Kävin koeajamassa molemmat autot viime viikolla ja täytyy sanoa, että Volvo S80 on parempi ajaa kuin E-sarjan Mersu.
Ei Mersukaan mikään huono ole, mutta jos pitäisi valita jompi kumpi, niin se olisi ainakin ajotuntuman perusteella Volvo S80.
Mersussa tuntui olevan klappia ohjauksessa ja ihmettelen, että miksi auton suunnittelijat saa hoidettua vikaa tai ominaisuutta.
Tästä ongelmasta ovat valittaneet myös Tekniikan Maailman koeajajat, etä en ole ainoa joka on asian huomannut.
Että sellaista ja huolestuneille lukijoille tiedoksi, että kumpikaan autoista ei hajonnut ajon aikana :D
Volvo S80 vs. E-sarjan Mersu
Myymälän Johtaja
3
404
Vastaukset
- että sellaista
Tunnistimme "myymäläjohtajan" henkisen tason ja hän sai koeajettavaksi väyrysen viime vuosituhannelta. Oli taas syönyt omaa räkäänsä.
- h b65uhb56hnb
Onko tämä sama johtaja, jonka audista putosi tuulilasi metsätiellä?
- Myymälän Johtaja
Olen ja Volvo S60:nen katkesi.
Täytyy olla varovaisempi :D
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10183958
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683