Josko vaihtais bemariin.

onko järkee vai ei

Mitä hyvää tai pahaa sanottavaa teillä on nahkapenkeistä?

Onko 520 dA (5/2007eli E60) riittävä kone tuon kokoisen auton kuljettamiseen Suomen teillä.

Autolla ajettu jo 2kt. Miten mahtaa kone ja laatikko kestää, kun tarkoitus on ajaa toiset 2kt, rauhallisesti ?

Mitä business- varustelu toi 2007 lisää vakioon?

Entä onko 5/2007 käyttöön otettu jo ficelift-malli ja mitä se taas toi mukanaan?

7

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzzzzkzzzzzzzz

On järkeä :)

Itse ostin kesällä kyseisen auton vuosimallia 2008 ja tuolla 2-litran 177hv koneella. Mielestäni moottori on täysin riittävä kyseiseen malliin ja vaihteisto toimii sen kanssa hyvin. Kulutus vaihdellut välillä 4.8ltr-5.5ltr / tankillinen. En tosin ole koeajanut kutoskoneella olevaa mallia ja näin ollen en voi malleja verrata (uskon sen kuitenkin olevan vielä parempi mutta aloitellaan nyt tällä neloskoneella). Oma auto ns. facelift ja mukanaan se on tainnut tuoda uuden sisustan, moottorin, vaihteiston, ulkoisia muutoksia, jne. Business varustelu on tainnut tuoda mukanaan xenonit, sadetunnistinta ja jotain muuta pientä.
      Omasta kokemuksesta voin kyllä autoa suositella ja ainoana miinuksena olen havainnut silloin tällöin natisevan kojelaudan, joka tämän hintaisessa autossa on käsittämätöntä...

• netistä vastaus kaik

"Mitä hyvää tai pahaa sanottavaa teillä on nahkapenkeistä?"
      Toiset tykkää toiset ei.

"Onko 520 dA (5/2007eli E60) riittävä kone tuon kokoisen auton kuljettamiseen Suomen teillä."
      Toisille riittää toisille ei.

"Autolla ajettu jo 2kt. Miten mahtaa kone ja laatikko kestää, kun tarkoitus on ajaa toiset 2kt, rauhallisesti ?"
      Luultavasti kestää.

• Ex-Fordisti

Nahka näyttää hyvältä ja kestää, koirankarvatkaan ei pahasti tartu, kylmä tai kuuma ilmoista riippuen. Potkua riittää, mutta oikeissa bemuissa on kuutonen. Nelosella se laskeutuu Audin ja kumppaneiden tasolle. Asiallisella käytöllä ½ miljoonaa ei ole matka eikä mikään. Käytetystä bemusta ei voi olla varma, onko se ollut asiallisella käytöllä.

• tero.........

koirannahka penkit karvoineen?

• eskoseni

Mulla 530dA ja 2007. Nahkapenkit on ihan mukavat ja tyylikkäät omasta mielestäni. Kivempi pitää puhtaana kuin kangasverhoilut ja tuo "premium" fiilistä.
      Nahkapenkkien kanssa penkinlämmitys on ehdoton varuste talvella.

Tosta moottorista en osaa sanoa, mutta veikkaan että hyvin pärjää silläkin. Itse tykkään kuutoskoneen äänistä ja fiiliksestä.

• vanhassa vara paree

Suomen talvessa taivasalla kun lähdet jäätynyt kova nahkapenkki persauksen alla 5 kilsan työmatkalle, niin ei ole kiva.

4 pyttynen riisseli roksuttaa aikalailla. Se tuntee ja kuulee jopa ajossa. Tärinä hajottaa paikkoja, mutta työtähän se pajoille tarjoo. En kyllä ostais yli 200t ajettua neloskonetta. Sehän tehtiinkin vain pelkästään muiden pihimoottoreiden kilpailijaksi, ei sen olekkaan tarkoitus kestää ja olla mukava. Mutta kieltämättä aika virkeä se on.

Kävin koeajamassa 2007 bemua minäkin. Oli yllättävä pettymys. Ohjaamo on tosi karu. Hopeenvärinen muovilista vain tehostaa askeettisuutta. Mittareinakin vain kaksi säilykepurkin pohjaa. Keskikonsolissa nippelit vinksin vonksin. Kahdet kyttyrät ja koko kojelauta työntyy syliin ja estää avaran näyn ulos.
      Ajossa tulee rengasäänet läpi ja ohiajavien autojen ääni kuuluu tosi selvästi. Missä laatu?

Itellä on vanha E39 523 2,5l ja on varmasti hiljasempi ja jämäkämpi ja interiööri tyylikkäämpi.

Jätän E60 väliin ja jään säästämään F10:iin.

• kvjvkiblievn

ne ajaa joilla ei ole paremmasta tietoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe