Heippa!
Leikkaukseen kuukausi aikaa, 4.11. PKKS Joensuuhun. Vähän jänskättää!
mutta siis asiaan: Ohje oli että pitäis hommata tukevat urheilurintaliivit koppia C ja omalla ympärysmitalla. Te arvoisat leikatut kanssa sisaret :), mitä liivejä olette käyttäneet, mitkä ovat hyvät? Pitäs käydä kohta ostamassa valmiiksi.
Kiitos avusta jo etukäteen!
Aurinkoisia syyspäiviä immeiset :D!
Rintojen pienennys leikkaus-liivien valinta?
6
3053
Vastaukset
- 70hoo
Käy sovittamassa usempia toisille käy toisenlaiset, ja toisille muut ;) Suosittelen sellaisia joissa on tarpeeksi pehmeä ja leveä resori rintojen alla, ja ainakin hiukan prässätyt kupit, ettei ole ihan "toppimainen". Ne rinnat tarvitsevat leikauksen jälkeen hyvin tuke, eli kaikki tärinä ja liikahdukset tuntuvat jonkun aikaa ilkeästi, vaikka ei varsinaisesti satukaan. Itse pidin alussa sairaalasta saatujen rintsikoiden sisäpuolella harsoliinaa tukemassa ja haavoja suojaamassa. Sen jälkeen ostin Anttilasta Swegmarkin liivit, tallaiset http://swegmarkfi.timarco.fi/product.aspx?prod=daa81825-4bb7-4628-acbd-73421009ca17
Noista tykkään edelleen pitää :) Tuolla samoilla sivuilla näkyi monta muutakin kivaa mallia... Sitten kun on jo enemmän toipunun ja turvotus laskenut kokonaan kannattaa mennä uudestaan liiviostoksille, mulla tilanne normalisoitui noin kahden kuukauden päästä leikkauksesta.- turvotusta riitti
Ehkäpä kannataa ostaa tukevat urheiluliivit kuppikoko C ja 5cm suurempi ympärysmitta mitä aikaisemmin ollut. Minulla ainakin oli turvotusta niin paljon, että oma aikaisempi ympärysmita oli aivan liian tiukka.
Kaikki meni hyvin mutta ei minulla tuo 2 kk riittänyt normalisoimaan tilannetta. Meni paljon paljon pidempi aika.
Onnea leikkaukseen!
- öööööööööö
Triumphin tri-actionit on aika tyypilliset urheiluliivit, joita käytetään rintaleikkauksen jälkeen. Ota yksi koko normaalia ympärysmittaa suurempi, sillä turvotusta tulee olemaan. Tällöin kuppikoko saattaisi olla tuota C:tä pienempi, mutta vaikea sanoa.
Kummallista (ja aikamoista hakuammuntaa), että joudut itse hankkimaan jo ennen leikkausta liivit. Yleensähän sairaalasta (ainakin jos on kyseessä julkisella tehtävä leikkaus) saa mukaan ekat, sellaiset melko löysät liivit, joita pidetään pari viikkoa kunnes pahin turvotus on laskeutunut. Sitten onkin hyvä mennä kauppaan sovittamaan tukevampia rintsikoita.- turvotusta riitti
Julkisella puolella minutkin leikattiin enkä saanut sairaalasta mitään liivejä. Ohjeeksi ennen leikkausta käskettiin hankkia liivit kuppikoko C ja ympärysmitta 5 cm suurempi kuin normaalisti. Nippa nappi selvisin noilla. Kyllä oli turvotusta yms. kuukausien ajan. En tahdo peloitella mutta leikkaus oli paljon suurempi kuin osasin odottaa. Suuret haavat, paljon mustelmia, turvotusta, arkuutta. No, kyllähän menisin uudestaankin mutta ei se helppo leikkaus ollut.
- maikku30
Kiitos, vastauksista! Ja saa tähän viestiketjuun edelleen kirjoitella...
Olen miettinyt tätä leikkausta koko pienen ikäni(31v), murkkuiässä yläasteella olin lehmä ja lollo, ym. yhtä kaunista. siinä vaiheessa olivat jo kokoa D. Kolme ihanaa tytärtä olen näillä imettänyt ja lapset on siis jo tehty. Nuorin on kohta 8 vuotta. Nyt koko on siinä E:n paikkeilla. pituutta 165 cm. painoa yli 70 kg... Tammikuussa kävin terv. keskuslääkärillä valittamassa taas päänsärkyjä ja hartiajumeja, ja kysyin lähetettä leikkaukseen.Maaliskuussa oli aika kirurgille ja kriteerit täyttyivät. toukokuussa oli mammografia ja nyt siis minun toiveesta leikkaus nyt syksyllä. Olisin saattanut päästä leikkuriin jo syyskesästä. Tässä vähän taustoja miusta:)
Minustakin on kummasista että pitää itse liivit ostaa kun on hankala sitä kokoa tietää. Olen lukenut paljon aiheesta, blogeja ja keskusteluja. Leikkaustavat ja käytännöt ovat eripaikoissa erilaisia. - D-E kuppi
Minullakin on reilun kuukauden päästä leikkaus edessä ja joudun kans etukäteen ostamaan liivit. Kannattaa varmaan ostaa sellaset helposti puettavat esim. tolla swegmarkilla on myös edestä kiinni laitettavia. Mut vaikee on ostaa etukäteen kun ei tiedä kokoa. Jänskättää minuakin. Varsinkin lopputulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364155Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t502986Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401830- 1121786
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161589Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521550- 151550
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251292