Meillä ensimmäiset pikkujoulut on jo parin viikon päästä ja epätoivoisesti olen etsinyt sinne mekkoa. Henkkamaukat ynnämuut täynnä vaan arkivaatetta ja kesän vanhoja alerättejä, varsinaisia pikkujoulumekkoja ei vaan löydy. Mistäs sitä sitten pitäis etsiä??
pikkujoulumekkoa salosta?
17
409
Vastaukset
- älä mittä
Helvettiäkö niitä mekkoja etsit, heität sen kuitenkin nurkkaan jo puolen tunnin päästä pikkujoulujen alusta.
- salocitysalo
ei salosta mitään löydä, mene turkuu. salo kuihtuu pois kartalta. huono valikoima ja töykeä palve jospalvelua ollenkaan.
- Weinio K
Onko (huomaa ISO alkukirjain) Turkuussa parempi palve?
- Tyylitietoinen
Käypä katsomassa Muotiperhosta tai Maleenasta, molemmissa laatuvaatetta. Maksat vähän enemmäm kuin henkkamaukasta, mutta saat laatuvaatetta.
- Ei Maleenaan
Ei ainakaan Maleenaan kannata mennä. Siellä myyjät katsovat sisääntulijaa päästä varpaisiin ja nähtävästi arvioi asiakkaan statuksen. Jos ovat tulleet siihen tulokseen, että asiakkaalla ei ole tarpeeksi statusta, ei palveluakaan tipu.
- neiti95
Minä löysin itselleni häävieras mekon annankadulta, kohtalaisen uus kauppa, superupeenako sen nimi oli. Nättejä mekkoja nuorelle :) EIkä ainakaan kaikilla oo samanlaista mekkoa juhlissa! Hyvä valikoima oli.
- isomela
Ei muuta kun melaa mekkoon!
- Hepsuna
Oon käyny Annankadulla Superupee-liikkeessä. Nuorille ja miksei vähän vanhemmillekin pienikokoisille löytyy mekkoja, joita ei ole ihan jokaisella ja hinta on sopiva. Maleenassa taas sairaan kallista. Käykää kattomassa Superupeessa
- kiinnostunut86
Minkä hintaluokan mekkoja tuolla on??
- Siisti peli
kiinnostunut86 kirjoitti:
Minkä hintaluokan mekkoja tuolla on??
Tärkeintä on puhtaat ja ehjät vaatteet näinä vaikeina aikoina
- huohhhhhhhhhhhh
Siisti peli kirjoitti:
Tärkeintä on puhtaat ja ehjät vaatteet näinä vaikeina aikoina
No eiköhän ne siellä ole puhtaita ja ehjiäkin, mutta hintaluokkaa kaipaisin edelleen.
- tyhmät salolaiset
Tämä suomi24 on varmasti paras paikka selvittää, mistä täältä Salosta saa mekon. Olisiko helpompi mennä kauppoihin katselemaan ja kyselemään mekkoja? Tämä on kuitenkin niin pieni kaupunki että kaikki kaupat on käyty hetkessä läpi....
- Salolainen muija
Enpä nyt oo täysin sun kanssa samaa mieltä. Mulle ainakin on kynnys mennä pikkukauppoihin vaan katselemaan. Täältä sai hyvää tietoa, että Superupee Annankadulla vois olla hyvä paikka nuorille naisille bilemekon ostoon.
Tää ois muuten ihan kiva keskustelupalsta, jos ei olis kaikenlaisii viisastelijoita tai kielipoliiseja tai toisten haukkujia niin paljon. Salolaisii tyhmii nekin.- toinen salolainen mu
Ei tuo onneks ole ihan pikkuinen kauppa! TAi siis sellanen koppero. Oon käynyt pari kertaa, myyjänä herttanen tyttö, joka ei ole ollenkaan ahdistava. Tervehtii kun tulee sisään, mutta ei tyrkytä. Apua ja palvelua saa sitten halutessaan, mutta kimppuun ei hyökätä heti. Tätä tapahtuu PALJON ainakin turun pikku liikkeissä... :( Se on ahdistavaa!!
- Salolainen muija
Myös Salon pikkuliikkeissä tapahtuu ihan samaa. Siksi menen sisälle vain silloin, kun olen ihan varmasti ostamassa jotakin, enkä vain katselemassa. Turussa en käykään juuri pikkuliikkeissä vaan esim. Hansassa.
- emäntä40
Kävin tänään hakemassa juhla mekkoni SuperUpeesta, siellä oli joku tarjous ja mekot makso 39euroo. Satuin menemään juuri ruuhka-aikaan niin palvelua en saanut ennenkuin kassalla, mutta sillon oli ainakin ystävällistä. Tänne menen toistekin, ainakin tyttärille löytyisi joulu lahjaa!!
- tsiisös sentään
Vittu, että on pikkupillulle taas vaikeeta mekon valinta...mekon alle valinta on yhtä vaikeeta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231175Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906