niiku enkeli vastas tälle kyseiselle uskovaiselle joka kysy enkeliltä...ehkä jumala ei halua sun kirkkojas...aivan niiku te vihaatte mua..mut ehkä jumala haluuki mua käyttää...minua jota oikeestaa kaikki ihmiset vihaa, jumalan omista lähtien...? ja sit ku märisen tääl mite vaikeeta mulle ni syljette mun kasvoille...? eikö ole kornia...rakkaani..? mut se parhaiten nauraa joka viimeseksi nauraa...
mistä kirkosta herätys alkaa..?
8
64
Vastaukset
- tarviiko sanoa?
taj niiku saara, abrahami vaimo nauro(ihmisten silmis aika naurettavaa et sen ikäne naine vois viel synnyttää) samanlailla te nauratte mulle..ihmisten lailla..mut se jää nähtäväksi..joko olen vihdoin ja viimein napsahtanu lopullisesti..taj sit oo oikees..eiks oo tiukat kortit minun rakkaat ystäväni jotka olette aina minun puolella...?
- Voi että...
Taidat varmaan sinun älykkyysosamäärä edustaa tämän palstan keskitasoa... Huh, huh mitä porukkaa..
- samma bo svenska
haista sinä äijä vittu
- -||-
samma bo svenska kirjoitti:
haista sinä äijä vittu
with sugar on top
- eikös niin
Rukoillaan niin sitten nähdään, missä se alkaa?
- Jumalan valituista
noista 144 000 Israelin kahdestatoista sukukunnasta ja tämä on Evankeliumi:
´Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. "Totisesti", sanoo Henki, "he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt". Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi. Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet". Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan. Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.´
(Ilmestyskirja 14)- Isä Jumala
vuodattaa armon ja rukouksen Hengen valittujen 144 000 ylle Israelin kahdestatoistakunnasta koottujen ja 12 000 kustakin. Niinkuin Jerusalemissa annettin helluntaina noin kaksi vuosituhatta sitten, niin myös nytkin tullaan Henkensä vuodattamaan vanhurskauden sateena ja kannattaa jo nykyäänkion sitä anoa kestäväisesti ja palavasti ja sen mukaan, mihin Jumalan armo on itsekussakin vaikuttanut Totuuden Hengessä palvomista ja tahtomista ja tekemistä.
Siunatkaa että siunauksen perisitte Jeesuksen nimessä ja Hengessä, amen!
- sil vissi
Kovin kiinnostavaa kuin uskis rokki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742517Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1041747Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231205Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59942