Hei
Olen pahollani ja pyydän nöyrästi anteeksi jos/kun kielenkäyttöni on ollut liian leikkisää joskus täällä.
Koetan tehdä parannusta asiassa, ja luopua ikävästä tavasta laskea leikkiä, niissä tulee helposti erehdyksiä tulkinnassa tietysti.
Ymmärrykseni mukaan täällä temmeltää aika lailla pieni määrä ihmisiä, ja joitakin vakiokavereita täällä, en ole tavannut vakiokirjoittanien viestejä lukea.
Minua kiinnostaa ottaa kantaa sellaisiin missä joku haluaa jotakin selvyyttä ja tietoa. Niihin vastaa mielellään ja ottaa kantaa.
Tänne toisten palstoille ei ole virkoja perustettu koskaan tietenkään, ja minäkin olen täällä keskustelija. En virkoja täällä enkä muuallakaan hoida.
Pahoittelen myös jos joitakin aikoja sitten olin henkilökohtaisissa inhimillisissä hankaluuksissa niin paljon että huolien valittelu näkyi moneen suuntaan kirjeenvauhdoissani, mutta koskaan elämässäni en ole ketään nimiltä mihinkään arvostellut tai haukkunut tai jäänyt räksyttämään.
Menneitä pitää unohtaa siis ikäviä sitä mukaa kun niitä tulee, ei hyödytä niitä jäädä räksyttämään, minullakaan ei ole koskaan ollut mitään muuta kuin vaikeuksia elämässä, ei mitään ruusutarhaa kultalusikoista puhumattakaan, silkkisiä eikä samettisia olosuhteita.
Aina kun voimia saadaan mennään eteenpäin.
Muistettava on myös että kaikenlaiset asiat vanhenevatkin.
On kohtuutonta räksytellä neljännesvuosisadan vanhoja ja uudempiakin asioita enää millään tavalla.
Hyvää joulun odotusta.
ystävällisesti Jumalan siunausta
jari laurila
http://jarinhotelli.blogspot.com
Jari-sedän huuli heiluu;
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472