Missä olet

Missä olet nimimerki

Nimimerkillä Jumalan lapsi? Olet vastannut monien rukous pyyntöihin ja puolestasi ainakin minä olen rukoillut, mutta jokin aika sitten jäin ihmettelemään kun vastasit eräille aivan toisella tavalla mitä aiemmin. Toivon että voit hyvin ja olet myös joskus palstalla. Siunausta sinulle rakas sisar.

19

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

Jos sinun mielestäsi Jumala on satua,niin ole vain tuota mieltä, mutta valitse palsta, joka vastaa sinun käsityksiäsi. Vai luulitko, että Suomi24 on tarkoittanut Rukoukset-palstan sitä vartren, että sinä käyt täällä hokemasssa rukoustenvastaisia mielipiteitäsi? Tämän ketjun aloittajan viesti on täysin palstan aiheen mukainen, mutta sinun viestisi on palstan aiheen vastainen. Luulisi, että sinulla on parempaakin tekemsitä kuin tulla häiriköimään rukousten vastaisilla mielipiteilläsi tämän palstan keskusteluja. Miksi et mene Ateismi- tai Kirkosta eroaminen - palstoille?

• Jumala on satua

Mä kerroin vain totuuden. Ottaako totuus pattiin?

• totuus,

Totuus ei kiinnosta.

• Yks vaan

"Minä kerroin totuuden. Ottaako totuus paattiin?" Tuota mieltä on nimimerkki "Jumala on satua".

Ottaako sinua totuus paattiin, että tämän palstan otsikko on Rukoukset ja että Suomi 24 on antanut tämän palstan sitä varten, että täällä keskusteltaisiin rukouksista eikä siitä, että sinä et usko? Vai pidätkö itseäsi niin tärkeänä henkilönä, että sinun uskomattomuudestasi tulisi keskustella millä palstalla hyvänsä?

• Eithel
        Yks vaan kirjoitti:

"Minä kerroin totuuden. Ottaako totuus paattiin?" Tuota mieltä on nimimerkki "Jumala on satua".

Ottaako sinua totuus paattiin, että tämän palstan otsikko on Rukoukset ja että Suomi 24 on antanut tämän palstan sitä varten, että täällä keskusteltaisiin rukouksista eikä siitä, että sinä et usko? Vai pidätkö itseäsi niin tärkeänä henkilönä, että sinun uskomattomuudestasi tulisi keskustella millä palstalla hyvänsä?

Älä viitsi olla noin epälooginen ja suorastaan vääristelevä.

Ylläpitäjän ohje tälle palstalle kuuluu: "Rukoile hyvän asian puolesta. Keskustele rukoilemisesta."

Rukouksista keskusteleminen ei millään järjellisellä logiikalla edellytä, että keskustelijan pitäisi uskoa rukousten tehoon.

Järkiperäinen informaatio mm. rukousparannuksista sen sijaan on tärkeätä kaikille ihmisille, jotteivat he joutuisi huijareitten kynimiksi, tai ettei vakavien sairauksien hoito viivästyisi turhan rukoilun takia.

Ilmeisesti kannatat tiettyjen tosiasioiden salaamista ja ihmisten pettämistä.
        Siihenhän uskosikin perustuu, ettet tunnusta totuutta edes itsellesi.

• Yks vaan

"Rukouksista keskusteleminen ei millään järjen logiikalla edellytä, että keskustelijan pitäisi uskoa rukousten tehoon."

Noin on, mutta rukouksista keskusteleminen ei tarkoita myöskään sitä, että sanotaan esimerkiksi näin:" Jumala on satua Mä kerroin vaan totuuden. Ottaako totuus paattiin?" tai näin:" Luulisi, että sinulla olisi parempaakin tekemistä kuin rukoilla. Yksikään rukous ei ole koskaan toiminut." Jos suurin piirtein joka viestissä ainoastaan vastustetaan palstan aihetta, niin ei se ole palstan aiheesta keskustelemista, vai onko sinusta?

"Järkiperäinen informaatio mm. rukousparannuksista sen sijaan on tärkeätä kaikille ihmisille, jotteivat he joutuisi huijareitten kynimiksi tai ettei sairauksien hoito viivästyisi turhan rukoilun takia."

En ole vastustanut järkiperäistä informaatiota mistään aiheesta, mutta ei sitä järkiperäistä informaatiota tarvitse ateistinkaan antaa ihan joka viestissä, vaan palstoilla pitää saada keskustella myös kunkin palstan aiheesta. Sitä paitsi jos uskonnollisaiheisilla palstoilla joku vain hokee jatkustivasti, että "Jumala on satua ja höpötystä", niin ei se ole järkiperäistä informaatiota.

"Ilmeisesti kannatat tiettyjen tosiasioiden salaamista ja ihmisten pettämistä."

Olen keskustellut sinun kanssasi näillä uskonnollisaiheisilla palstoilla jo niin pitkän aikaa, että luulisi sinun jo tietävän mielipiteeni, mutta väärässä näköjään olin. Tässä mielipiteeni tuosta aiheesta: En kannata tosiasioiden salaamista enkä ihmisten pettämistä, en edes sinun mieliksesi.

"Siihenhän uskosikin perustuu, ettet tunnusta totuutta edes itsellesi."

Ei perustu. Väärässä olet taas. - Ikävää, että sain sinut kimppuuni. ( syvä huokaus )

• Sulje läppäsi

"""Noin on, mutta rukouksista keskusteleminen ei tarkoita myöskään sitä, että sanotaan esimerkiksi näin:" Jumala on satua Mä kerroin vaan totuuden. Ottaako totuus paattiin?""""

Tämä on vain sinun oma tulkintasi jolla ei ole paljoakaan painoarvoa.

• Yks vaan
        Sulje läppäsi kirjoitti:

"""Noin on, mutta rukouksista keskusteleminen ei tarkoita myöskään sitä, että sanotaan esimerkiksi näin:" Jumala on satua Mä kerroin vaan totuuden. Ottaako totuus paattiin?""""

Tämä on vain sinun oma tulkintasi jolla ei ole paljoakaan painoarvoa.

"" Noin on, mutta rukouksista keskusteleminen ei tarkoita myöskään sitä, että sanotaan esimerkiksi näin:" Jumala on satua Mä kerron vain totuuden. Ottaako totuus paattiin?""

"Tämä on vain sinun tulkintasi eikä sillä ole paljonkaan painoarvoa."

Tuo on vain sinun mielipiteesi eikä sillä ole yhtään mitään painoarvoa. Jos ei rukouksista kesksustelu kiinnosta tai et osaa niistä keskustella, niin ainahan voit vaihtaa palstaa.

• Eithel
        Yks vaan kirjoitti:

"" Noin on, mutta rukouksista keskusteleminen ei tarkoita myöskään sitä, että sanotaan esimerkiksi näin:" Jumala on satua Mä kerron vain totuuden. Ottaako totuus paattiin?""

"Tämä on vain sinun tulkintasi eikä sillä ole paljonkaan painoarvoa."

Tuo on vain sinun mielipiteesi eikä sillä ole yhtään mitään painoarvoa. Jos ei rukouksista kesksustelu kiinnosta tai et osaa niistä keskustella, niin ainahan voit vaihtaa palstaa.

Mielipiteestä ja painoarvosta sen verran, että Mirka on sanonut, ettei mikään tosiasia anna aihetta pitää Jumalaa totena.

Voit yrittää kumota sen esittämällä edes yhden tosiasian, joka viittaa kristinuskon Jumalan olemassaoloon.

Jollet siihen pysty, niin perustele edes, mitä aihetta on pitää Jumalaa totena ilman yhtään perustetta.

Olet väittänyt uskovaistenkin osaavan ajatella loogisesti. Näyttöäsi kaivataan, sillä muutenhan voit väittää mitä vain.

Jollei mikään tosiasia tue Jumalan olemassaoloa, niin alussa mainittu Mirkan lausunto ei ole pelkkä hänen mielipiteensä, vaan selvä fakta.

• Möltsi +31
        Eithel kirjoitti:

Mielipiteestä ja painoarvosta sen verran, että Mirka on sanonut, ettei mikään tosiasia anna aihetta pitää Jumalaa totena.

Voit yrittää kumota sen esittämällä edes yhden tosiasian, joka viittaa kristinuskon Jumalan olemassaoloon.

Jollet siihen pysty, niin perustele edes, mitä aihetta on pitää Jumalaa totena ilman yhtään perustetta.

Olet väittänyt uskovaistenkin osaavan ajatella loogisesti. Näyttöäsi kaivataan, sillä muutenhan voit väittää mitä vain.

Jollei mikään tosiasia tue Jumalan olemassaoloa, niin alussa mainittu Mirkan lausunto ei ole pelkkä hänen mielipiteensä, vaan selvä fakta.

Minä epäilen ettei uskovaiset pysty ajattelemaan loogisesti.

• Mirka ...

Kyllä minun mielestä ihmisten on hyvä tietää ettei jumalalta kannata pyytää rukoilemalla apua koska jumala on oikeasti vain pelkkää satua ja höpötystä.

Mä en tykkää että ihmisiä huijataan uskonnoilla.

• Mirka, Jumala

auttaa jokaista lastaan, ja myös kaikkia, jotka Jeesuksen nmessä sitä tahtoo omaan elämäänsä. Ei tässä ole mitään väärää eikä valheellista, sillä valheen isä nimenomaan vastustaa tätä totuudellista hyvää sanomaa ja lupausta, sillä kaikki Raamatussa on totta ja kannattaa vastaanottaa Jeesuksen nimessä ja Pyhän Hengen opettamana.

Tietenkään ilman Jeesuksen antamaa elävää vettä ei voida syntyä Jumalan lapseksi, mutta voit itse kokeilla ja anoa ja lukea vailla ennakkoluuloa ja -ehtoja ja huomata että Herra Jeesus on hyvä Paimen, joka myös sinulle antaa hengellisen hyvä halveksimisen sijaan.

• Yks vaan

"Kyllä minun mielestä ihmisten on hyvä tietää, että jumalalta ei kannata pyytää apua koska jumala on oikeasti vain satua ja höpötystä."

Kun nyt olet tuon oman, tämän palstan aiheen vastaiaisen käsityksesi jo monenmoneen kertaan näillä palstoilla kertonut, niin voisit jo vähitellen hellitttää ja antaa rauhassa niiden uskoa, joilla on usko. Jos et hyväksy sitä, että täällä on Rukoukset-palsta, niin valita palstan ylläpitäjälle.

"Mä en tykkää että ihmisä huijataan uskonnolla."

Enkä minä tykkää, että ketään huijataan yhtään millään.

• jesus_own

JEESUS ELÄÄ JA ON OLEMASSA. SITÄ EI VOI KIELTÄÄ KUKAAN. JA HERRA TOIMII JA VASTAA RUKOUKSIIN.

• Liirun Laarun ..

Jeesus elää sinun omassa mielikuvituksessasi.

Jeesus on oikeasti pelkkä fiktio.

• Aamen ++

Vainoharhaisuus on keskuudessamme. Auttakaa näitä vainoharhaisia uskovaisia pääsemään eroon harhoistaan.

• Yks vaan
        Aamen ++ kirjoitti:

Vainoharhaisuus on keskuudessamme. Auttakaa näitä vainoharhaisia uskovaisia pääsemään eroon harhoistaan.

Häiriköintiä on keskuudessamme. Auttakaa näitä palstan vainoharhaisia uskomattomia häiriköitä pääsemään häiriköintihalustaan eroon tai menemään jonnekin muualle häiriköimään.

• Auttakaa...
        Yks vaan kirjoitti:

Häiriköintiä on keskuudessamme. Auttakaa näitä palstan vainoharhaisia uskomattomia häiriköitä pääsemään häiriköintihalustaan eroon tai menemään jonnekin muualle häiriköimään.

Keneltä pyydät apua?
        Jumaliltasiko?

• Pyydä Jeesukselta
        Auttakaa... kirjoitti:

Keneltä pyydät apua?
        Jumaliltasiko?

totisella tahdolla ja lähestyessäsi Jumalaa nimessään, myös Herra lähestyy sinua lupauksensa mukaan. Kunnioita ja kiitä apua saadessaan, sillä se on viisautta, samoin nöyrtyä kaikessa etsimään valtakuntaansa ja vanhurskauttaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2156
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2055
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      24
      1939
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1307
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      792
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      703
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      688
    Aihe