kannattaako käyttää bemarissa ns monikärkitulppia vai tavallisia yks kärkisiä, tulee paljo halvemmaksi tavan tulpat mutta vaikuttaako se käyntiin? voiko ohjaustehostin lakata toimimasta ilman oireilua ja ääntelyä kun mulla meni raskaaksi ohjaus mutta rupes pelaamaan kun anto kierroksia kunnolla,kannattaako ostaa käytetty tehostin ku uus on sika kallis
sytytystulpat
4
232
Vastaukset
- HIHIHIHIHIHIHI
eikös bmw miehillä oo varaa ostaa oikeita laatu tulppia kun kerran niin kalliita ovat LOL :d
- asdfgjy
mä oon ostanu vain alkuperäisiä tulppia kun en ymmärrä niiden koodien päälle yhtään mitään mutta sellaista olen kuullut että jos ostaa vääränlaiset, vaikka silmämääräisesti ovatkin samanlaisia niin kuumana saattaa alkaa pätkimään tai "röpöttämään". vaihda ohjaustehostimen öljyt, jos siellä enää on sellaista edes.
- TeppoTurbo
Osta kunnon tulpat muuten joudut ostelemaan irtokipinöitä muutaman sadan kilometrin välein.Tosimies ei ohjaustehostinta tarvitse.Menkää mikki hiiret salille jos voimat ei riitä.
- luottohäirikkö?
Sitä on sitten käyty Saksanmaalla häkkipihaostoksilla, vaikka massi on tyhjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462