Risicum+Ok Money

4+15

Tiukille meni talous tässä kuussa.
Hain Risicumilta 1000€:n luottoa, en saanut.
Sain 400 €.
Nyt tarvitsen vielä satasen. Maksamaan pystyn kaikki ennen eräpäivää, nyt vaan väliaikainen tarve.

Eli saako lainaa Ok Money jos lainaa Risicum? Jos saa niin oletteko saaneet paljon?

12

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Risikum Vippari

Minulle ainakin tuli syksyllä tuolta meili jossa luki, että luottorajasi on 1750 €.Tuon summan voi enimmillään olla velkaa Risicumin paikkoihin. Minulla on pitkä asiakasuhde ja kaikki vipit on maksettu ajallaan. Lainatarjouksia tuolta tulee jatkuvasti sähköpostiin ja tekstiviestillä.

• kenraalipanchojapoja

Varmaan tunnet itsesi etuoikeutetuksi kun pommittavat jatkuvilla tekstareilla ja muilla viesteillä. Tulee varmaan sellanen fiilis, olenko jotenkin parempi asiakas vai sittenkin aivan persaukinen jolle yritetään tuputtaa vippiä.
        Omalta osaltani risicumin kanssa asiointi päättyi kun alkoi toi pommitus. Eihän se ole hellittänyt vieläkään, vaikka viimeisestä risicumin vipistä on jo about kolme vuotta. Oon varmaan etuoikeutettu kun saan noita viestejä.

• 17

Minkä mittainen perioidi on väliaikainen tarve..?
      Jos vipit kaatuu niskaan heti, niin tarvitaan väliaikaisesti satanen, jolla selvitään väliaikaisesti yksi viikko?

Nyt kannattaisi hakea nopeasti velkojen maksuun apua. ..ennen kuin on myöhäistä.

• mä sain rahaa

Mä sain lainaa tuolta www.statesidecredit.com. En tiiä minkä maalainen firma on (ei lue sivuilla) ja hakemukseen tarvitaan LUOTTOKORTTI. Mutta sain luottopäätöksen parissa päivässä ja rahat tais tulla jostain Agilalaisesta pankista.

• kiinnostunutmyöslain

Hei, Sinä joka sait rahaa tuolta Statesidecreditiltä. Olisin hieman tiedustellut lisää. Riittikö pelkkä luottokorttitietojen antaminen tosiaan heille vai jouduitko esittämään muita dokumentteja? Paljonko sait lainaa? Ja vielä oliko ehdot, korko yms. kohtuulliset verrattuna esim. suomalaisiin vakuudettomien luottojen myöntäjiin?

• 5+17

Lueskelin kyseistä sivua ja kyllä kovin positiivista kuvaa annetaan. Ei ketään voi lainata rahaa ympäri maailmaa tarkistamatta kenelle lainataan, tai sitten on jo todella tyhmää riski luotonantoa. Harmi vain että joutuu 18dollaria maksamaaan hakemuksesta, sait lainan tai et. Ja kummallista mitä tuossa seuraavassa mainitaan. Jos et jostain syystä saa lainaa, yritä myöhemmin uudelleen erinlaisilla tiedoilla. Eli suomenkieleksi käännettynä, anna meille lisää ilmaista rahaa. Eli, kyllä aika kusetukselta kuulostaa.

"Question: What if I do not get approved?
      Answer: That would be something truly uncommon! However, it happens some times and there is not much what we can do about it. You can try again later with different information."

• Onnistuukohan??

Voiko tuolta sivustolta hakea lainaa kimmakaverin luottokortilla? Omalle tilille?

• 14

No mä kyselin et saako lainaa mitenkään jos ei ole luottokorttia.

• 19+5

Eli, te kaksi ihmistä olette valmiita lahjoittamaan 18€ ulkomaille, ilman minkäänlaisia takuita. Voi jumala.uta että on tyhmiä ihmisiä. Laittakaa se raha vaikka ennemmin paikalliseen Essonbaarin hedelmäpeliin, paremmat mahdollisuudet saada jotain itselleen.

• JoujouVisa

Jos koko sivustolla ei missään käy ilmi kuka on luotonantaja ja domain-nimi on rekisteröity Domain Discreet Privacy Servicen kautta, niin ehkä ei kannata niitä luottokorttitietoja kauheasti jaella...

• Rouva 50v

Minä en ottaisi Risicumilta lainaa. Liian kallis. Voisin lainan ottaa joko Aasalta tai Santanderilta.

Tätä statesidecredittiä ei kannata edes kokeilla. Ei ole kovin luotettava.

• yxlainanhakija

Koitin myös hakea lainaa tuolta statesidecreditistä mutta puolitoista viikkoa kulunut eikä mitään kuulunut. Hakuvaiheessa ei ainakaan vielä kyselty luottokorttitietoja. Aika pienillä tiedoilla tuo hakuprosessi lähti käyntiin. Mielenkiintoista nähdä miten etenee vai eteneekö mitenkään. Onko kellään muilla kokemuksia, oletteko hakeneet ja miten prosessi on edennyt ja oletteko ylipäätään oikeasti saaneet tuolta lainaa? Näemmä tästä ei ole mitään kokemusperäisiä keskusteluja, ei ainakaan googlettamalla löytynyt. Nimenomaan kiinnostaa tuo luotettavuus ensisijaisesti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe