Olen yrittänyt katsoa Ylen Areenaa Samsung UE46D7005 -TV:llä. Ei vain avaudu. Jää Areenan ruutu mustaksi, eikä mitään näy. Laite on Wi-Fi:llä kodin verkossa. Onko joku onnistunut katsomaan vastaavalla järjestelyllä Areenaa?
Samsung ja Yle Areena
4
729
Vastaukset
- Terve Samreena
Näkyi pari viikkoa sitten ok. Nyt sama kuvio, eli ei näy. Soitin samsungin tukipalveluun, puhelu meni varmaankin Koreaan, joku puhui siellä hoono soomi ja ei osannut sanoa muuta kuin että pitäisi palauttaa TV.n tehdasasetukset. Tämä on nykyaikaa. Ominaisuuksia mainostetaan , mutta niiden toimivuudesta ei voi olla varma. Ei taida Samsungia kiinnostaa "vanhat" asiakkaat, heiltähän on jo rahat saatu.
- Takarivin Taavi
Nimimerkille Samreena.Minulla Samsung UE46D8005-TV. Sain Areenan näkymään seuraavalla konstilla. Siinä vaiheessa kun olet käynnistänyt videon, ja ruutu jää mustaksi, paina kaukosäätimen pause nappia ja sen jälkeen play nappia.Jo alkoi kuva näkyä.
- jiiwee
Hieno oivallus - toimii! Mulle tuesta sanottiin, että töllössä on flash 10.1. ja Areena vaatisi 10.3. joka ehkä joskus tulee...
- gerer
Nyt näkyy ilman mitään kikkailuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463