"uusi PIN-koodi"

Apua tarvitseva !

Nyt kävi sellainen juttu että.
Menin tuossa viikonloppuna tiputtamaan kännissä puhelimeni ulkona maahan, ja akku lensi pois. No puhelin ei onneksi hajonnut, mutta kännispäissäni näppäilin pinkoodin kolme kertaa väärin. Koodi oli ihan normaali 1234, enkä tajua miten onnistuin sössimään sen.. Laitoin puhelimen pois päältä kun se kysyi PUK- koodia, ajattelin että laitan sen huomenna selvinpäin.

No, PUK-koodi on ilmeisesti sama kaikissa DNA:n liittymissä, sillä laitoin äitini prepaidliittymän puk-koodin ja läpi meni. Näppäiltyäni puk-koodin näyttöön lävähti "uusi PIN-koodi". Ajattelin että voin itse asettaa minkä tahansa uuden koodin, mutta ehei ! Laitoin jonkin ihan oman koodini, ei kelvannut. Kokeilin 1234 ja 0000, eivät kelvanneet nekään.

Siispä, kysynkin että onko tämä asetettava "uusi PIN-koodi" sama kaikissa liittymissä, vai onko se jokin henkilökohtainen numerosarja ? jos satutte tietämään kyseisen koodin, niin vastatkaapa tähän.
Yritin etsiä kyseistä koodia siitä dnan "kansiosta", jossa oli liittymän ostaessani sim-kortti. Eipä löytynyt.

4

3082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamo2262

Se löytyy pelkästään siitä kansiosta, itellä käyny joskus samat. Eli se kortti kansiossa mistä raaputetaan pin-koodit ja puk-koodit. Siellä se.

• tyttönen

Siis mistä kansiosta löytyy puk.koodi. Mie näppäilin väärät pin-koodit uuteen puhelimeen ja se lukkiutui, joten tarttis puk-koodin syöttää nyt näytölle

• paperitkuuseen

Minä ainakin otin kortin, laitoin kiinni ja nakkasin kaikki paperit roskiin.

Nyt en tiedäkkään uutta koodiani ja kortti on yhtä yritystä vailla lukossa.

Taidampa lähteä tästä DNA:n liikkeeseen hakemaan uutta korttia.

• sesiitälähtee

ainakin muilta operaattoreilta löytyy kaikki puhelimen koodit esim omasaunalahti sivuilta pin,puk kaikki tarvittava eiku selailemaan vaan.............................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      90
      2169
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      560
    Aihe