kemin kampaamot

hythyr

vasta kemiin muuttaneena kysyisin missä olisi hyvä palvelu ja hyvät hiustenlaittajat kemissä,,suositelkaa kiitos

65

7700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..,...

      Itse käyn Saksföönissä Kauppakadulla. Ei ole koskaan ollut valittamista.

    • ....

      Rendimesta valtakadulla.

    • Tukka hyvin = Kaikki

      Parturiliike Vihtori Valtakadulla ehdottomasti!

    • grazy22

      Grazyhair keskuspuistokadulla. Olen ollut e r i t t ä i n tyytyväinen :)

      • Rock tietenki

        Suosittelen lämpimästi parturi-kampaamo rock:i, tunnollista ja osaavaa palvelua!
        Kerran ku käyt niin tiiät mihin ens kerralla mennä...se on saletti!


      • vaativa blondi

        Mahtavaa osaamista niin kampauksien kuin leikkau-värjäystenkin suhteen, olen kavereiden kanssa käyneet tässä kyseisessä jo vuoden ajan ja tämä kelpaa, suosittelen,sillä nämä kampaajat osaa hommansa amattitaidolla.Kiitos ja
        suosittelen.


      • asiakas.

        Samat sanat, kampaajia on jokalähtöön, mutta tämä Grazyhair keskuspuistokadulla Kemissä tuntuu oikealta,osaavaa henkilökuntaa ja ihanat kauniit naiset työnsäääressä, mukava katsella samalla muotitietosia naisia, jotka näyttävät ulkoisestikkin mitä osaavat .Aina lähden tyytyväisenä Mariannelta .
        Hyvää syksyä iloisesti Joulua odotellen.


    • maksi1

      Kyllä tässä saa luetella kaikki Kemin parturit vuorollaan. Minun mielestä kaikilla kampaamoilla on ammattitaitoa hiusten laittoon. Kaikki eivät tykkää kaikista. Kemissä ainakin riittää tarjontaa väkilukuun nähden, ei muutakun istuu penkille.

    • KiiKii

      Miekin vasta Kemiin muuttaneena, kyselisin, että missä osattaisiin leikata hyvin lyhyiä hiuksia? Mielelläni ottaisin jopa ihan kampaajien nimiä kenelle kannattaa varata aika...

      • Miranda

        Hei KiiKii, Kemin kampaajat lienevät jo kaikki vastanneet kysymykseesi ja suositelleet omaa kampaamoaan. Hyvin Kemin kampaajat näyttävät seuraavan tätä keskustelua. Jotkut ovat ehtineet kehua omaa kampamoaan jo useaankin kertaan. He ovat aktiivisia ihmisiä. Rahanahneus lienee kuitenkin iskenyt moneen.


      • sansku2
        Miranda kirjoitti:

        Hei KiiKii, Kemin kampaajat lienevät jo kaikki vastanneet kysymykseesi ja suositelleet omaa kampaamoaan. Hyvin Kemin kampaajat näyttävät seuraavan tätä keskustelua. Jotkut ovat ehtineet kehua omaa kampamoaan jo useaankin kertaan. He ovat aktiivisia ihmisiä. Rahanahneus lienee kuitenkin iskenyt moneen.

        Tyypillistä kampaajien käyttäytymistä. Haukutaan muita, varsinkin nyt kun on tullut uusi kampaamo. Onhan heistä lehdissä ollut juttuja ja ovat alan ammattilaisia.Ei kateudesta ja katkeruudesta kellekkään mitään hyötyä/iloa ole. Tiedän minäkin ja olen kuullut vaikka kuinka monesta "halvasta kampaamosta" jossa rahat pannaan omaan taskuun, joissakin laitetaan väri/leikkausasiakas märällä päällä suoraan pakkaseen, ei siis föönätty, No, hinta oli edullinen


    • hairiiiiii

      Grazyhair :) :) ehdottomasti!

      • asiakas3

        Grazyhair-kampaamo minulle ykkönen.Naiset ovat muutenkin muotiasiantuntevia, eivät mitään mummoja joten hiukset saavat upean mallin ja loiston kokonaisuudessaan.Katson kokonaisuutta ennenkuin istun pukille, näillä kauniilla naisilla on tyylitaju kohdallaan, joten luotan näkemääni. Suosittelen lämpimästi,
        itse olen löytänyt tämän omakseni joten en muualle minisi vielä.Kiitos tytöille.
        Asiakas


    • Pirkkoirmeli1

      ROC kantis täälläkin! Voin suositella ja olen suositellut muillekin jotka ovat sille tielle jääneet :)

    • Xeeena

      Syväkankaan Hiuskeskus Hanna ehdottomasti! Siellä on tosi hyvä palvelu ja osaava kampaaja. :) Itse en käy enää missään muualla. :) Osaa hoidella superpitkän tukkani kuin myös sitten lyhyet hiukset.

    • lapin tyttö

      Valtakadulla kampaamo Ninassa kannattaa käydä, edulliset hinnat ja hyvä jälki!!!

    • Lolaaa

      ROCin penkkiin uskaltaa pitkähiuksinen istua, ilman pelkoa siitä, että kampaamosta päästyään onkin lyhythiuksinen. Erinomainen ja ammattitaitoinen palvelu ja hintataso sellainen, että itsekin käyn juurikasvun värjäyksessä lähes kuukausittain. Suosittelen lämpimästi! :)

    • määvaa

      ROC:iin ja jennille :)

    • -

      Kampaamo Ninaa kannatan minäkin! ja Tytille ehdottomasti :P

    • Meeri

      Hei,

      Parturimo Herman Kauppakatu 14. Monipuolista osaamista, mukavaa tunnelmaa. Meidän koko perhe ollut asiakkaana jo useamman vuoden.

      Niin ja tervetuloa Kemiin!

      • Häpeäisit

        Hermannissa epämiellyttävä asiakaspalvelu. Tukevin täteistä juoruilee ja puhuu pahaa muista. Leikkasi hiukseni pilalle, lopputulos kuin harakan p**** täysin eri kuin näyttämäni kuva.


      • loistava palvelu
        Häpeäisit kirjoitti:

        Hermannissa epämiellyttävä asiakaspalvelu. Tukevin täteistä juoruilee ja puhuu pahaa muista. Leikkasi hiukseni pilalle, lopputulos kuin harakan p**** täysin eri kuin näyttämäni kuva.

        "Tukeva täti" ei ole onneks enää Hermanniss töissä.


    • mu

      ROC:iin ehdottomasti, itse käyn Tiinalla ja olen tyytyväinen ollut aina.

    • Minä

      Pieni Hiushuone on hyvä. Maku asia tietenkin.....minusta Kemin paras....

    • Karhunturkki

      Hiustenykkösessä leikkasivat 12-vuotiaalle tytölleni karmean karhunturkin. Pitkät paksut hiukset ovat nyt vuosiksi pilalla ja leikkauksen hinta 36e.

      • Sliipattu

        AIVAN mieletön hinta tuo Hiusyskösen hinta. Ei Helsingissäkään tarvitse tuollaisia summia hiusten leikkauksesta maksaa, paiksi yhdessä parturiliikkeessä. Olen selvinnyt useinmiten 20 - 23 eurolla.


      • hevipoppit20
        Sliipattu kirjoitti:

        AIVAN mieletön hinta tuo Hiusyskösen hinta. Ei Helsingissäkään tarvitse tuollaisia summia hiusten leikkauksesta maksaa, paiksi yhdessä parturiliikkeessä. Olen selvinnyt useinmiten 20 - 23 eurolla.

        Harva lähtee täältä ihan Helsikiin asti tukan leikkuuseen, ja jos lähtee, nii on varaa maksaakki sitten muotoilusta jopa 120€.
        Täällä kynitään mitä kynitään?


      • Sliipattu
        hevipoppit20 kirjoitti:

        Harva lähtee täältä ihan Helsikiin asti tukan leikkuuseen, ja jos lähtee, nii on varaa maksaakki sitten muotoilusta jopa 120€.
        Täällä kynitään mitä kynitään?

        Hevipoppitille tiedoksi, että ei minun ainakaan ole koskaan tarvinnut maksaa Helsingissä erikseen muotoilusta. En ole koskaan kuulutkaan, että muotoilusta pitäisi erikseen maksaa. Muotoilu sisältyy leikkauksen hintaan. Leikkauksesta selviää yleensä 20 ... 30 eurolla. Jos joskus joudun astumaan uuteen liikkeeseen, jossa en ole aikaisemmin käynyt, kysyn ensimmäiseksi leikkauksen hinnan. Kerran minulle mainittiin 36 euroa, mutta käännyin heti pois.


      • Rouva Kolehmainen
        hevipoppit20 kirjoitti:

        Harva lähtee täältä ihan Helsikiin asti tukan leikkuuseen, ja jos lähtee, nii on varaa maksaakki sitten muotoilusta jopa 120€.
        Täällä kynitään mitä kynitään?

        "Harva lähtee täältä ihan Helsikiin asti tukan leikkuuseen, "
        Helsingissä on hiusten leikkaus paljon halvempaa kuin Kemissä. On enemmän kilpailua.


      • Anonyymi
        Sliipattu kirjoitti:

        AIVAN mieletön hinta tuo Hiusyskösen hinta. Ei Helsingissäkään tarvitse tuollaisia summia hiusten leikkauksesta maksaa, paiksi yhdessä parturiliikkeessä. Olen selvinnyt useinmiten 20 - 23 eurolla.

        Niillä 63 e tunti.lue netistä


    • Pettynyt 84-

      Hiusten ykkösessä otetaan ensiksi ylihinta, saksivat aivan pilalle, ja leikkaavat aivan yli odotusten, toivoin sellaiset 4 cm pois mutta leikattiinkin 10 cm! Törkeää toimintaa. Syvitsyllä on mielestäni ainoat hyvät kampaamot! Tuohon hiusten ykköseen en kyllä enää mene.

      • järkyttynyt tyttö

        Karmea kohtalo.


      • tarjukka3

        Ïtse olen kuullut hiusten ykkösestä vain hyvää ja siksipä ajan sinne varasinkin. Pelastivat hiukseni kun edellinen kampaajani oli ne pilalle kyninyt ja värjännyt. Miinusta hinnasta, mutta ammattitaitoisia ovat!


    • minäkin mukana

      Voi kamala, kerroitko kampaajalle HETI ja SUORAAN , että mitä mieltä olit hänen kättensä jäljistä ?

      • Miranda

        Hei sinä, joka olit mukana! Minä sanoin kerran kampaajalle, että hänellä on ihanat kädet. Hän leikkasi heti samaan hintaa muutaman sentin lyhyemmiksi hiukseni.


    • tosi on

      Niin totta se on. Ylihintaa tuolla hiusten ykkösessä, petyin tuommoiseen toimintaan. Itseltäkin leikattiin rumasti hiukset vaikka pyysin aivan erillaista tyyliä.
      Älkää menkö sinne!

    • vakikävijä

      Grazyhair ! Siellä on Hinta/ laatusuhde kohdallaan. Tytöt ammattitaitoisia ja hyväntuulisia.Olen aina lähtenyt sieltä tyytyväisenä!!! SUOSITTELEN!

    • nape

      mene citimarkettiin siel osataan

    • alvit

      kampaamoissa nousi ALV 9%:sta 23%:n !! Hirveä nousu! Sitten jo etukäteen KAIKKI valittaa kun KAIKILLA tulee alv. nousemaan, olikohan se vuoden vaihteessa VAIN 1 %:lla. Jotkut vaan pitävät enempi metleiä!

    • rocky8

      Rendimestaan en menisi. Pakko lähteä Ouluun asti että saa kunnollisen eikä mitään kananpersettä.

    • köyhä pitkätukka

      Leikkaako amiksen tytöt hiuksia, ja jos nii paljon maksaa pesun kera?

    • Kake.

      Valtakadulla on hyvä ja nimen omaan miehille,koska siellä saa lisäksi Pillua.

      • hena1

        Oho,onks näin,sinnehän häätyy heti rientää,aamunkoitteess,,,


    • High1

      Hair Herosin etusivulta: Emme tyydy keskinkertaisuuteen, vaan haluamme olla pelastamassa sinunkin päiväsi. Kuvat taidonnäytteistä ovat vähintääntäänkin ala-arvoisia.Valitettavasti ;(

      • emj

        Harmaiden hiusten kasvu juuresta: halusin, että peitetään raidoilla, olisi kevyempi vaihtoehto kuin koko värjäys. Kun pääsin kotiin tulos näytti kuin en olisi kampaamossa käynyt. Tätä ennen toinen tyttö värjäsi valkoiseksi tukan, kun sanoin, että väri vähän kulahtanut ja sille pitäisi tehdä jotain. Normaalisti käydään värikarttaa läpi ja mietitään sävy. Tämä tyttö alkoi heti valkaista juursta. Kun sanoin, että ei, niin sitten laitettiin pesusävyä päälle, kamala tulos. En mene enää. Hair Heroesiin. Hermannissa toiselta puolen päätä roikkui pitkiä hiuksia, huomasin vasta kotona, väri oli hieno kuitenkin. Tympäisee vain hinta. Se koostuu tietysti väristä, leikkauksesta ja yllätys PESUSTA! Hintalistalla kun vertailee kampaamojen hintoja tämä antaa ihan väärän lopputuloksen. Värihän on pakko pestä pois. Muilla en ole pesuveloitukseen törmännyt, ellen jostain syystä ole pesua pyytänyt. Nytpä taas kokeilen jotain toista. Jospa löytyisi jostain se, joka osaa ja viitsii.


    • onni1

      Kampaamo Terttu sieltä kampaaja kaija.

    • top1

      Casanova on paras.

      • Pitkät kutrit

        Onko siellä Casanovassa kaikki hyviä? Näkyy olevan useampi tyyppi töissä että olisko joku ketä kannattaisi vältellä. (Kyselee myös vasta Kemiin muuttanut...)


      • Casanovaan
        Pitkät kutrit kirjoitti:

        Onko siellä Casanovassa kaikki hyviä? Näkyy olevan useampi tyyppi töissä että olisko joku ketä kannattaisi vältellä. (Kyselee myös vasta Kemiin muuttanut...)

        Sannaa ja Leenaa voin suositella casanovasta :)


      • rahastettu
        Casanovaan kirjoitti:

        Sannaa ja Leenaa voin suositella casanovasta :)

        Casanovassa osataan etupäässä rahastus,törkeät hinnat ja huono palvelu.Menkää Aleksiin Valtakadun ja Kaivokadun kulmaukseen ja verratkaa työn hinta-ja laatusuhdetta niin ette varmasti enää käy Casanovassa sen jälkeen


      • Casanovan puolesta
        rahastettu kirjoitti:

        Casanovassa osataan etupäässä rahastus,törkeät hinnat ja huono palvelu.Menkää Aleksiin Valtakadun ja Kaivokadun kulmaukseen ja verratkaa työn hinta-ja laatusuhdetta niin ette varmasti enää käy Casanovassa sen jälkeen

        Alexissa viimeksi kun kävin laittamassa raitoja ruskeaan tukkaani, hiuksista tuli keltaisen oranssit. En voi suositella kenellekkään.


    • Rouva Kolehmainen

      Minä kävin Kemissä viimeksi leikkauttamassa hiukseni Hepo-ojan Kampaamossa Koivuharjulla. Suosittelen.

    • pitkätukka

      Missä halvin hiustenleikkuu?

      • Matku Mertsi

        Ammattiopisto Lappian tiloissa siinä Kirkko, ja Maeripuistokadun risteyksessä.
        Hyvä palvelu ja edulliset hinnat.


    • itkuiikka

      Älkää menkö Prisman kampaamoon. Tilaamaani monisävyvärjäystä ei tehty, suositeltiin että harmaat peitetään vaaleilla raidoilla, joita ei kovin paljon laiteta. Toista vähän tummempaa sitten kaveriksi. Pääni oli valkoinen ja väritön, siis väritönn rumempi kuin ennen kampaamoon menoa. Kysyttiin haluanko jatkaa edelleen vaaleana. Tottakai halusin, koska olen syntynyt vaaleana ja koko elämäni ollut vaalea, paitsi nykysin kun harmaa tunkee esiin. Mitään lämpöistä sävyä ei ollut. Tukka oli kamala. Piti mennä Prismaan ja ostaa shampoo ja hoitoaine, joissa väri mukana. Sain tasoiteltua tukan värin. Mutta jo valmiiksi väsyneenä olin toivonut ihanaa hetkeä ja kaunista tukkaa. Itku pääsi vanhalla, kun kotiin menin ja katsoin peilistä. Sanoin kyllä valkoisuudesta, mutta kampaajan mielestä sävy oli hyvä. Mikä hemmetin sävy!? Ei ikinä, ei koskaan Arinan kampaamoon ainakaan Kemissä.

      • Kampaaja1000

        Raitaa kahdella eri värillä=monisävyvärjäys. Pakko kyllä kysyä että mitä ihmettä olisit päähäsi halunnut jos nimenomaan tilasit monisävyvärjäyksen ja sellaisen sait? Jos halusit jatkaa vaaleana niin miten ihmeessä pääsi oli kauhean värinen jos siihen laitettiin vaaleaa ja tummaa raitaa? Jos et itse osaa kertoa mitä haluat, saat ihan itseäsi syyttää. Vie seuraavalla kerralla kuva. T. Kampaaja


    • kemi72

      kampaamo hius ykköseen ei kannata mennä, varasin ajan värjäykseen ja leikkaukseen, värisävy näynäytettin kännykänkuvasta josta ei saanut mitään selvää. sitten kampaaja tuli kahden värin kanssa takaisin ja sanoi laittavansa sekaan myös raitoja, ajattein että siitä tulee parempi kuin vain yhdellä värillä, kun värjäys oli valmis, oli sama kuin en olisi käynnyt kampaajalla ollenkaan .säyv oli vain astetta tummempi . väri lähti jo viikossa . hinta oli kallis .

    • VastaKemiinmuuttanut

      Päivitettyjä tietoja kampaamoista ja kampaajista?
      Toiveena "nuorempi" kampaaja, jolla päivitettyä osaamista, mutta kuitenkin kokemusta.

    • sunkun

      Valtakadulla on kampaamo nimeltä pumsun.

    • yuijhgfyuiuytrtyuiufgjhg

      Casanovan kampaajat naureskelivat keskenään kun olin lähdössä sieltä pois. Siellä oli toinen asiakas minun lisäkseni. Ennen ei näin tapahtunut kun kampaamoa piti edellinen omistaja. Minusta oli vähemmän korrektia naureskella asiakkaiden läsnä ollessa. Onneksi täällä on muitakin kampaamoita, en siihen liikkeeseen enää mene.

      • JukkaKamala

        Naureskeleminen kielettävä


    • Kemiläinen52

      Naurua sopii tähän maailmaan. Minä olen Casanovassa saanut hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Se häätyy kaikkien itkiä katkerasti ja manata pirua, ku lähtee parturista tai kampaajalta. Son tuskallinen homma ja mikä pahinta, siinä saa justhinsa sitä, mitä on ite tilannu.

    • Anonyymi

      Katso ainakin tunti hinta netistä. Olin pyörtyä hinnan kuultuani,ja hiukset poltettunna liian voimakkaalla aineella.huh huh.en enää ikinä erehdys.paikkaa en julkaise.rahat meni.

      • Anonyymi

        Hius ykkösessä tunti taksa hiustenleikkauksessa. Leikkaus kestää puolta kaemmin kuin muualla mutta rahaa tulee .... mutta asiakas ei enään tule, vaihtaa parturia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe