Jos lopettelee itte lääkityksensä ja puhuu siittä lääkärille niin joutuuko pakollla vietäväks sairaallaan? sit kysyisin et ku mulla nyt menee 30mg zyprexa niin miten se kannattas ajaa alas?
zyprexa
4
480
Vastaukset
- 9+7
Itse lopetin seinään oma aloitteisesti. Tämän jälkeen tarjottiin Peratsinia ja kun sekään ei maistunut niin väittivät että vainoilin jonkun asian suhteen liikaa ja laittoivat taas pakkohoitoon. Zyprexa annos oli minulla sama kuin sulla nyt, eikä ollut mitään vaikeuksia lopettaa sitä. Ainut asia minkä huomasin oli se että n.1kk. käytön lopettamisen jälkeen järki juoksi kirkkaammin.
PS. Jos rupeet lääkevastaiseksi niin sulle voi käydä kuten minulle että määräävät injektio lääkityksen päälle. - _amonra_
Älä käytä zyprexa. Lääkkeen sivuvaikutukset ovat massiiviset, joihin lukeutuu mm. äärimmäisissä tapauksissa kuolema. Voit yrittää auttaa ongelmaasi käyttämällä valeriaana nimistä rohdoskasvia, jota saa luontaistuotekaupoista. Sen on tietyissä tapauksissa todistettu auttavan mielenterveydellisiin ongelmiin.
- L.i.l.y.
Miksi toimiva lääke pitäisi yhtäkkiä lopettaa? Jos on sivuoireita, niin voihan annosta tarkistaa, vaikka vähän pienentää, mutta ettei kokonaan lopeta lääkitystä.
Minulla zyprexaa menee pieni annos ja hyvin toimii. Isompaakin annosta on koekeiltu, mutta silloin haitat ylittivät hyödyn, joten käytän siis pientä annosta.
Minun mielestäni ei kannata ajatella ja pelätä tuommoisia sivuvaikutuksia kuin esim. äkkikuolema tms. ennemmin sitä liikenteessä heittää henkensä kuin saa jonkun äärimmäisen harvinaisen vakavan sivuoireen lääkkeestä. - My One And Only
L.i.l.y. kirjoitti:
Miksi toimiva lääke pitäisi yhtäkkiä lopettaa? Jos on sivuoireita, niin voihan annosta tarkistaa, vaikka vähän pienentää, mutta ettei kokonaan lopeta lääkitystä.
Minulla zyprexaa menee pieni annos ja hyvin toimii. Isompaakin annosta on koekeiltu, mutta silloin haitat ylittivät hyödyn, joten käytän siis pientä annosta.
Minun mielestäni ei kannata ajatella ja pelätä tuommoisia sivuvaikutuksia kuin esim. äkkikuolema tms. ennemmin sitä liikenteessä heittää henkensä kuin saa jonkun äärimmäisen harvinaisen vakavan sivuoireen lääkkeestä.Nokkelasti nimetty L.i.l.y. on aivan oikeassa. :)
Minulla toimi todella kauniisti Zyprexan hidas vähennys. Käytin 5 vuotta, ekan vuoden jälkeen vain enää ihan pikkuruisia murusia ja toimi hyvin ilman mitään sivuvaikutuksia. Mutta tosiaan jos tuntuu että saattaa lähteä maketto alta ilman lääkkeitä tai on puoliksi lähtenyt jo niin ei kannata lopettaa omin päin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383555On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452121Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.211548Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561494- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?49956Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823