mene mielisairaalaan. Sieltä se löytyy.
Jos haluat löytää tosi ystävän
9
80
Vastaukset
- oiskohan noin
Mut jos on oikeesti sairas ei siinä kerkee ystävystymään.
- Toivottavasti
Haluutko löytää, mä oon sellanen.
- kumpi
Joo eihän sitä muuta toivokkaan mut tää ei oo kyllä mikään mielisairaala.
- kaiken kokenut
Hyvä "Toivottavasti"
Olis kiva jutella.- epäsosiaalinen
Minusta etanaposti on mukavampi tapa tutustua mutta voihan sitä täälläkin jutella.
- kaiken kokenut
hei "epäsosiaalinen"'
Aletaan nyt vaikka siitä, että onko ns. terveet ihmiset terveitä ja mielisairaat sairaita.
Minun mielestä moni ns. mielisairas no terveempi kuin tavalliset rahanahneet ihmiset, jotka ei välitä tuon taivaallista esim. lähimmäisistä. Minulla on esim. veli, jolle raha ja rahan kerääminen pankkitilille ohittaa ihmissuhteet. - epäsosiaalinen
Tämä "mielisairaus" aihe ei ehkä oo mun lempi jutun aiheita. Tai ylipäätänsä ihmisten luokitteleminen sairaisiin ja terveisiin mut pitäähän niillä terveyshuollon ihmisilläkin olla jotain tekemistä. No mikä sit on toisesta välittämistä? Joskus sekin et antaa olla rauhassa. Mulla taas ei oo veljeä, edes sellaista rahan ahnetta.
- kaiken kokenut
hyvä "epäsosiaalinen"
Näyttää siltä, että sinä olet ns. terve, joka ajattelee järkevästi. Mie taas olen semmonen taiteilijaluonne, jolle "terveen" maneerit ovat haukkumasana.
Olin "vipparina" mielisairaalassa ja toden totta, ne potilaat olivat aitoja tapauksia.
Selvyyden vuoksi "vippari" on miespuolinen kesälomittaja, jolla ei ole ammattipätevyyttä. Joskus ihan mietin, että ns. "terveet" ovat sairaampia mieleltään kuin nämä hoidokit. - epäsosiaalinen
Minusta tuntuu että sulla on vähän jäänyt toi kesäduuni päälle. Itse potilaana ollessa mietin että mahtaakohan etenkään lääkäreillä olla todellista käsitystä siitä kuka on terve ja kuka sairas. Vai onko kyseessä enemmänkin oma tarve "parantaa" ihmisiä. Mulla on kyllä varmaan jonkinlainen pakkomielle taiteilijaluonteisiin kun niitä on viime aikoina ruvennut putkahtelemaan mun elämään vähän joka suunnalta. Eihän tästä puutu enää ku bändi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466