Kirpparilla.fi

kirppula

Kokemuksia jakoon!

125

12458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupis

      Pöydät aivan hiton korkealla. Ylähältä ei normaalikokoinen naisihminen saa tavaroita ostaakseen. Muuten siisti paikka.

      • Näreitä

        Trokaritoiminta kukoistaa, elää ja voi hyvin.


      • killittäjä
        Näreitä kirjoitti:

        Trokaritoiminta kukoistaa, elää ja voi hyvin.

        no ei kukoista kyllä lähellekkään niin hyvin kuin seppälän kirpputorimarketissa


      • Anonyymi

        Sopivalla korkeudella ovat


    • Toni..,

      Pantavan näköisiä naisia siellä

    • joop a

      Hiton äkänen muija kassalla!

      • Pupuhuhdan yh-mama.

        Todella töykeää ja ylimielistä käytöstä henkilökunnan toimesta, sietäisi hieman katsoa peiliin.


      • töykeää on
        Pupuhuhdan yh-mama. kirjoitti:

        Todella töykeää ja ylimielistä käytöstä henkilökunnan toimesta, sietäisi hieman katsoa peiliin.


    • Home haisee

      Toivottavasti ei muutu kaatopaikaksi.Tavarat ylihinnoitellaan,haisevia,rikkinäisiä,jälleenmyyjät.........!!!!!!

    • rillapa rilla

      Paikka on siisti ja ilmanvaihto huippuluokkaa verrattuna Laukaantien varteen... Henkilökunnalla on tosin hieman jotain probleemaa. Kovin on kireätä sakkia :/

    • Näreitä

      Näkyihän siellä olevan Jyväskylän kirpputorien vakiokamaa eli itsenauhoitettuja c-kasetteja, tyhjiä oluttölkkejä/viinapulloja, kusenpolttamia ja rikkinäisiä vaatteita, ylihintaisia aikakausilehtiä, Valittuja paloja, jne.

      • Mäki-MattijaOKT163m2

        Eipä noilla pupuhuhtalaisilla kirpparimyyjillä muuta myytävää juuri ole.


      • 163m2 vuokranantaja
        Mäki-MattijaOKT163m2 kirjoitti:

        Eipä noilla pupuhuhtalaisilla kirpparimyyjillä muuta myytävää juuri ole.

        Kuka v.. käy kirppareilla? Mulla rannassa 250m2.


    • iso-maha

      Mä näen punasta,jälleenmyyjiä!

      • kirpu

        Kassat ei vaan toimi!! Samalla tiskillä numeroidaan tuotteet, maksetaan tilitykset, rahastetaan asiakkaat, tehdään sopimukset ja vastaillaan tiedusteluihin. Jonot kasvaa ja hermot palaa, lapset tuskastuu. Typerä systeemi ja töykeä henkilökunta.


    • Puupipari

      Kävin jonottamassa siellä kassalla yli kk sitten, ja sanoin haluavani varata pöydän. Nainen huokaisi, että kuule kun tässä on jonoa ja et ole ainoa. Että jos vielä nappaa, niin pitäs niinkun jonotuslistalle vaan asettua. No, sanoin että ihan sama, kunhan saan joskus päydän. Muijaa ei paljoa kiinnostanut, varmaan ajattelee että riittää kun alkuruuhkaa on, mitäpä muista asiakkasta sen jälkeen.

      Huono kokemus. Vieläkään tosiaan ei soittoakaan ole kuulunut.

    • kiehuva

      Järkyttävät jonot kassoille, joissa tiuskivat kassaneidit "palvelevat" asiakkaita haluttomina vailla mitään kiirettä. Välillä hommat seisoo kun rupattelevat rauhassa toisilleen. Asiakaspalvelu samalla tasolla itä-euroopan kanssa.

    • So I´ve heard

      Ja kamaa taitaa "kadota" jonkin verran. Ns. viedään itse parhaat päältä ja väitetään myyjälle, että on varastettu...

      • Myös myyjänä ollut

        Yhden kerran kävin kans tolla kirpparilla ja taatusti jäi myös viimeiseksi.
        Oli kyllä kassan takana myyjien naamat kuin hapankaali.
        Asiakaspalvelu alalla pitäisi olla ilmeet aikaslailla toisenlaiset,sillä noilla ilmeillä ei kyllä asiakkaat kauaa käy ostoksilla.
        Joten olisi kyllä myyjien hyvä mennä johonkin myyjä kurssille ja ajatella onko kyseinen ala niille sopiva,sillä iloisempi ilme kuuluu olla palvelualalla työskennellessä.


      • PettynytAsiakas101

        Kirppari vastaa sieltä varastetuista tavaroista myyjälle tavaroiden myyntihinnalla.


      • Anonyymi

        Okkonen näin on


      • Anonyymi

        Pariin otteeseen pidin pöytää pari viikkoa, kauppa kävi hyvin, ihmettelinkin aluksi, että kun
        saa kantaa koko ajan tavaraa lisää, kunnes huomasin, että eipä tule tilityksiin tiettyjä
        tavaroita, ei tietenkään, kun sitä varastetaan ja aika paljon,
        siihen kyllästyin.
        Nyt olen kolmena vuonna pitänyt keskustan uudella kirpparilla kuukauden aina kerrallaan,
        eipä ole varastettu yhtään mitään, joskus tavaraa vaeltelee toisille pöydille,
        mutta sehän on joka paikassa.
        Kauppa käy, olen tyytyväinen, tosin ylimääräinen hylly saisi olla vielä.


    • nanna anna

      missä tää kirppari sijaitsee jyväskylässä mistä puhutte?

      • 20+11

        Vasarakadulla entisessä kiitoterminaalissa


    • Havaintoja

      Perjantana, iltapäivällä, melkein kaikki Jyväskylän kovimmat ammattilaiskirppistrokarit olivat kunniakierroksella. Kilpailu on veristä näiden välillä.

    • ehdottomasti jykylän paras kirpputori on silinteri.. en itse käy kuin siinä seppälän isolla kirpputorilla ja silinterissä koska kirpparilla ei oikein hintojen/palvelun puolesta ole hyvä

    • vanha akka

      Muutaman kerran on tullut käytyä ja aina kyllä olen saanut asiallista palvelua kassalla.

      • Kirppisfani

        Samat sanat, minullekaan ei ole osunut kohdalle happamia työntekijöitä.
        Ongelmana tuolla kirpparilla on mielestäni heikkolaatuinen tavara: vanhaa vaatetta, vanhoja kirjoja...tavallaan sellaista tavaraa, minkä ajattelee jäävän myymättä missä tahansa kirppiksellä. Tilat ovat hyvät myyntipuolella, pullonkaulan kulkuun aiheuttaa yksi kapea ovi sieltä kassoille.


    • minä:=====

      Hyvä paikka on, löytyy joka kerta (käyn kerran viikossa) jotain ostettavaa. Eikä ole mitään paskaa, niinkuin siellä laukaantien varrella.

      Näillä haukkujilla taitaa olla siellä laukaantiellä omat pöydät, joten haukutaan uutta ja hyvää kirppistä..

      Kerrankin on TILAA mennä ja katsella kirppiskamaa. HYVÄ!

    • Hirveä käry

      Tunnetaan myös nimellä; Pupuhuhtalaisten Sokkari

      • 9y+9y+

        No, köyhä tai nuukasti elävä ei voi olla ylpeä ja sieltä ostetaan, mistä halvimmalla ehjät ja jopa uudet vaatteet saadaan - siis kirppiksiltä. Pysykää te oikeat Sokoksen asiakkaat poissa mestoiltani muuten kuin heräteostoksianne tuomasta, kiitos.


    • ei vielä ex-asiakas

      Myyjänä olen ollut, hyviä kokemuksia siitä. Pöytää sai joka päivä käydä siivoamassa. Toki heillä myös siivouspalvelu mutta sitä en ottanut.
      Itse tykkään käydä siivoamassa joka päivä, parantaa oikeasti myyntiä paljon.
      Pöydän jonotus ainoa todella huono systeemi eikä tule pidemmän päälle kannattamaan. Asiakkaat kaikkoavat muualle. Itse olen odotellut nyt pöydän saamista yli kuukauden. Eivät tiedä kuin max viikon päähän pöytävaraukset.
      Palvelu on omalla kohdallani ollut ihan ok.
      Tavara on huonoa suurimmaksi osaksi. Siihen pystyisivät kyllä puuttumaan vaikka ei heidän vika olekkaan että myyjät tuovat peetä myyntiin.. Tilava ja hyvä kirppis muuten. Toivottavasti eivät pilaa hyvää huonolla asiakaspalvelulla ja huonolla pöytä saatavuudella.

    • <3

      Kävin kerran, lauantaiaamuna. Silloin siellä oli hirveä ruuhka, parkkipaikka täynnä ja käytävien tukkeena useamman seniorikansalaisen ryhmiä, jotka olivat pysähtyneet vaihtamaan kuulumisia ja muuten vain juttelemaan. Monilla oli vielä ostoskärryt joten ohitse pääseminen tai pöytien tutkiminen oli varsin hankalaa. Lisäksi paikassa oli paljon parkuvia ja edestakaisin ryntäileviä lapsia, huono valaistus ja useimmilla pöydillä korkeat hinnat tavaran laatuun nähden. Plussana mainittakoon, että joillakin pöydillä oli aika erikoista tavaraa jota ei usein kirpputoreilla näe. Enpä taida kuitenkaan mennä toiste.

      • saaaara

        Se on aivan omaa tyhmyyttä jos kirpputoreille pitää tunkea viikonloppuisin. Silloin ne ovat jokainen aivan täynnä ja juuri kuvailemiasi eläkeläisparvia ja pulleita akkoja pällistelemässä keskellä käytävää. Suosittelen menemään kaikille kirpputoreille arkipäivinä, ei ole tungosta.


    • ostelijadfsda

      Olen tuolla ostoksilla käynyt ja minulle on sattunut aina mukavat myyjät. Myyjät ovat myös lapsiystävällisiä, koska kassalla vaihtavat aina myös lasteni kanssa muutaman sanan. Ruuhkaa on se on totta, mutta ei se työ hosumalla valmistu. Parempi, että maksutapahtumat tehdään rauhassa ja mukavia rupatellen. Ei aina tarvitse olla niin hemmetin tehokas!!

    • kleo

      Jyväskylän mukavin kirppis, tavaraa on monenlaista ja suurin osa hinnoiteltu oikein. Kassalla ihan mukavia työntekijöitä.

    • Pampulaari

      Onko totta, että täällä on kesälauantaisin parkkipaikkakirppis??? Muistan nähneeni mainoksen, mutta omilla sivuillaan eivät mitään ilmoita asiasta.. Pitänee soittaa huomenna.

    • ei väkisin

      Ei sinne ainakaan pöytävarausta voi tehdä. Netin kautta on lomake, viikkoja kulunut, eikä kukaan ole vastannut tai soittanut, niin kuin lupaus oli.

    • huono kokemus

      Myyjien asenne oli hyvin välipitämätön ja palvelu vähän töykeää. Myyntipaikkojen jonotusajat tosiaankin todella pitkiä. Ja se, mikä ärsytti eniten kun myimme tavaroitamme siellä, oli, että tavaraa katosi todella paljon! Meillä viikossa melkein 30€:n arvosta ja kun tavaroittemme keskihinta oli noin 2e niin aika paljon on lähtenyt mukaan maksamatta. Muilla kirppareilla ei tällaista ole tapahtunut tässä määrin. Ensi kerralla pitää etsiä toinen kirppari.

    • 7272**7

      Minullakin oli pöytä Kirpparilla viime keväänä.
      Tavaraa hävisi todella paljon ja juuri sieltä kalliimmasta päästä.
      Kun vuokra-aika umpeutui ja sain tilityksen, kysyin kassalta, mitä tapahtuu, jos minun numerollani myynnissä olleita tavaroita tulee vielä vuokra-aikani jälkeen kassalle. Ihmiset kun kuljettaa tavaraa paikasta toiseen. Myyjä sanoi vain, että ei mitään. He eivät voi sille mitään.
      On kyllä vähän outoa minusta. Kirppari siis myy minun tavaroitani ja ottaa rahat itselleen. Siihen se kannattavuus varmaan osaltaan perustuu.

    • pike20

      Rahat sinun tavaroistasi menevät seuraavan pöydänvuokraajan tilitykseen. Siis jos niitä jää kirpparille pyörimään. Ei kirpputori niitä rahoja saa eikä nää. Muutenhan kirppari bisnes olisi todella kannattavaa.

    • kirppuilija1

      Itselläni oli jonkin aikaa sitten pöytä tuolla, eikä kyllä juuri pahaa sanottavaa ole :) Palvelu oli aina hyvää, tiedä sitten oliko vain tuuria että kohdalle osui aina kivat myyjät :) Eikä omasta pöydästäni ainakaan mitenkään huomattavasti lähtenyt tavaraa luvatta kenenkään mukaan, vaikka myynnissä oli "pikkutavaraakin", joka olisi hyvin mahtunut vaikka laukkuun sujahtamaankin. Ainut miinus tuo pöytien pitkä jonotusaika, yli kuukausi..

    • nimetöönmmm

      Kassalla todella töykeää palvelua.. Kesken kaiken korjaillaan tekoripsiä ja jutellaan toiselle kassa kaverille. Piti oikein kysyä että saisinko palvelua, niin keskeyttivät juoruilunsa....
      Aivan kaameet jonot ja liian kapeat käytävät. Myytäviä tavaroita "häviää" aina.. Kaikki pitää tehdä vaikean kautta. Miksi hintalappuja ei voi lähettää kotia.. hae nekin vielä erikseen ja jonota niitäki eka puol tuntia!!

      • eipäoleg

        Vali vali vali, voit varmaan mennä ensi kerralla jollekkin muulle kirpparille kun noin kivistää. Tarviiko sinne Kirpparille.fi:hin mennä kun se kerran on noin kamala paikka...


    • Miun mielestä

      Kirpputorien myyntipaikat pitäisi saada verotuksen piiriin ja suunnata saatu raha kehitysapuun.

    • paras se on

      Jyväskylä paras kirppis se on. Siisti, ilmastointi pelaa kesälläkin. Löytöjä tekee usein.
      Suosittelen kyllä. Kassajono voi kestää jonkun minuutin, mutta ei se niin iso asia ole, kun se kertoo vaan paikann suosiosta, eikä se aika nyt niin pitkä ole, jono kulkee ja kassoja on kaksi.

    • Millin sänki

      Paljon kirpputoreja kiertelevänä ja itsekin pari kertaa ko. kirpputorilta pöydän varanneena ja hyvän myynnin saaneena olen sitä mieltä, että kyseessä on yksi Jyväskylän parhaimmista kirpputoreista ellei paras Kirrin SPR:n ohella. Pöydät ovat siistejä, tilat valoisat ja avarat. Ilma ei ole "tunkkainen" niin kuin monella muulla kirpputorilla. Aikaisemmin ongelmia oli juuri asiakaspalvelussa sekä kassojen sijainnissa ja siihen edelleenkin pitäisi mielestäni panostaa (koulutus, perehdytys, asiakaspalveluasenne, ystävällisyys, ruuhkakassojen lisääminen ja jonotusaikojen lyhentäminen, kahvilatoiminnan kehittäminen odotusaikojen varalle?) mutta kaiken kaikkiaan kokemus asiakaskäynnistä jää aina positiivisesti, tavara on kohtuuhintaista ja aina löydän ostettavaa. Trokareita ei ole läheskään niin paljon, kuin kadun toisella puolella. Aukioloaikoja voisi pidentää, viikonloppuisin, mutta tulevatko muut kustannukset vastaan, sitä en tiedä. Pidän ja kehun kavereillekin. Uusilla yrityksillä on aina etsikkoaikansa.

      • OmaKokemus

        Juu, ei ole trokareita, koska ne käy siellä paikan sulkeuduttua ihmisten tuodessa tavaroita pöytiinsä ensimmäistä kertaa (puoli tuntia sulkemisajan jälkeen). Näin itse, kun keväällä varasin pöydän ja olin laittamassa sinne tavaroita. Ovat myyjien hyviä tuttuja. Kiertävät uudet pöydät ja varaavat tavarat itselleen. Ostavat ilmeisesti seuraavana päivänä, jotta myynti näyttää tapahtuneen varauksen aikana. Keinot on monet.
        Katselkaapa ympärillenne, kun tuotte kamaa ensimmäistä kertaa.


    • Asiakaspalvelua

      Tollasia palautteita löysin kyseisestä kirpputorista,ei monetkaan hyviä,asiakasplavelu pitäisi olla hyvää jokaiselle,itse kerran käynyt vanhassa paikassa ja se jäi myös viimeiseksi,huonoa palvelua on joten eivät oikealla alalla töissä.Jos hankkisivat työntekijöiksi sellaset jotka sentään olisivat palvelu alttiita,.
      http://www.kirpputorihaku.com/kirpputori/jyvaskyla/kirpparilla-fi

    • Mummeli<3

      Mitä,mitä......Tietynlaiset ihmiset haukkuu muita,mielestään ovat mukamas parempia,kuin "kirpputori-työntekijät"!!!!!! Mutta minä olen aina saanut hyvää palvelua,ja kertaakaan ei ole töykeitä käytökseltään,vaan mukavia,iloisia immeisiä kaikki Kirpparilla-työntekijät!! Kait se käytös johtuu myös sinusta itsestäsikin....Ja mä sain pöydän nopeesti,soitin maanantaina...paikka torstaina vapaa.....minulle!!!!! Että sillee.....

      • On sulla otsaa

        Taidatpa olla itse työntekijä.. vai kenties lafkan öykein tumma pukinpartainen mies?


    • 8+4

      Yhdyn kyllä valtavirran sanoihin; palvelu erittäin huonoa. Ei tervehditä, ei kiitetä, ei hymyillä eikä vastata asiallisesti asiakkaan kysymyksiin. Tykkäsin käydä siinä vanhassa paikassa, vaikkei tuo palvelu silloinkaan järin kummoista ollut. Nyt olen siirtynyt suosiolla Silinteriin, siellä on niin mukavia ihmisiä töissä :)

      • se siitä

        Yleensä siedän kehnoakin palvelua, mutta nyt kun olen muutamia kertoja käynyt ja täytynyt kysyä pöydän pitoon liittyviä juttuja, vastaus ollut todella nyreää. Yleensä saa katsoa peiliin, mutta nyt ei kyse siitä: jonotin vuoroni kiltisti, kysyin asiallisesti ja ystävällisesti mutta ei. En tuohon murjuun enää astu kunhan saan pöydän pois. Seppälän kirppis parempi :)


    • eikannatamennä

      joo on kyllä paskinta palvelua mitä koskaan saanu. ekalla kerralla aattelin, että ehkä myyjällä vaan huono päivä, mutta sittenkun tullu käytyä monen monta kertaa sen jälkeen niin aina sama homma! ei hymyillä, ei kiitetä, ei mitään perus asiakaspalvelu toimintatapoja. ihan järkyttää miten tuollaisia ihmisiä edes palkataan kyseiseen duuniin :D oon laittanut palautetta asiasta kirpparille mutta eipä ole vastausta kuulunut...

      • muhamet

        Huva kirppis. Huvin kay kauppa. Eletroniikkaa ja imureita ym someleiset ostaa hulluna. 3 pöutaa mulla sielä, joitain viela muuala. vaihtelen tavaroota paikasta toisee, hyva bisnes. tanks somelaiset.


      • Aito Suomalainen
        muhamet kirjoitti:

        Huva kirppis. Huvin kay kauppa. Eletroniikkaa ja imureita ym someleiset ostaa hulluna. 3 pöutaa mulla sielä, joitain viela muuala. vaihtelen tavaroota paikasta toisee, hyva bisnes. tanks somelaiset.

        Oppisit puhumaan ja kirjoittamaan parempaa Suomea,taitaa sinulla olla varastettua tavaraa myynnissä pöydilläsi.


    • Vaihtelua kauppoihin

      Monesti olen käynyt ja on mukavin kirppis missä olen käynyt. Joka kerta löytyy jotakin. Nyt on pöytä enimmäistä kertaa ja myynti on ollut tosi hyvää, piti jatkaa viikolla kun kerta tuottaa.

      En ihan ole ymmärtänyt miksi ihmiset ei pidä trokareista? Antaa ukkojen yrittää tienata vähän ylimääräistä jos kerta haluavat, niiltäkin löytyy välillä harvinaisempia tavaroita kohtuu hintaan, harvemmin mutta silti...

    • Kirppismyyjä

      Mulle on ihan sama kuka mun ryönät ostaa. En valikoi asiakkaita enkä hinnoittele sen mukaan. Parempi vaan kun ostavat multa ne pois, ihan sama mitä sen jälkeen tekvät tavaroilla.

    • Kiertelevä asiakas

      Eipä ihme jos on myynti pöydistä pulaa kun yhdellä näköjään 3 pöytää kyseisellä kirpputorilla.
      Kyseinen kirpputori muutenkin ihan paska paikka eikä myyjät ole ystävällisiä..

    • AN0NYYMI

      Omistajat täysiä idiootteja. Saavuimme vaimon kanssa Jyväskylään ja näimme lapun, jossa luki "avajaiset 1.8". Kävimme katsomassa paikkaa ja siellä oli ovet auki ja ihmisiä ramppasi sisään ja ulos, joten myös me menimme hämmästyneinä sisään. Hetken aikaa ehdimme kävelemään siellä, kun joku mies huusi perään monen metrin päästä, että olemmeko asiakkaita. Vastasin, että kyllä olemme. Hän kertoi, että kirpputori on suljettu ja vain pöytiä saa tulla täyttämään. Hetken juteltiin siinä sitten, että mitäs tämä tarkoittaa niin selitys oli se että kirppari on kyllä auki, mutta tavallaan se on kyllä suljettu asiakkailta, mutta pöytiä saa kyllä tulla täyttämään. Avajaiset on kuulemma pidetty viime vuonna, mutta vuoden vanhaa kylttiä ei olla ehditty hakemaan pois. Kirppis on kuulemma sijainnut joskus jonkun Prisman lähellä ja Prisma oli kuulemma jotain laittanut kapuloita rattaisiin ja diipadaapa.

      Onhan se vuoden vanha kyltti noin sadan metrin päässä. Varmaan liian raskasta hakea pois sitä.

    • siltä tuntuu

      Sotkeeko se henkilökunta kirppispöytiä ihan vaan myydäkseen sitä siivouspalveluaan?

      • 15+2

        Kyllä ne on asiakkaat jotka ne pöydät sotkee....muutaman kerran olen käynyt ja pöydät on kyllä niin järkyttävässä kunnossa, että ei niistä viitsi mitään ostaa.....liikaa tavaraa mätetään kerralla myyntiin.


    • kiva roudata eestaas

      Aivan helevetin hienosti taas vaivauduttu sieltä päästä hoitamaan asiat... Missään ei netissä ilmotettu, et miten on Vapun tienoilla auki. Se olikin mennyt tänään jo kolmelta kiinni, vaikka esim. fb:ssä on, että olisi kuuteen asti auki. Huomennaki luultavasti auki sen verran, että myyntipäivän voi velottaa.

      Olis varmaan ollu liian iso vaiva, sааtanа.

    • eivät vastanneet

      Oliko se tänää auki vai ei???

    • ei näin!

      http://www.vauva.fi/keskustelu/3964835/ketju/jyvaskylan_kirppikset

      Mitä, siis onko mahollista, että vessaan saa mennä täyden korin kanssa eikä siihen puututa mitenkään? Ja mikä virka on videovalvonnalla, jos ei pöllimisestä tuu mitään seuraamuksia? Miksei pöytää tyhjentävien tavaroita katsota tarkemmin, jos ollenkaan?

    • ihme touhua

      Mihin on hävinneet niitten facebook-sivulta arvosteluja? Nyt näkyy lähinnä vaan neljän ja viiden tähden arvosteluja.

      Viistähtisen sanan antasin kaikesta palvelusta ja asioiden hoidosta...

    • Ihme touhua joo

      Niillähän on taas avajaiset elokuussa...

    • Kirppismyyjä

      En suosittele, tavaraa häviää pöydistä todella paljon. Trokareita ja varkaita.

      • exäasiakas

        Tavaraa menee juu, rahoja ei kyllä näy... eli en tod suosittele! Useisen kymmenien eurojen arvosta tavaraa varastettu itseltäni. Ja ne olin myös hälyttänyt. Paljon varastettu muilta myyjiltä myös! Ja palvelu, huh! aivan järkyttävä! Ei mitään kunnioitusta asiakkaita kohtaan


    • asiakas iita

      Tosi törkyinen paikka

    • hyvät löydöt

      Ostin seppälän kirpparilta 14 eurolla vanhan bakeliittikuorisen ohmi-mittarin, matkalla ostin uuden pariston ja kotona testasin, toimii ja viisarinäyttö oli tarkka, tv-antennikaapelin ohmi oli just 75 ohmia kuten kuuluukin olla.

      Kaksi tavaraa olen ostanut Kirrin kirpparilta eli siinä spr:n kirpparin viereisessä talossa, en muista kirpparin nimeä, ekaksi ostin kännykän jossa peräti netti, toimii moitteetta ja akkukin ok, toinen tavara jonka ostin oli videokamera jolla voi tallentaa videoa kortile tai dvd-levylle, alku hankaluuden jälkeen toimii sekin hienosti, akku myös tässä hyvä, oli varmaan hieman juntturassa kun ei alussa meinannut huolia dvd:tä mutta muutaman kokeilun jälkeen alkoi toimimaan, molemmista, kännystä ja kamerasta sain kuittiin merkinnän että voin palauttaa jos ei toimi. Noin viikon sain aikaa perehtyä molempiin tavaroihin. Paras kirppari mielestäni tämä Kirrin kirppari.

    • yhyy--

      Varokaa Kirpparilla.fi:n elektroniikkatrokaria, ei muuten toiminut ollenkaan toimivaksi hintalapussa mainostamansa laite :( Oma moka, mutta oli sellainen laite, jota ei voinut edes kirpputorilla testata.

      Kirpparilla on muuten täyttynyt trokareista, jotka norkoilevat paikan "kahviossa" ja riistävät kaiken parhaan tavaran itselleen sitä mukaa kun sitä tuodaan.

    • Kauppa käy

      Riistävät? Eli änkevät heti ostamaan. Mulle on ihan sama kuka mun "roinat" ostaa, hyvä että joku , vaikkakin trokari, ne ostaa, Samaa valuuttaahan ne käyttää maksaessaan, kunhan eivät pölli mutta sitä siellä tekee muutkin, Valitettavasti,

    • asdjö 00

      "Onko muumimukeja? Onko Arabiaa?" Trok trok.

      • Nähty on

        Vieläkö Lähi-idän ja Itäblokin kuumaveriset tulevat auton takakonttia penkomaan ennen kuin myyntiin tulevia tavaroita edes nostetaan sieltä?


    • KTR66

      Joskus tuntuu, että jollain on karannut ko.paikassa mopo käsistä ja ser-jätettä on myyntipöydillä.

      • win-win!

        Sitähän voi noukkia sieltä Minimanin keräyspisteestäkin kätevästi myyntiin.


    • Lutakon Eliittiä

      Eipä ole tarvetta pupuhuhtalaisten stockmannilla asioida.

    • tron ooo

      Trokarit häiritsee, heti ovella usein näkee tuttuja trokarinaamoja, mikä kertoo, ettei mitään megalöytöjä voi itse sinä päivänä tehdä.

    • Kokemusta on.

      Hyväksi kirppariksi havaittu tuo kirpparilla.fi. Samoin oli Laukaantien kirppari-market aikansa. Tähän saakka aivan riittävän hyvää ja nopeata palvelua. Nettiin tulevat päivittäiset myyntitiedot erittäin mieluinen viesti. Ja että voi netin kautta asioida.

    • Nainen 88

      Paras myyjä Kirpparilla on pitkä laiha mies myyjä. :) Aivan ihana. Keskustelee asiakkaiden kanssa ja saa aina hymyn huulile :) Naismyyjät ovat kyllä aika hapannaamoja. Jos ite olisin kirpparin omistaja, niin eivät kauaa tiskin takana kyllä saisi olla. Tai passittaisin koko sakin asiakaspalvelukurssille :D Olen itekkin ollut myyjänä Kirpparilla. Hyvin saa tavarat myytyä, mutta tosiaan naispuoliset myyjät hyvin töykeitä. En yhtään ihmettele jos osa närkästyneistä asiakkaista ei paikassa enää käy.. Sen verran kyllä töykeitä naisia.

    • nännänänön

      Kirpparilla eivät edes yritä asiaskaspalvella, eivät myyjiä eivätkä ostajia. Kun kassalla oli jonoa, eivät edes viitsineet etsiä elokuvakoteloon levyä, vaikka kotelossa luki että levy kassalla. Töykeästi vain tiuskaisivat kaksi naismyyjää että "ei tähän oo mitään levyä" ja heittivät johonkin roskapahvilaatikkoon dvdn kuoret. Kiva noin myyjänkin kannalta, tuskin enää tavaraansa tulee näkemään. Ja tuskin osaa sisältöä kassalta kysellä kun levystä on kannet hukassa, luulee varmaan että on mennyt kaupaksi.

    • Käyhee myyjä

      Varmaan sama muija kun kerran heitti toppatakin törkeesti roskiin kun ulkomaalaistaustainen asiakas ei ymmärtänyt miksi ei voinut ostaa sitä takkia (siinä ei ollut hintaa). Miesmyyjä ensin yritti jotain ratkaisua mutta tää pimu herpaantui ja nappasi sen takin miesmyyjän kädestä ja heitti roskiin.

    • hyvä myyjä.

      kyllä mamuille täytyykin olla tiukkana!

      • Käyhee myyjä

        No joo mutta HYVÄ myyjä osaisi ratkaista pulman heittämättä tuotetta roskiin! Asiakaspalvelukoulutukseen mars! Kyseisestä "hyvästä" myyjästä ennenkin ollut täällä kyseenalaista keskustelua. Jos oisin omistaja niin laittaisin pihalle noin hyvän myyjän. Työttömiä HYVIÄ myyjiä kyllä olisi tilalle varmaan paljonkin.


      • otan osaa...
        Käyhee myyjä kirjoitti:

        No joo mutta HYVÄ myyjä osaisi ratkaista pulman heittämättä tuotetta roskiin! Asiakaspalvelukoulutukseen mars! Kyseisestä "hyvästä" myyjästä ennenkin ollut täällä kyseenalaista keskustelua. Jos oisin omistaja niin laittaisin pihalle noin hyvän myyjän. Työttömiä HYVIÄ myyjiä kyllä olisi tilalle varmaan paljonkin.

        Kateellinen myyjän kauneudesta?


      • Käyhee myyjä
        otan osaa... kirjoitti:

        Kateellinen myyjän kauneudesta?

        Osuiko jotenkin arkaan kohtaan... Mistä edes tiedät ketä myyjää tarkoitan? Olet siis tämän hyvän myyjän kaveri tai itse hän ;) Heh heh, aika säälittävää!

        PS. JOS olisin nainen, en kirjoittaisi tätä kateudesta koska kauneudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

        PS 2. Ymmärsithän edellisestä että olen mies enkä näinollen ole kateellinen naisten ulkonäöstä.


      • otan osaa-..
        Käyhee myyjä kirjoitti:

        Osuiko jotenkin arkaan kohtaan... Mistä edes tiedät ketä myyjää tarkoitan? Olet siis tämän hyvän myyjän kaveri tai itse hän ;) Heh heh, aika säälittävää!

        PS. JOS olisin nainen, en kirjoittaisi tätä kateudesta koska kauneudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

        PS 2. Ymmärsithän edellisestä että olen mies enkä näinollen ole kateellinen naisten ulkonäöstä.

        Osui arkaan paikkaan,mutta tosin sinulle :D
        En ole kenenkään myyjän kaveri ja kerran olen tuolla käynyt.
        Tosin osaan hyvin tunnistaa mustiin trikoisiin pukeutuneet kroksikenkäiset ja kateelliset hirviönaiset.


      • Kiinni jäit
        otan osaa-.. kirjoitti:

        Osui arkaan paikkaan,mutta tosin sinulle :D
        En ole kenenkään myyjän kaveri ja kerran olen tuolla käynyt.
        Tosin osaan hyvin tunnistaa mustiin trikoisiin pukeutuneet kroksikenkäiset ja kateelliset hirviönaiset.

        Jos olet kerran vain käynyt niin mistä tiesit ketä tuossa tarkoitettiin? Siellähän on aika monta myyjää...


      • :DD
        otan osaa... kirjoitti:

        Kateellinen myyjän kauneudesta?

        :DD


    • Huomioita varkaus

      Varkaat vie pelilevyt koteloista. Jätä myyjänä vain kotelo pöydälle ja vie levyt kassalle. Samoin pöydältä löytyy eri pöytien vaatteiden hintalappuja, kenenkähän päältä vaatteet voi pongata.

    • arvaus

      Ulkomaalaisten?

    • Lutakon Eliittiä

      Pupuhuhtalaisten?

    • sdf 00

      "Varkaat vie pelilevyt koteloista. Jätä myyjänä vain kotelo pöydälle ja vie levyt kassalle. "

      No myyjät kassalla eivät jaksa etsiä sinne jätettyjä levyjä vaan nakkaavat kuoret roskikseen. Että yhtä paha sekin kuin varkaat.

    • Niin ja

      Housujen haistelijat on sitten taas ihan oma juttunsa.

      • mormoon

        Haisteleeko ne omia housujaan vai mitä kenen housuja? Kuka niitä naisten käytettyjä pitsipöksyjä oikein ostaa? Ei ainakaan toiset naiset, kuka nyt pitää toisen käytettyjä pikkareita?


    • Lutakon Eliittiä #1

      Ei toki eroa mitenkään pupuhutalaisista

    • venäläisetmultiin

      Venäläisten saastojen valtaama, blondien aivolahojen virkailijoiden täyttämä saastelaitos, kuten joka kirpputori jyväskylässä.

      • Otan taas osaa...

        Kateellinen myyjän kauneudesta!!?


      • venäläisetmultiin
        Otan taas osaa... kirjoitti:

        Kateellinen myyjän kauneudesta!!?

        Olen mies, en hintti niinkun näköjään eräät.
        Minä en nuole venäläisiä, ja paikassa on veemäisimmät myyjät mitä maa päällään kantaa, ei asiakaspalvelusta ole tietoakaan, räplätään kännykkää ja hihatetaan väekesken vaikka asiakkaita pitäsi palvella.

        Minä en tunne mitään muuta kun vihaa kaikkia neukkuja ja näiden nuolijoita kohtaan.

        Blondit varsinkin saisi hävittää kaikki maapallolta.


      • åååoooååå
        venäläisetmultiin kirjoitti:

        Olen mies, en hintti niinkun näköjään eräät.
        Minä en nuole venäläisiä, ja paikassa on veemäisimmät myyjät mitä maa päällään kantaa, ei asiakaspalvelusta ole tietoakaan, räplätään kännykkää ja hihatetaan väekesken vaikka asiakkaita pitäsi palvella.

        Minä en tunne mitään muuta kun vihaa kaikkia neukkuja ja näiden nuolijoita kohtaan.

        Blondit varsinkin saisi hävittää kaikki maapallolta.

        Viihtittekin kirjoittaa kolme vuotta vanhaan ketjuun???


      • venäläisetmultiin
        åååoooååå kirjoitti:

        Viihtittekin kirjoittaa kolme vuotta vanhaan ketjuun???

        No, tuo paskakirppis toimii vieläkin, joten juttu toimii vieläkin.
        Loppukkoon ketju sitten kun ko kirppis lähtee helvetiin suomesta.


    • "kateellinen" joo...

      Ja yhtä yrmeitä kassaneitejä, ei ole oppinut mitään näiden vuosien aikana.

    • Höh

      Olen myynyt tuolla kahdesti. Minusta kassalla asioinnissa ei valittamista ja työntekijät pystyivät joustaa pöydän tyhjennyksen määräajan klo 17.30->18.00 sulkemisaikaan asti, koska olin myöhässä. Myyntipalveluja myyjille on tarjolla tarpeellisesti.

      Tavarat on käyneet kaupaksi. Valikoima Kirpparilla.fi hallissa on mielestäni ollut mainio viime 3kk aikana siellä vierallessa.

      • venäläisetmultiin

        Kaippa sitä kaltaistenssa joukossa selviää.....


    • hävettää

      kyllä me suomalaiset ollaan sitten järkevää ja todella fiksua kansaa voi jumauta mitä idiotteja

    • Kierrätystä

      Kantsis aloittaa uus viestiketju ja laittaa tää viestiketju multiin. Kirpparilla.fi aivan hyvä kirpputori nykyisin. Mikä muu toimii yhtä hyvin? Minne viet hyvät käytetyt tavarat?

      • Ja rahaa tulee

        No mikset ite laita?
        Vaajakosken kirppari toimii TOSI hyvin ja omistajat TOSI mukavaa sakkia. Siellä ollut pöytä jo monta kertaa.


      • Kierrätystä
        Ja rahaa tulee kirjoitti:

        No mikset ite laita?
        Vaajakosken kirppari toimii TOSI hyvin ja omistajat TOSI mukavaa sakkia. Siellä ollut pöytä jo monta kertaa.

        Minon hyväosane, ei ossaa :).


    • Lutakon paremmustoa

      Täältä voi bongata pupuhuhtalaisia välipäivien alessa.

      • kyyti hyväosaiselle

        MINÄ tulen Kuokkalasta saakka Kirpparille ja voin ottaa sinut matkalta kyytiin, jos haluat, jotta "Lutakon paremmusto" pääsee uusimaan garderobiaan.


    • moi bussikuski

    • Anwar1180

      Hyvä kirppis ja kassaneidot ihan nättejä ja asiansa osaava porukaa kyllä. Kiva käydä siellä aina.

    • Kokemustat

      Kokemuksia jaetaan Kompassilla 21.4.2018 ilmaiseksi. Enintään kolme kokemusta henkilöä kohti. Kokemusperäisesti tilaisuudesta tulee huikea kokemus kokemuksia kerääville, tai- kalle.

      • öh_öh_ja_vielä_röh

        ai niin-köh, vai niin


    • Anonyymi

      Paska paikka suoraan sanottuna. Otettiin ekan kerran pöytä ja seuraavana päivänä käyty kahtomassa niin tavaroita hävinnyt/pöllitty koska ei ole tilitetty. Tavaroita löyty vääriltä pöydiltä sekä avattu paketteja ja levitetty kaikki osat pitkin pöytää sikinsokin. Eläintarha koko paikka. Lisäksi likainen/nuhjunen ei varmaankaan paljoo siivota.

    • Anonyymi

      Muistan 2012 ajoin Chevroletillani siinä pihassa Seppälässä ja hullu omistaja tuli huutamaan. Sanoi luulevansa, että ajan autolla hänen yli. Varmaan narkkari? Ensin itse juoksee auton luo ja sitten kertoo, et pelkäsi jäävänsä auton alle. Tai sitten mt -ongelmat ja itsetuhoinen käytös.

      • Anonyymi

        Harvinaisen typerä kommentti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen typerä kommentti!

        Osui ja upposi! Kjeh räh!


      • Anonyymi

        Ei kai koko Kirpparilla.fi kirpputoria silloin vielä ollu olemassakaan???


    • Anonyymi

      Tämän kirppari voi jättää väliin, täysin trokari toimintaa

    • Anonyymi

      Juopon laitoin kierrätykseen, meni ilmatteeks.

    • Itse käyn välillä, viimeksi tänään. Nykyään sijaitsee Seppälän Tokmanin lSorastajantien varrella.

      • Kirpparilla.fi:ssä on hyvää tavaraa, mutta sitten myös ei niin hyvää. Ihan aina ei löydy mitään.


    • Anonyymi

      En käy kirpparilla. Ostan kaupasta, enkä sieltäkään ale laarista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe