Sheivaatteko säärenne. Mitkä ovat tuntemuksenne sukiksissa sheivauksen jälkeen ?
Kysymys sukkahousuja käyttäville miehille
31
645
Vastaukset
- Mane Hyvinkäältä
Miksi sä kysyt tuollaista ? Naisena tiedät vastauksen ilman kysymättäkin, mikäli olet nainen.
- No way!
En, sänki tarttuisi...
- og3g3jgi4o5jihgoejii
olen kokeillut sukkahousuja mutta en sheivannut aivan sileäksi kun sitä helvetillistä pistelyä ei kestä kun karvat alkavat kasvaa takaisin. Ajelin kyllä hieman lyhemmäksi, tuntumat sukkahousuissa on aika viileät ja omituiset joten siitä ei ole muodostunut tapaa. Olen niinkin hulluja kokeillut kuin naisten pikkareita ja jopa hameita itsekseni täällä asunnossani, julkisesti en kehtaisi kulkea niissä saati tunnustaa kenellekään mitä olen tehnyt kotona itsekseni :D
- jo riittää..
Menkää nyt kele sentään tonne leikit ja fetissit osastolle, älkää saastuttako tätä palstaa typerillä jutuillanne.
- kjhghdxrtyu
Tietenkiin!
- Sukkismiekkonen
Tottakait sheivaan sääreni. Varsinkin ohuet sukkikset tuntuvat paljon miellyttävimmiltä kun sääret ovat siloiset. Muutenkin sukkikset suorastaan liukuvat jalkaan kun iho on sileä eikä ne karvat muutenkaan ole kivan näköiset tursuessaan sukkisten läpi.
- jukkis sukkis
Kyllähän sukkikset istuu paremmin ilman karvoja.
- Sukkismiekkonen
Myös vaimoni mielestä karvat ovat ikävän näköiset varsinkin ohuiden sukkahousujen alta. Sheivaamme molemmat.
- Kokemusta 34 vuotta
Totta on. Itse käytän puuvilla/lycra sukkahousuja talvisin kalsareitten sijasta.
Parasta sukkahousuissa on se etteivät ne rullaannut kalsareitten kanssa ikävästi nilkkaan joita tarvitsee kokoajan olla nykimässä ylös.
Toiset voivat olle erimieltä tietysti mutta jokaisella on omat mieltymyksensä.
Itse en kyllä sääriäni näyttele muille enkä tunne mitään mieltymystäkään siihen kuten naisilla on tapana. Miehillä on miesten jala ja naisilla omat . Sen mukaan sukkiset myös. - Vastaus:
Sheivaamme. Saamme orgasmin sukkiksissa sheivauksen jälkeen.
- mitäh..häh..sä
Asiaa sulle niinapetteri33 .......--->
http://www.youtube.com/watch?v=CkJ_PNoiC5Y - Kokemusta myös
Taas menee hyvä asia hakoteille :( mikä ihme teitä riivaa !
- Ilman saumaa
Vaikka nyt en sukkahousuja joka päivä pidäkään, niin sheivaan sääret.
Ainoa syy on se, että minulla karvat kasvaa oikeastaan vain vasempaan
jalkaan haitallisen näkyvinä ja silloinkin vain polven yläpuolelle ja jalka-
terien päälle molempiin jalkoihin (varpaiden päälle?).
Paksujen sukkisten kanssa ei tarvitsisikaan sheivata, mutta on mukavampaa
jos jalat näyttävät karvattomilta tasaisesti. - StiinaJorma
...haitallisen näkyvinä...
Ota tosta nyt selvää. - Urpolan Pena
Mullakin kasvaa karvat vaan molemmissa polvissa.
- Niinako1
Kuule Niina. Miehet EIVÄT käytä kalsareita vaan SUKKAHOUSUJA. Olisko toi kysymys hieman väärin aseteltu ?
- Liivimies
Housuliivit kannattaa olla sukkisten alla. Tukevat oikeasta paikasta. Useissa sukkiksissa on myös liivimäinen housuosa.
- HannuHelga
Mä olen käyttäny sukkahousuja 35 vuotta ja yhtenä aamuna huomasin ettei mulla oo piliä.
- ttt22
En sheivaa. Liian suuri vaivannäkö, kun käytän sukkahousuja kuitenkin vain alusvaatteina pitkien housujen alla.
En sheivaa, vaan epiloin viikottain.
- Mehtästä päevää
Mä ajan moottorisahalla karvat pois. Tukkimehtästä tultuani ku huallan moottorsahani ajan sillä sitten karvat poikkeen. Pahuksen tursakkeet kun tuloovat puntistaki ulos. Laitappa niihen pääle sitten vielä sukkahoosut.
Miksi teet ilmaista työtä? Eikös tukin hankintahinta ole alempi kuin pystykaupan kantohinta?
- Eero 44
Minna-Maaria kirjoitti:
Miksi teet ilmaista työtä? Eikös tukin hankintahinta ole alempi kuin pystykaupan kantohinta?
Yleensä sheivaan jos siltä tuntuu.Puuvillasukkiksissa on samantekevää tursuaako säärikarvat vai ei mutta muissa sukkiksissa ollessani sheivaan ilman muuta !
- Kohujinen mies
Eero 44 kirjoitti:
Yleensä sheivaan jos siltä tuntuu.Puuvillasukkiksissa on samantekevää tursuaako säärikarvat vai ei mutta muissa sukkiksissa ollessani sheivaan ilman muuta !
Aijaa, nyt vasta aloin kelaamaan että voisihan sitä. Ensituntuma oli mahtava. Jalat eivät enää hikoilleet ja sukkiset suorastaan luiskahtivat jalkaan. Vaimo tuli kateelliseksi kehuessaan sääriäni suoriksi...
Montako miestä lymyää kaapissa jotka käyttävät tukisukkahousuja ( leikkauksen jälkeen ) ja käyttävätkin jatkossa kuin kärsivät särkevistä jaloista. Ihan outoa. - HOMO PETTERI
Kohujinen mies kirjoitti:
Aijaa, nyt vasta aloin kelaamaan että voisihan sitä. Ensituntuma oli mahtava. Jalat eivät enää hikoilleet ja sukkiset suorastaan luiskahtivat jalkaan. Vaimo tuli kateelliseksi kehuessaan sääriäni suoriksi...
Montako miestä lymyää kaapissa jotka käyttävät tukisukkahousuja ( leikkauksen jälkeen ) ja käyttävätkin jatkossa kuin kärsivät särkevistä jaloista. Ihan outoa.HOMO PETTERI ;)
- amarit sen tekevät
Leikkaan karvat partakoneen rajaajalla. Sheivaaminen on liian tuskallista ja iho on huonona pari päivää. Lyhyet karvat eivät haittaa sukkahousujen tuomaa hyvänolon tunnetta. Reisien hyväilyt tuntuvat tietenkin paremmilta kuin pitkissä karvoissa. En oo homo enkä transu vaan sukkahousupervo.
- sukkahousupervolle
Mun mielestä sukkahousujen käyttö ei ole pervoilua. Itse käytän aktiivisesti tukisukkahousuja eikä siinä ole mitään pervoa.
- Pelle pervoko
Mikä saa sukkahouista pervot ! Yhtä lailla pitkät kalsarit naisella on pervot
- Lipee jutut taas
Eikö tämä kysymys ollut sukkahousuja käyttäville miehille ?
- Amarit sen tekevät
Niin siis olen pervo, koska saan seksuaalista tyydytystä sukkahousuista. Runkkaan ne päällä ja nain vaimoni kanssa molemmilla sukkahousut jalassa. Kun näen hyvännäköiset jalat sukkahousuissa, niin alkaa panettaan. Ei kaikkien sukkaousumiesten tarvitse olla pervoja, voihan toiset olla vaan vähän "neitimäisiä".
- Jorkka stadista
Määkin olen "sukkisurosneiti " ja mällit lentää joka suuntaan. Sun kanssashan me toisiamme runkkailtiin oikeen kullin tyvestä vispattiin.me mistää naisista tykätä !
Kun pervoja olaan niin ollaan reilusti , vai mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955