Siis mun poni pukittelee välillä aika rajusti esim. köyrii ja tekee mullipukkeja monta pukeen yleensä niin kauan et putoon. Kaarteissa mun on tosi vaikee pysyy kyydis kun oon n. 145cm kokonen ja mulla on iso poni. Kisaan esteitä.
Ponini pukittelee rajusti :S
3
208
Vastaukset
- jokuh ny
Koita vaa pysyy sitkeesti siellä satulassa etkä tipu :) Pdät vaikka jostai oikeen kiinni ku pukiitelu alkaa. Ja sit pidä sille aina jotain tekemistä, ettei se ehi ajatella mitää pukkeja ja tämmösiaä
- sssamaa
Mun poni tekee samaa mutta ei kyl oo esteponi kun onjo niin vanha että se on eri,koita vaan ratsastaa sitä eteenpäin sillä hevonen ei voi vauhdista tehdä isoja pukkeja.Heti kun huomaat että poni hidastaa ja alkaa keskittyminen vähän hapuilla niin heti liikettä ja jos mahdollista niin jotain hankalaa esim. pohkeenväistöä ja ravia tai laukkaa taivutus ympyrällä(siis ihan pieni ympyrä ja hevonen ihan pyöreänä ja muodossa)
- Astraia_________
tarkista nyt ekana poni varusteet.
Ei normaali, terve hevonen pukittele hirvittävästi suuria pukkeja jatkuvalla tahdilla.
Tarkista kengitys (käytä toisella kengittäjällä), kutsu hieroja, tarkistuta satula ja katso että kuolaimet on hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416