Op-nettipankissa laskua maksaessani laskut siirtyvät aina erääntyviin laskuihin, eikä tilitapahtumiin maksetuksi laskuksi. Tili- ja IBAN-kohdassa, erääntyvissä laskuissa lukee muokkaa, ko. numero ei ole siis käynyt.. Jokin toinen (täs tapaukses kolme vaihtoehtoa) vastaanottajan tilinumeroista ei käy, pitää vaihtaa IBAN-tunnus. Kun yritän kaikki muut IBANit läpi, laskut siirtyvät samalla tavalla erääntyviin laskuihin ja IBAN taas kerran muokattava.
Ennen laskut menivät heti tilitapahtumiin suht nopeasti, nyt käy noin. Mikä avuksi? Olen yrittänyt maksaa laskut pankin virka-aikoina, mikäli rahan liikkuminen on siitä kiinni.
Nettipankkiongelma
5673568679364
1
87
Vastaukset
- gubbe vm. -43
Minulla ei ole ollut koskaan mitään ongelmia, vaikka olen käyttänyt OP-verkkopankkia sen olemassaolosta lähtien. Epäilen että sellaisen aiheuttaa jokin selain ongelma, mutta viisainta on ottaa yhteyttä suoraan puhelimella OP-pankkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2331980- 841218
- 891024
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131022J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 113778
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94763Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122698- 23681