Tämä mies omistaa kaikkea muuta kuin "kärppäsydämen".
Todella kova pala pureskeltavaksi tämä Niinimaan laseriin siirtyminen. Ensin vannotaan ainoan vaihtoehdon olevan Kärpät. HUPS...Miten kävikään tie vei ouluun" Kärpät All Star joukkueeseen"...
Kuinka monta pelaajaa meiltä pitää vielä viedä???(Mi Granlund,Ma Granlund,Pesonen ja nyt niinimaakin) Asiaa mutkistaa vielä se ,että niini itse haluaa pelata laserissa mieluummin kuin kurpissa...Todella käsittämätöntä!
Meni kyllä maku tähän jätkään...TOTAALISESTI!!
Toivottavasti kausi laserissa menee täysin penkin alle! Todella iso pettymys..
Minun silmissäni niinimaa ei ole enää tervetullut kärppiin!!!
Niinimaa Kurppa petturi!!!!
9
243
Vastaukset
- Juha822222
No niin otappas rauhallisesti ja älä tuomitse Niinimaata.
Ihminen hän on eikä mikään petturi, aivan sama missä pelaa eikö?? - koitakäsittää
Aika naurettavaa kirjotella tommosia viestejä jotka matkii muiden viestejä,eikö taidot riitä omiin viesteihin???
Öööö..Aika jännä juttu muuten Laseriki on Oulusta miks Kärppäfaneja se ärsyttäs,että se vahvistaa toista joukkuettamme??
Sä et taida nyt oikein käsittää tätä asiaa......"Junno" - Junno
Kerrotko miten sana vahvistaa liittyy J Niinimaahan?
- koitakäsittää
Kerron,Laserilla ei näinä aikoina ole kovin hyvin mennyt,jos sen tiedät...
Tietysti se aikansa vie että pääsee parhaaseen kuntoon,mutta kyllä uskon,että hän vahvistaa nykyistä Laseria..
Katoppa tota ja lue...Jos ylipäätänsä osaat lukea....
http://www.kaleva.fi/latkat/kaleva/Viivamies-palasi-paikalleen/916808/juttu/0
Ja tuota ekaa viestiä siteeraten:Todella kova pala pureskeltavaksi tämä Niinimaan laseriin siirtyminen. Ensin vannotaan ainoan vaihtoehdon olevan Kärpät......... Asiaa mutkistaa vielä se ,että niini itse haluaa pelata laserissa mieluummin kuin kurpissa...Todella käsittämätöntä!
Itse asiassa,jos tiedät asioista mitään,niin Niinimaa haluaa pelata Kärpissä,ja pelaa Laserissa päästäkseen kuntoon,siinä se...
- jokrufani
Et taida itse osata kirjoittaa,kun täytyy matkia toisten kirjoituksia??
Näyttääkö ennestään tutulta,bongasin tämän samalta palstalta...
"Tämä mies omistaa kaikkea muuta kuin "kärppäsydämen".
Todella kova pala pureskeltavaksi tämä Pesosen Hifk:hon siirtyminen. Ensin vannotaan SM-liigassa ainoan vaihtoehdon olevan Kärpät. HUPS...Miten kävikään tie vei helsinkiin" Kärpät All Star joukkueeseen"...
Kuinka monta pelaajaa meiltä pitää vielä viedä???(Mi Granlund,Ma Granlund,nyt vielä Pesonenkin) Asiaa mutkistaa vielä se ,että Pesonen itse haluaa pelata Hifk:ssa, mieluummin kuin Oulussa...Todella käsittämätöntä!
Meni kyllä maku tähän jätkään...TOTAALISESTI!!
Toivottavasti kausi hifkissä menee täysin penkin alle! Todella iso pettymys..
Minun silmissäni Pesonen ei ole enää tervetullut kärppiin!!! "
Taitaa joku muukin huomata yhteneväisyyden,vai mitä??
Opettele pikkupoju kuule kirjoittamaan omia juttuja....Aika noloa kopsata toisten juttuja,kun ei itsellä taidot riitä...V****tun pelle!!- Junno
Kato kun huomasit, et niin tyhmä olekkaan kun ulospäin näyttää sustahan saattaa isona tulla vaikka maskotti kurpille!
- PelleNarriKopio
Junno kirjoitti:
Kato kun huomasit, et niin tyhmä olekkaan kun ulospäin näyttää sustahan saattaa isona tulla vaikka maskotti kurpille!
Melko surkeaa kun ei ihminen osaa kirjoittaa omia viestejä,vaan pitää kopioida toisten kirjoituksia.
Harmittaa sinun puolestasi! Sinustahan voisi taidoillasi tulla vaikka Narrien pellemaskotti,kuka tietää ehkä oletkin jo...
Mieti vähän,nolaat itsesi!!
- viaplay
niinimaa on vain yksi yliarvostetuimmista pelaajista siitä ei ole ollut muuta kuin harmia ja hän ei edes olisi ansainnut kärppä paitaaa ekiä hänen olisi pitänyt pelata maajoukuessa koska taitotaso vastaa 5 vuotiaan tasoa hän voisi mennä hifk koska hän on huono ja kaiken lisäksi hä viellä huijaa suomen kansaa/mediaa niinimaa on iskenyt enemmän omia maaleja kuin vastustajan reppuun. p.s. siinä vasta huono viiva pelaaja mutta ei pekka saravokaan mikään ihme pakki ole hänkin on aivan surkea.
- Pro-Hockey
Onko liian vaikeaa ymmärtää että jääkiekko on pääsarjatasolla täyttä AMMATTILAISURHEILUA??!! Eikö "ammattimies" mene "töihin" sinne mistä saa parhaat liksat ja edut?? Ei siinä paljon kotiseuturakkaus vaikuta jos ja kun lopullisena päämääränä on suuri ja mahtava NHL! Alasarjoissa ja puulaakipeleissä kasvattajaseura ja kotipaikkakunta vaikuttaa eniten missä pelaa. On selvää että pelaajakato Oulussa on nykyhetkeä koska Kärppien vetovoima ei enää ime koska Kärppä-kupla on puhjennut. Rahallakaan ei saa kaikkea ikuisesti. Niin se on käynyt Nokiallekin. Turha siis syyttää joitain yksittäisiä pelaajia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483