Olin ennen asiallinen vakichattaaja ja ystävällinen chateissa - JA MIKÄ TULOS.. nämä sontiaiset osoittautuivat täysiksi mulkuiksi! ovat laumasieluisia idiootteja ja puhuvat muista paskaa ja keksivät tekaistuja paskajuttuja! Nykyisin olen chateissa vaan trollaamassa ja itse aukomassa päätä muille.. Ihmisille tiedoksi
ALÄ KOSKAAN ALA VAKIOCHATTAAJAKSI! Älä luo kuvallista profiilia. Ainakaan omalla kuvallasi olevaa!!
Ennen olin asiallinen chattaaja, nykyisin PERSEILEN!
TROLLI-TROLLI
3
346
Vastaukset
- Vakioveikkailija
Eikö perseilijäkin ole vakiochattailija?
Vaikuttaa että oireilet muista chattailijoista pahasti ja voit huonosti ja siksi nykyisin häiriköit.
Herää kysymys mitä siitä saat itsellesi, oletko nyt onnellisempi ihmisenä ja chattailijana?- Anonyymi
Perseilyä vaatii luonnetta, hanki se
- Anonyymi
Luonne analyysis ontuu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm49661- 41648
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473