Niinimaa Kurppa petturi!!!!

Junno

Tämä mies omistaa kaikkea muuta kuin "kärppäsydämen".
Todella kova pala pureskeltavaksi tämä Niinimaan laseriin siirtyminen. Ensin vannotaan ainoan vaihtoehdon olevan Kärpät. HUPS...Miten kävikään tie vei ouluun" Kärpät All Star joukkueeseen"...
Kuinka monta pelaajaa meiltä pitää vielä viedä???(Mi Granlund,Ma Granlund,Pesonen ja nyt niinimaakin) Asiaa mutkistaa vielä se ,että niini itse haluaa pelata laserissa mieluummin kuin kurpissa...Todella käsittämätöntä!
Meni kyllä maku tähän jätkään...TOTAALISESTI!!
Toivottavasti kausi laserissa menee täysin penkin alle! Todella iso pettymys..
Minun silmissäni niinimaa ei ole enää tervetullut kärppiin!!!

9

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha822222

      No niin otappas rauhallisesti ja älä tuomitse Niinimaata.
      Ihminen hän on eikä mikään petturi, aivan sama missä pelaa eikö??

    • koitakäsittää

      Aika naurettavaa kirjotella tommosia viestejä jotka matkii muiden viestejä,eikö taidot riitä omiin viesteihin???
      Öööö..Aika jännä juttu muuten Laseriki on Oulusta miks Kärppäfaneja se ärsyttäs,että se vahvistaa toista joukkuettamme??
      Sä et taida nyt oikein käsittää tätä asiaa......"Junno"

    • Junno

      Kerrotko miten sana vahvistaa liittyy J Niinimaahan?

      • koitakäsittää

        Kerron,Laserilla ei näinä aikoina ole kovin hyvin mennyt,jos sen tiedät...
        Tietysti se aikansa vie että pääsee parhaaseen kuntoon,mutta kyllä uskon,että hän vahvistaa nykyistä Laseria..

        Katoppa tota ja lue...Jos ylipäätänsä osaat lukea....
        http://www.kaleva.fi/latkat/kaleva/Viivamies-palasi-paikalleen/916808/juttu/0

        Ja tuota ekaa viestiä siteeraten:Todella kova pala pureskeltavaksi tämä Niinimaan laseriin siirtyminen. Ensin vannotaan ainoan vaihtoehdon olevan Kärpät......... Asiaa mutkistaa vielä se ,että niini itse haluaa pelata laserissa mieluummin kuin kurpissa...Todella käsittämätöntä!

        Itse asiassa,jos tiedät asioista mitään,niin Niinimaa haluaa pelata Kärpissä,ja pelaa Laserissa päästäkseen kuntoon,siinä se...


    • jokrufani

      Et taida itse osata kirjoittaa,kun täytyy matkia toisten kirjoituksia??

      Näyttääkö ennestään tutulta,bongasin tämän samalta palstalta...
      "Tämä mies omistaa kaikkea muuta kuin "kärppäsydämen".
      Todella kova pala pureskeltavaksi tämä Pesosen Hifk:hon siirtyminen. Ensin vannotaan SM-liigassa ainoan vaihtoehdon olevan Kärpät. HUPS...Miten kävikään tie vei helsinkiin" Kärpät All Star joukkueeseen"...
      Kuinka monta pelaajaa meiltä pitää vielä viedä???(Mi Granlund,Ma Granlund,nyt vielä Pesonenkin) Asiaa mutkistaa vielä se ,että Pesonen itse haluaa pelata Hifk:ssa, mieluummin kuin Oulussa...Todella käsittämätöntä!
      Meni kyllä maku tähän jätkään...TOTAALISESTI!!
      Toivottavasti kausi hifkissä menee täysin penkin alle! Todella iso pettymys..
      Minun silmissäni Pesonen ei ole enää tervetullut kärppiin!!! "

      Taitaa joku muukin huomata yhteneväisyyden,vai mitä??
      Opettele pikkupoju kuule kirjoittamaan omia juttuja....Aika noloa kopsata toisten juttuja,kun ei itsellä taidot riitä...V****tun pelle!!

      • Junno

        Kato kun huomasit, et niin tyhmä olekkaan kun ulospäin näyttää sustahan saattaa isona tulla vaikka maskotti kurpille!


      • PelleNarriKopio
        Junno kirjoitti:

        Kato kun huomasit, et niin tyhmä olekkaan kun ulospäin näyttää sustahan saattaa isona tulla vaikka maskotti kurpille!

        Melko surkeaa kun ei ihminen osaa kirjoittaa omia viestejä,vaan pitää kopioida toisten kirjoituksia.
        Harmittaa sinun puolestasi! Sinustahan voisi taidoillasi tulla vaikka Narrien pellemaskotti,kuka tietää ehkä oletkin jo...
        Mieti vähän,nolaat itsesi!!


    • viaplay

      niinimaa on vain yksi yliarvostetuimmista pelaajista siitä ei ole ollut muuta kuin harmia ja hän ei edes olisi ansainnut kärppä paitaaa ekiä hänen olisi pitänyt pelata maajoukuessa koska taitotaso vastaa 5 vuotiaan tasoa hän voisi mennä hifk koska hän on huono ja kaiken lisäksi hä viellä huijaa suomen kansaa/mediaa niinimaa on iskenyt enemmän omia maaleja kuin vastustajan reppuun. p.s. siinä vasta huono viiva pelaaja mutta ei pekka saravokaan mikään ihme pakki ole hänkin on aivan surkea.

    • Pro-Hockey

      Onko liian vaikeaa ymmärtää että jääkiekko on pääsarjatasolla täyttä AMMATTILAISURHEILUA??!! Eikö "ammattimies" mene "töihin" sinne mistä saa parhaat liksat ja edut?? Ei siinä paljon kotiseuturakkaus vaikuta jos ja kun lopullisena päämääränä on suuri ja mahtava NHL! Alasarjoissa ja puulaakipeleissä kasvattajaseura ja kotipaikkakunta vaikuttaa eniten missä pelaa. On selvää että pelaajakato Oulussa on nykyhetkeä koska Kärppien vetovoima ei enää ime koska Kärppä-kupla on puhjennut. Rahallakaan ei saa kaikkea ikuisesti. Niin se on käynyt Nokiallekin. Turha siis syyttää joitain yksittäisiä pelaajia!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe