.html#s336273&title=What_is_consciousness

        "Millaiselle ideologialle kirja lepää"

        Ideologia. Olisikohan tuo jotain enemmän jalat-maassa "new agea" kuin mihin porukka on yleensä tottunut. Esimerkiksi mitään kirjan tietoa ei ole "kanavoitu" eikä kanavoitua asiaa kirjassa käsitellä. Kirjoittaja osaa erottaa omaa ideologiaansa kertomastaan melko pitkälle kirjoittaessaan.

        "miksi se sinun mielestäsi kannattaa lukea?"

        Jos on kiinnostunut mitä jengi sillä foliopuolella oikeasti ajattelee kun sivuuttaa nämä nibirutyypit. Tämä on sillä kentällä hetken "kuumin" kirja.

        Mainittu Source Field Investigations on mielenkiintoinen kirja, jonka perimmäinen pyrkimys on todistaa lukuisien esimerkkien ja lähdeviitteiden avulla kirjoittajan, David Wilcockin, teoria siitä, että kaiken tämän maallisen elämämme taustalla vaikuttaa eräänlainen näkymätön ulottuvuus. Tuo ulottuvuus selittäisi/mahdollistaisi monta yliluonnollisena pidettyä asiaa telepatiasta Bermudan kolmion mysteereihin. Lähtökohta ei ole siis se, että kyseessä olisi jokin yliluonnollinen ilmiö, vaan toistaiseksi vielä vahvistamaton tieteellinen tosiasia, joka itse asiassa on sama juttu josta kvanttifyysikot käyttävät nyt esim. sanaa pimeä aine.
        Riippumatta siitä onko kirja pseudotiedettä vai ehtaa asiaa, olisi mahtava juttu jos joku ns. valtavirtatieteen edustaja viitsisi tuon lukea ja kertoa sitten kunnon perusteluiden kanssa onko - ja jos, niin miksi - kirja huuhaata. Epäilenpä vaan että tällaista avarakatseisuutta ei hevillä löydy skeptisen tieteen puolelta.


      • uytfytdy7dt
        D.Mind kirjoitti:

        Mainittu Source Field Investigations on mielenkiintoinen kirja, jonka perimmäinen pyrkimys on todistaa lukuisien esimerkkien ja lähdeviitteiden avulla kirjoittajan, David Wilcockin, teoria siitä, että kaiken tämän maallisen elämämme taustalla vaikuttaa eräänlainen näkymätön ulottuvuus. Tuo ulottuvuus selittäisi/mahdollistaisi monta yliluonnollisena pidettyä asiaa telepatiasta Bermudan kolmion mysteereihin. Lähtökohta ei ole siis se, että kyseessä olisi jokin yliluonnollinen ilmiö, vaan toistaiseksi vielä vahvistamaton tieteellinen tosiasia, joka itse asiassa on sama juttu josta kvanttifyysikot käyttävät nyt esim. sanaa pimeä aine.
        Riippumatta siitä onko kirja pseudotiedettä vai ehtaa asiaa, olisi mahtava juttu jos joku ns. valtavirtatieteen edustaja viitsisi tuon lukea ja kertoa sitten kunnon perusteluiden kanssa onko - ja jos, niin miksi - kirja huuhaata. Epäilenpä vaan että tällaista avarakatseisuutta ei hevillä löydy skeptisen tieteen puolelta.

        "vaan toistaiseksi vielä vahvistamaton tieteellinen tosiasia, joka itse asiassa on sama juttu josta kvanttifyysikot käyttävät nyt esim. sanaa pimeä aine. "

        Ei ansaitse edes pseudotieteen nimeä. Ihan täyttä hörhöilyä.


      • D.Mind
        uytfytdy7dt kirjoitti:

        "vaan toistaiseksi vielä vahvistamaton tieteellinen tosiasia, joka itse asiassa on sama juttu josta kvanttifyysikot käyttävät nyt esim. sanaa pimeä aine. "

        Ei ansaitse edes pseudotieteen nimeä. Ihan täyttä hörhöilyä.

        "Ei ansaitse edes pseudotieteen nimeä. Ihan täyttä hörhöilyä."

        Kiitos, tuossahan niitä kaivattuja perusteluja tulikin kosolti.


    • tuur86e654e65e668e

      Ufokirjoja voi lukea aivan viihteenä ja nauraa. Vähän kuin kummitusjuttuja tai vastaavia. Tiedoksi monelle tähän ketjuun kirjoittaneelle ufouskikselle.

      Mutta ei niitä kannata ostaa ellei saa kirpparilta aivan pilkkapilkkahintaan. Tai ilmaiseksi netistä.

      Eikä ole viisastakaan kantaa rahojaan kaiken maailman huijareille (maksamalla ufokirjoista).

    • AofH

      Ilmainen kirja, ja erittäin suositeltava:
      http://www.alliesofhumanity.org/allies-of-humanity-book1.pdf

      Kirjoja on sarjassa kolme, ja ensimmäinen ilmainen. Ei tarvitse mitään lukijaa välttämättä, tämä on PDF.

      Saatat pettyä kirjaan, jos toivot että kaikki ET:t on meidän kivoja kavereita tai jos haluat vain viihdyttää itseäsi. Kyseessä on vakava ja ravisuttava kirja.

    • Napu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe