pikkujoulumekkoa salosta?

pikkujouluihin pääl?

Meillä ensimmäiset pikkujoulut on jo parin viikon päästä ja epätoivoisesti olen etsinyt sinne mekkoa. Henkkamaukat ynnämuut täynnä vaan arkivaatetta ja kesän vanhoja alerättejä, varsinaisia pikkujoulumekkoja ei vaan löydy. Mistäs sitä sitten pitäis etsiä??

17

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä mittä

Helvettiäkö niitä mekkoja etsit, heität sen kuitenkin nurkkaan jo puolen tunnin päästä pikkujoulujen alusta.

• salocitysalo

ei salosta mitään löydä, mene turkuu. salo kuihtuu pois kartalta. huono valikoima ja töykeä palve jospalvelua ollenkaan.

• Weinio K

Onko (huomaa ISO alkukirjain) Turkuussa parempi palve?

• Tyylitietoinen

Käypä katsomassa Muotiperhosta tai Maleenasta, molemmissa laatuvaatetta. Maksat vähän enemmäm kuin henkkamaukasta, mutta saat laatuvaatetta.

• Ei Maleenaan

Ei ainakaan Maleenaan kannata mennä. Siellä myyjät katsovat sisääntulijaa päästä varpaisiin ja nähtävästi arvioi asiakkaan statuksen. Jos ovat tulleet siihen tulokseen, että asiakkaalla ei ole tarpeeksi statusta, ei palveluakaan tipu.

• neiti95

Minä löysin itselleni häävieras mekon annankadulta, kohtalaisen uus kauppa, superupeenako sen nimi oli. Nättejä mekkoja nuorelle :) EIkä ainakaan kaikilla oo samanlaista mekkoa juhlissa! Hyvä valikoima oli.

• isomela

Ei muuta kun melaa mekkoon!

• Hepsuna

Oon käyny Annankadulla Superupee-liikkeessä. Nuorille ja miksei vähän vanhemmillekin pienikokoisille löytyy mekkoja, joita ei ole ihan jokaisella ja hinta on sopiva. Maleenassa taas sairaan kallista. Käykää kattomassa Superupeessa

• kiinnostunut86

Minkä hintaluokan mekkoja tuolla on??

• Siisti peli
        kiinnostunut86 kirjoitti:

Minkä hintaluokan mekkoja tuolla on??

Tärkeintä on puhtaat ja ehjät vaatteet näinä vaikeina aikoina

• huohhhhhhhhhhhh
        Siisti peli kirjoitti:

Tärkeintä on puhtaat ja ehjät vaatteet näinä vaikeina aikoina

No eiköhän ne siellä ole puhtaita ja ehjiäkin, mutta hintaluokkaa kaipaisin edelleen.

• tyhmät salolaiset

Tämä suomi24 on varmasti paras paikka selvittää, mistä täältä Salosta saa mekon. Olisiko helpompi mennä kauppoihin katselemaan ja kyselemään mekkoja? Tämä on kuitenkin niin pieni kaupunki että kaikki kaupat on käyty hetkessä läpi....

• Salolainen muija

Enpä nyt oo täysin sun kanssa samaa mieltä. Mulle ainakin on kynnys mennä pikkukauppoihin vaan katselemaan. Täältä sai hyvää tietoa, että Superupee Annankadulla vois olla hyvä paikka nuorille naisille bilemekon ostoon.
      Tää ois muuten ihan kiva keskustelupalsta, jos ei olis kaikenlaisii viisastelijoita tai kielipoliiseja tai toisten haukkujia niin paljon. Salolaisii tyhmii nekin.

• toinen salolainen mu

Ei tuo onneks ole ihan pikkuinen kauppa! TAi siis sellanen koppero. Oon käynyt pari kertaa, myyjänä herttanen tyttö, joka ei ole ollenkaan ahdistava. Tervehtii kun tulee sisään, mutta ei tyrkytä. Apua ja palvelua saa sitten halutessaan, mutta kimppuun ei hyökätä heti. Tätä tapahtuu PALJON ainakin turun pikku liikkeissä... :( Se on ahdistavaa!!

• Salolainen muija

Myös Salon pikkuliikkeissä tapahtuu ihan samaa. Siksi menen sisälle vain silloin, kun olen ihan varmasti ostamassa jotakin, enkä vain katselemassa. Turussa en käykään juuri pikkuliikkeissä vaan esim. Hansassa.

• emäntä40

Kävin tänään hakemassa juhla mekkoni SuperUpeesta, siellä oli joku tarjous ja mekot makso 39euroo. Satuin menemään juuri ruuhka-aikaan niin palvelua en saanut ennenkuin kassalla, mutta sillon oli ainakin ystävällistä. Tänne menen toistekin, ainakin tyttärille löytyisi joulu lahjaa!!

• tsiisös sentään

Vittu, että on pikkupillulle taas vaikeeta mekon valinta...mekon alle valinta on yhtä vaikeeta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2509
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2497
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2165
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      100
      1727
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1175
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      906
    Aihe