Olen 19-v mies Pääkaupunkiseudulta. Olen kaikin tavoin mielestäni kunnollinen mies, osaan kohdella naisia hyvin, en ryyppää tai käytä huumeita. Pukeudun siististi ja käyn päivittäin suihkussa. Komeaksikin minua on joskus sanottu. Olen kuulemma mukavaa seuraa ja osaan jutella ihmisten kanssa erilaisista asioista. Olen empaattinen ja välittävä ihminen, mutten kuitenkaan mikään nössö mammanpoika.
Mutta silti ei tunnu mistään löytyvän naispuolista seuraa. Mietin usein mistä löytäisin kunnollisen ja ihanan naisen, jonka kanssa seurustella ja viettää aikaa. Baareihin ja yöelämään olen tutustunut, mutta sieltä ei ole mitään löytynyt.
Joten kysymykseni on: mistä voisin löytää itselleni tyttö/naisystävän? Ja mikä on paras tapa lähestyä naista?
Mistä löytäisin?
15
411
Vastaukset
- ´´''
That's the million dollar question.
- ..........
Todellakin. Baareissa käy vain osa väestä ja tuurista on sielläkin kiinni kenet sattuu tapaamaan. Samaan aikaan ryyppääminen ja juhliminen vaatii veronsa muulta elämältä.
On mahdollista iskeä naisia päiväsaikaan sieltä missä sattuu liikkumaan: bussipysäkillä, kadulla, kaupassa jne. Mutta kun tätä alkaa harrastamaan, sitten sitä vasta tajuaa miten helvetin vaikeaa on yksinkertaisesti LÖYTÄÄ niitä kiinnostavia naisia mistään.
Samassa hetkessä kun vapaus realisoituu - voin mennä juttelemaan kenelle tahansa joka kiinnostaa minua - samalla toteat että niitä oikeasti kiinnostavia on todella vähän, ja suurin haaste on ylipäätään joskus törmätä niihin jossakin.
Suurin osa ihmisistä ei ole fyysisesti kauniita, sellaisia tulee harvoin vastaan. Kun oikeasti on valinnanvapaus, voi edellyttää tiettyä (kohtuullista) ulkonäöllistä tasoa ja Suomessa edes kohtuullisen näköiset naiset ovat todella harvassa. Lisäksi persoonallisen ja vapaan ihmisen tunnistaa jo kehonkielestä, pukeutumisesta ja siitä miten hän käyttäytyy. Yli 90% ihmisistä ovat alistettuja orjia joista tämä asiantila näkyy jo päältä alkaen kasvojen ilmeestä. Sellaiset eivät kiinnosta.
Mutta kun olet puutteessa ja todellisessa pulassa vaihtoehdoista, kuka tahansa nainen kehen jossakin ryyppäjäisissä sattuu törmäämään voi tuntua jossain määrin kelvolliselta. - ..........
jatkoa edelliseen, itse olen oikeastaan jo viittä vaille valmis uskomaan, että tähän liittyy jotain mystiikkaa: naisen löytää aina sitten kun on sen aika, sitten kun niin on määrätty. Ei ennemmin, vaikka tekisi mitä, mutta sitten kun on aika, se tapahtuu kuin itsestään. Ja silti se vaatii paljon omaa aktiivisuutta. Elämän suuria mysteerejä mielestäni.
- Ex Pimp
" Olen kaikin tavoin mielestäni kunnollinen mies, osaan kohdella naisia hyvin, en ryyppää tai käytä huumeita. Pukeudun siististi ja käyn päivittäin suihkussa. Komeaksikin minua on joskus sanottu. Olen kuulemma mukavaa seuraa ja osaan jutella ihmisten kanssa erilaisista asioista. Olen empaattinen ja välittävä ihminen, mutten kuitenkaan mikään nössö mammanpoika.
Mutta silti ei tunnu mistään löytyvän naispuolista seuraa. "
Ei "silti" vaan juuri sen takia et saa naispuolista seuraa. Kokeilepa jotakin muuta, jos tuo ei toimi! Pukeutuminen on hyvä olla siisti kyllä edelleen mutta siihenkin voisi tuoda vähän jotain pahan pojan karismaa mukaan. Unohda keskustelut ja jauha skeidaa. Ryyppää, ole HAUSKA. Naiset arvostavat kunnollisuutta vasta vanhemmalla iällä tai pitkässä parisuhteessa ja kaiva se silloin esiin.- tätä pohdin
Tiedän hyvin, mitä seuraa kännissä ollessa saa ja kun bilettää jossain sedulassa ja on olevinaan niin v*tun paha ja badass motherfucker. Oon vaan kyllästynyt siihen, eikä mua kiinnosta nussia jotain 15-vuotiaita lissuja.
En halua enää olla joku typerä ja sekoileva teinipoika. Olen mies ja haluan jotain enemmänkin kuin pelkkää känniseksisekoiluja perjantai-iltaisin. Haluaisin naisen, joka pysyisi luonani kauemmin kuin yhden illan.
Ja en mä todellakaan pidä mitään pukua päällä, tarkoitin, etten pidä likaisia vaatteita. - Ex pimp
tätä pohdin kirjoitti:
Tiedän hyvin, mitä seuraa kännissä ollessa saa ja kun bilettää jossain sedulassa ja on olevinaan niin v*tun paha ja badass motherfucker. Oon vaan kyllästynyt siihen, eikä mua kiinnosta nussia jotain 15-vuotiaita lissuja.
En halua enää olla joku typerä ja sekoileva teinipoika. Olen mies ja haluan jotain enemmänkin kuin pelkkää känniseksisekoiluja perjantai-iltaisin. Haluaisin naisen, joka pysyisi luonani kauemmin kuin yhden illan.
Ja en mä todellakaan pidä mitään pukua päällä, tarkoitin, etten pidä likaisia vaatteita.Sinulla on vielä paljon opittavaa naisista. Tulet huomaamaan että lähes kaikki alle 30-vuotiaat viehättyvät enemmän sellaisesta bad boy -tyypistä kuin herrasmiehestä jolla ei kuitenkaan ole edes pukua tai rahaa. En tarkoittanut nyt mitään teinilissuja.
Asenne "mähän en muutu" ei kyllä johda kovin pitkälle naisten kanssa. - Kuka oikein olet?
Ex pimp kirjoitti:
Sinulla on vielä paljon opittavaa naisista. Tulet huomaamaan että lähes kaikki alle 30-vuotiaat viehättyvät enemmän sellaisesta bad boy -tyypistä kuin herrasmiehestä jolla ei kuitenkaan ole edes pukua tai rahaa. En tarkoittanut nyt mitään teinilissuja.
Asenne "mähän en muutu" ei kyllä johda kovin pitkälle naisten kanssa.Ja mun pitäisi uskoa sua koska? Sun nimimerkkisikin tekee sut HIUKAN naurettavaksi, Herra Ex pimp.
Ja tunnen kyllä naisia ja tiedän asioita, todennäköisesti paljon enemmän kuin sinä.
Ja mä olen hyvä ja rehellinen mies, enkä alennu miksikään halpamaiseksi teeskentelijäksi. Jos en jollekulle kelpaa sellaisena kuin olen, niin eipä ole mussa vikaa. Niin ja en näe itsessäni mitään vikaa tai syytä muuttua. - Jürgen Prochnow
Kuka oikein olet? kirjoitti:
Ja mun pitäisi uskoa sua koska? Sun nimimerkkisikin tekee sut HIUKAN naurettavaksi, Herra Ex pimp.
Ja tunnen kyllä naisia ja tiedän asioita, todennäköisesti paljon enemmän kuin sinä.
Ja mä olen hyvä ja rehellinen mies, enkä alennu miksikään halpamaiseksi teeskentelijäksi. Jos en jollekulle kelpaa sellaisena kuin olen, niin eipä ole mussa vikaa. Niin ja en näe itsessäni mitään vikaa tai syytä muuttua.Oli nimimerkkinsä mikä tahansa, niin asiaahan se yleensä puhuu.
Aloittajan kysymyksestä: olen kunnollinen, en ryyppää. Miksi nämä kiinnostaisivat nuoria naisia? Mieluummin juurikin hauska ja rento, vähän arvaamattoman oloinen kaveri. - expimp
Kuka oikein olet? kirjoitti:
Ja mun pitäisi uskoa sua koska? Sun nimimerkkisikin tekee sut HIUKAN naurettavaksi, Herra Ex pimp.
Ja mä olen hyvä ja rehellinen mies, enkä alennu miksikään halpamaiseksi teeskentelijäksi. Jos en jollekulle kelpaa sellaisena kuin olen, niin eipä ole mussa vikaa. Niin ja en näe itsessäni mitään vikaa tai syytä muuttua.tulihan se ad hominem sieltä. No älä nyt herranenaika minua usko, äläkä naisten sanomisia varsinkaan. Usko tuloksiasi ja naisten käytöstä.
Yleensä tuossa iässä kuuluukin tietää kaikki. Itse olen sen verran vanha että kaikki mitä naisista ja itseni laadusta ennen tiesin, on nyt karissut joten kyllähän sinä enemmän tiedätkin.
En usko että sussa on vikaa vaan markkinoinnissasi.
- Ikisinkku36
No se siin just onkin.olet liian kunnollinen kun naiset tykkää juopoista jotka kohtelee naista huonosti, ovat väkivaltaisia ja pitävät naista nyrkin ja hellan välissä. Ei kunnollinen kiltti mies saa naista. Onhan se jo monta kertaa todettu.
Joten ala nyt käymään baareissa ja juopottelemaan pari kertaa viikossa ainakin aluksi. Haistattele ja ala haukkumaan naisia huoriksi, niin saat varmasti jonkun naisen. Tunnen monta naista joiden mies on täys mulk..ku ja siltin nää naiset
rakastavat miestään.- Ex pimp
Hehhe. jotenkaan en usko että tuollainen överiksiveto auttaisi. Tule sitten vasta kertomaan, kun olet toimivaksi sen itse omakohtaisesti havainnut.
Juu, kyllä monet naiset sietävät ihan mitä vaan mieheltä mutta vasta sitten kun ovat jääneet emotionaalisesti koukkuun ja ovat suhteessa.
- Päät pois
Naiset eivät vaan tykkää kilteistä miehistä. Usko tai älä. Näin se vaan menee.
Vedät perseet olalle ja sitten ei muuta, kun marssit nuolemaan baarin kauneinta naista korvasta ja puristelet tisseistä. Kun muut naiset huomaavat tämän röyhkeyden niin ovat kohta kateellisina piirittämässä sinua naistenmiestä.
Believe it or not, it works... Vaikka fakta onkin, että monet tytöt ja naiset viehättyvät enemmän "pahoista pojista", niin kyllä vastapainoksi löytyy myös niitä naisia, jotka arvostavat sitä, että mies on luotettava ja kaikinpuolin kunnollinen.
Minä en lähtisi kumppania etsimällä etsimään, tulee kun on tullakseen.- Ex pimp
Yleensä se nainen joka arvostaa kunnollista ja luotettavaa on se sama nainen joka viehättyy enemmän "pahoista pojista". Hän ei voi sille mitään.
- Päät pois
Ex pimp on oikeassa. Valitettavaa, mutta totta. Vaikka tämä nainen itse sanoisi mitä tahansa.
Ja tarkennuksena vielä, että "paha poika" EI siis tarkoita mitään väkivaltaista juoppoa, vaan on jokin määrittelemätön miestyyppi, jonka olemassaolon vain naiset vaistoavat. Olen tätä monelta naiselta kysynyt eikä yksikään ole osannut tarkemmin tuota määritellä. Se vaan kuulemma "tuntuu". Voi helevata noita naisia ;)
Onneksi itselläni on naisia riittänyt, vaikka en mielestäni paha poika olekaan. Älkää veljet heittäkö kirvestä kaivoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111