Hei!
Meille syntyi tyttövauva 29.9. Pikkuista on kutsuttu Ompuksi, mutta ei se hänen nimekseen jää. Etsimme nimeä, joka sopii siskojen nimiin. Kolmevuotiaat kaksosiskot ovat
Amanda Sina Sofianna
Matilda Sina Sofianna
Eli ehdotuksia vaan!
Pikkuneidille nimiä:)
14
180
Vastaukset
- -ada-
Ehdotuksia:
Olivia Sara Susanna
Emilia Anni Serafia
Isabella, Claudia, Fiona, Jolanda, Kamilla, Linda, Iida, Linnea, Rosanda, Elissa, Lilian. - NimiTäti
Ingrid.
Astrid.
Edit.
Onerva. - mun lista...
Näistä suosittelen eniten Fredrika tai Casandra.
Sandra
Frida
Denise
Daniela
Carita
Beata
Benita
Nadja
Linda
Elise
Erica
Elvira
Lovisa
Heidi
Vendla
Cecilia
Carlotta
Sabina
Jasmine
Leonora
Viveka
Fredrika
Casandra - jenna.
tässä vielä muutama nimiendotus Amandan ja Matildan siskolle:)
Linnea
Sofia
Ilona
Aletta
Julia/Juulia
Mona/Moona
Lydia/Lyydia
Annina/Anniina - leikitellen
Melinda Sofi Seelia/Sinaida
- Täti
Josefina, Serafina/serafia,
Jolanda, Miranda, Edvina,
Edith, Isabella, Klaudia,
Melinda, Sabina, Sandra,
Idastina, Regina, Rebecka,
Roberta, Sofia, Lydia - MatujaAna
Hei taas! Anteeksi että vastaus vähän viipyi:) Mutta laitan nyt arvosteluni. Haluan sanoa:
Älkää ehdottako nimiä, jotka alkavat M:llä tai A:lla.
Olivia Sara Susanna: Olivia ihan OK nimi. Muista en niin pidä
Emilia Anni Serafia: Emilia nätti, kuten Annikin. Serafiasta tulee kissa mieleen.
Isabella: nätti
Claudia: pidän tästäkin
Fiona: ei oikein iske
Jolanda: kamala
Kamilla: ihan kiva
Linda: hmm., käy
Iida: tyttöjen serkku on Ida
Linnea: minun sisareni on Linnea
Rosanda: vähän eriskummallinen... Rosa on tosi nätti nimi, mutta voisiko sen pidentää jollain muulla tavalla?
Elissa: vähän sössöttävä
Lilian: nätti, ei liian ihmeellinen
Ingrid: nätti nimi, mutta ei meidän perheeseen
Astrid: sama tälläkin
Edit: kaverin tytär on Edit.
Onerva: hyi että!
Sandra: tästä tykkään
Frida: tästäkin vähäsen
Denise: ei tätä
Daniela: eikä tätä
Carita: ei ainakaan tätä
Beata: eieeiei
Benita: yhä hirveämpää
Nadja: ei tätä
Linda: voi olla että käy
Elise: hmm., en ole varma. Ehkä ei
Erica: eei
Elvira: ei todellakaan!
Lovisa: tämäkin vielä. Sama ei yhä
Heidi: tosi kiva!
Vendla: liian väännetty Venlasta
Cecilia: ei
Carlotta: Karlotta on hauskempi kirjoitusasu
Sabina: ei
Jasmine:olen aina inhonnut tätä nimeä
Leonora: eeeeeei
Viveka: hyi! Onko tämä muka nimi?
Fredrika: Ihan kiva, mutta ei kiitos
Casandra: On ystäväni nimi, vaikkakin kirjoitetaan Cassandra
Linnea: sisareni nimi
Sofia: tyttöjen serkun nimi
Ilona: kaunis nimi, mutta ei kuitenkaan
Aletta: outo
Julia/Juulia: tästä pidän. Enemmän Julia
Mona/Moona: ja tästä en
Lydia/Lyydia: ei
Annina/Anniina: muiuuten kiva, mutten halua A:lla alkavaa
Melinda Sofi Seelia/Sinaida: Sofi on ihan kiva, muut hirveitä
Josefina: pidän enemmän Josefin nimestä
Serafina: tulee meidän vanha kissa mieleen
Serafia: en pidä
Jolanda: karmea
Miranda: kuten myös
Edvina: ja tämäkin
Edith: en halua
Isabella: tämä käy
Klaudia: mielummin C:llä
Melinda: en pidä
Sabina: en tästäkään
Sandra: tästä pidän
Idastina: mutta tästä en
Regina: enkä tästä
Rebecka: enkä tästä
Roberta: hui kamala
Sofia: tyttöjen serkun nimi
Lydia: en halua
Kiitos kaikille vastanneille! Näistä pidin, ja niistä saa tehdä yhdistelmiä tai kertoa kokonaan uusia:
(X= vain toisen tai kolmannen nimen ehdokkaana)
Olivia (X)
Emilia
Isabella
Anni (X)
Claudia
Kamilla
Linda (X)
Rosa (tästä jotain pidennyksiä!)
Lilian
Sandra
Frida (X)
Heidi
Karlotta
Julia (X)
Josefin
Sofi (X)
Saa ehdottaa lisää! - -ada-
Mä laittaisin ehkäpä kolmitavuisen nimen etunimeks niinkuin siskoillakin.
Claudia sopis ehkä parhaiten, koska siinä ois viel toi d-kirjainkin kuten siskoilla.
Isabella ehkä toisiks paras vaihtoehto ja Emilia on kans hyvä!
Claudia Rosa Julia
Isabella Anni Olivia
Emilia Anni Julia
Muita ehdotuksia vielä: Rosanna, Rosalia, Rosalie, Rosalina, Rosalin, Rosamari(e), Rosalinda, Rosetta, Rosita, Gabriela, Dianna, Henrietta, Isadora, Janette, Patricia. Angela ois kans ihana, mut ette halunnu a:lla alkavaa. - MatujaAna
Hei täältä taas! Olen nyt lukenut nimimerkki -ada-:n vaihtoehdot, ja vastaan nyt niihin. Kiitos aivan ihanasta valikoimasta Rosa-alkuisia nimiä.
Rosanna: tästä en niin välitä
Rosalia: tämä on söpö
Rosalie: ja tämä ihana!
Rosalina: tämä on kyllä kiva
Rosalin: mutta tämä on parempi! Mielummin tämä
Rosamari(e): ei aivan sytytä
Rosalinda: tämä on ihan kiva
Rosetta: tästä en ole aivan varma. hmm., ei ehkä kuitenkaan
Rosita: ei tätä ainakaan
Gabriela: tämä on kaunis
Dianna: tästä en kovin paljoa pidä
Henrietta: tästä nimestä en ole pitänyt koskaan
Isadora: tuo mieleen nuorallatanssijan, en tiedä miksi. Mutta ei kiitos
Janette: ei iske minuun
Patricia: eikä oikein tämäkään
Mutta kiitos kun vaivauduit! Lista ehdolla olevista nimistä, jotka tulivat tältä listalta:
Rosalia
Rosalie
Rosalin
Rosalinda
Gabriela
Mikä näistä Rosa-nimistä on teistä paras?
Vanha lista:
(X= ehdolla vain toiseksi tai kolmanneksi nimeksi)
Olivia (X)
Emilia
Isabella
Anni (X)
Kamilla
Linda (X)
Rosa-nimet (mieskin pitää, varsinkin Rosalin- ja Rosalie-nimistä)
Lilian (X) (muutimme toisen nimen ehdokkaaksi)
Sandra
Frida (X)
Heidi (X) (tämäkin vaihtui toiseksi/kolmanneksi nimeksi)
Julia (X)
Josefin
Sofi (X)
Karlotta ja Claudia tipahtivat pois, koska mies ei halunnut kumpaakaan)
Etunimi ehdokkaat top-listalla
MINÄ:
1. Rosalin
2. Rosalia
3. Gabriella (kahdella L:llä)
4. Sandra
5. Emilia
MIES:
1. Rosalia
2. Sandra
3. Gabriela
4. Josefin
5. Rosalin
Eli samoja meillä on. Enimmän pidämme Rosa-alkuisista ja Sandrasta sekä Gabriellasta. - bndpsö
Ihana tuo kakosten Sina-nimi!
Rosalia paras noista Rosa-nimistä. Rosalin kovin vierasperäinen ja Rosalie vaikea sanoa. Minusta Rosalia tarvitsee ainakin toiseksi nimeksi pehmeän lyhyen nimen. mm. Frida tai Sandra ei sen perään istu. Ehdottaisin nimiä
Rosalia Anni Adele (tosi kaunis)
Rosalia Ava Gabriella
Rosalia Elle Amelia
Muita Amandan ja Matildan kanssa sopivia voisi olla
Aada Sofi Rosalin
Alina Frida Gabriella
Moana Aura Rosalia- MatujaAna
Terveisiä täältä taas! Arvostelen nyt nämäkin:
Rosalia Anni Adele: kyllä, tosi kaunis on
Rosalia Ava Gabriella: vähän tökkii, muttei paljon
Rosalia Elle Amelia: Ameliasta en niin pidä, Elle on ihan OK
Kiitos ehdotuksista!
- -ada-
Rosalia Anni Gabriela
Gabriella Anni Juulia - MatujaAna
Hei jälleen! Arvostelen nyt nämä nimet:
Rosalia Anni Gabriela: kuulostaa ihan hyvältä
Gabriella Anni Juulia: Muuten hyvä, mutta tuo Juulia kuullostaisi ehkä paremmalta kun sanottaisiin Julia.
Kiitos taas ehdotuksista! - zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Pistäkää Gabriella tai Rosalin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473