Uudenmaan Kosmetologikoulu

Onko kenelläkään kokemuksia, tietoa tai mielipidettä Uudenmaan Kosmetologikoulusta? Kuulisin mielellään kommentteja ko. koulusta/koulutuksesta.

167

6614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAROITUS!!!!!

      On tietoa koulusta! Ensinäkin koulu on syvää huijausta. Yrityksen johdolla on vain setelien kuvat silmissä. Onhan se sanomattakin selvää, jos nämä tollot yrittävät kouluttaa vajailla kosmetologin taidoillaan maallikkoja naurettavan lyhyessä ajassa.
      Kaikkihan tietävät, että todellisuudessa kosmetologiksi tulee opiskella vähintään kolme vuotta, eikä sekään aika riitä oppimaan kaikkia tärkeitä taitoja. Uudenmaan kosmetologikoulussa tämä kaikki on kiskuri omistajien mukaan mahdollista puolessa vuodessa, koska ``kaikki turha on jätetty pois``.
      Moni tuttavani on opiskellut tässä huijari koulussa ja käteen heiltä on jäänyt 5500 euroa miinuksella oleva talous, tyhjä pää ja kosmetologin paperit, jolle nauretaan kovaan ääneen työpaikkaa hakiessa. Tästä puljusta valmistuneet ovat hirmuisen monien kosmetologiyritysen palkattavien mustalla listalla. Sana järkyttävästä petkutuksesta on kiirinyt monien pitkään alalla toimineiden ammattilaisten korviin, eikä kehuja siltä taholta todellakaan heru.
      Itse en todellakaan lähestyisi tätä huijareiden keskittymään viiden metrin tikullakaan; en asiakkaana, enkä todellakaan opiskelijana!! Älkää kukaan muukaan ikinä tehkö elämänne virhettä ilmoittautumalla tämän koulun listoille!!

      • Asiat selviksi !

        Hei olen seurannut sivusta näiden anonyymi pelokkaiden mustamaalaamista tällä palstalla jo kauan, enkä ole itse halunnut alentua samalle tasolle ,enkä tule tämän jälkeen alentumaan !Olen kyseisen koulun organisaatiossa työskentelevä henkilö ja tehnyt jo marraskuussa 2011 kahdesta tietooni tulleista henkilöstä rikosilmoitukset tähän ja muuhun häirintään liittyen .Asialliset ihmiset voivat valittaa suoraan kouluun eikä anonyymissä maailmassa, yhtään valitusta kouluun ei ole tullut!


      • :O
        Asiat selviksi ! kirjoitti:

        Hei olen seurannut sivusta näiden anonyymi pelokkaiden mustamaalaamista tällä palstalla jo kauan, enkä ole itse halunnut alentua samalle tasolle ,enkä tule tämän jälkeen alentumaan !Olen kyseisen koulun organisaatiossa työskentelevä henkilö ja tehnyt jo marraskuussa 2011 kahdesta tietooni tulleista henkilöstä rikosilmoitukset tähän ja muuhun häirintään liittyen .Asialliset ihmiset voivat valittaa suoraan kouluun eikä anonyymissä maailmassa, yhtään valitusta kouluun ei ole tullut!

        höpö höpö..koko rikosilmoitus juttu


      • selkärankaaa
        Asiat selviksi ! kirjoitti:

        Hei olen seurannut sivusta näiden anonyymi pelokkaiden mustamaalaamista tällä palstalla jo kauan, enkä ole itse halunnut alentua samalle tasolle ,enkä tule tämän jälkeen alentumaan !Olen kyseisen koulun organisaatiossa työskentelevä henkilö ja tehnyt jo marraskuussa 2011 kahdesta tietooni tulleista henkilöstä rikosilmoitukset tähän ja muuhun häirintään liittyen .Asialliset ihmiset voivat valittaa suoraan kouluun eikä anonyymissä maailmassa, yhtään valitusta kouluun ei ole tullut!

        on sitä kyseiset henkilöt ennenkin monia monia ihmisisä uhkaillut tälläisellä. Eikö saa olla sananvapautta ja täällähän se sana paremmin kuuluu kuin jos menisi koululle valittamaan?


      • tietoa kaipasin

        Elikkäs onko koulusta tehty mitään virallisia valituksia, opettajille tai muualle??
        Jos on niin miten on näihin valituksiin vastattu?


      • Siellä haetaan

        sit opiskelijoita taas. Älkää nyt hyvät ihmiset tehkö sitä virhettä, että hakisitte kyseiseen kouluun! Koulussa ei ihan oikeasti opi yhtikäs mitään! En todellakaan tiedä mistä tuo hinta koostuu kun tarvikkeet ja opetus on ihan jotain ihan naurettavaa.

        Oppilastyöhintoja on näköjään laskettu, joten saattaa toki vaikuttaa siihen että välillä pääsee jotain tekemäänkiin. Maine vaan on sen verran huono ja levinnyt laajalti, että epäilen silti mahtaako kukaan hoitoihin tulla.

        Käykää kaikki jotka kouluun menoa harkitsette vielä lukemassa tuolta "muoti ja kauneus" ja "kauneudenhoito" sivulta kommentit "keravan kauneushoitola hyvästä olosta" ja harkitkaa tarkkaan! Älkääkä uskoko opettajien puheita, siitä että tekstien takan olisi yksi ja sama katkera oppilas :D
        Soittakaa ja kyselkää vaikka Suomen Kosmetologien Yhdistykseltä ja muualta mielipidettä koulusta jos ette nettikirjoituksia usko.


    • Kiitos, tämä oli tärkeä tieto!!

    • oinas1234
      • Toivossa on...

        ...hyvä elää,vai onko? Noi ei tuolla Studentumissa ota mitään vastuuta tämän koulun toimista! Korkeintaan laittavat valituksista viestin "koululle",ei muuta! Tää on aivan käsittämätöntä ettei kukaan ota vastuuta mistään! Sen takia monet on jo jättäneet asiat sikseen ja "koulu" saa porskuttaa eteenpäin,kun kukaan ei yksinkertaisesti tee asioille mitään,vaikka kuinka on kaikenlaista näyttöä tosta paskasta!!


    • sisältä mätää

      ei ole puhtaat jauhot pussissa sen tietää kaikki. Kovia ovat kusettamaan ja huijaamaan. Miten joku voi haluta tällaiseen opetukseen ja MILLÄ HINNALLA, tuhansia euroja kasvaa henkilökunnan lompakko, eikä paljoa kiinnosta miten tasokas on opetus ja pätevät oppilaat valmistuu. Opettajan taustasta puhumattakaan

    • hoh hoijaa

      koko "koulu" on huijausta niinkuin omistajien bisnekset muutenkin, kieroilijoita rahan kuvat silmissä! Kokemusta on ja tietoa monelta muultakin mm. entisiltä opiskelijoilta. Kannattaa kiertää kaukaa!!!

    • kyllä vain

      Koulussa käsitellään vain kerran yksi hoitoalue, ja sitten ollaankin jo ammattilaisia..
      Miten voit oppia esim. taitavaksi kestopigmentoijaksi jos suurinpiirtein vain näytetään miten laitteen saa päälle ja kokeillaan kerran tekonahalle.
      Kyllä naurattaa!

    • Entinen opiskelija

      Huomioikaa se, että koulutus on nimenomaan kosmetologin näyttötutkintoon valmistava koulutus/ kurssi. Opetus on intensiivistä ja jos ei itse paneudu siihen täysillä ei pysty oppimaan noin lyhyessä aikaa. olen käynyt tämän kyseisen koulutuksen ja oppinut olen hyvin sillä panostin siihen alusta asti 110%. Tällähetkellä teen täyspäiväsesti näitä töitä ja ammattitaidolla. Kehitettävää meissä jokaisessa on aina. Ja jos täällä kirjoittelee joku joka on käynyt kyseisen koulutuksen ja on ollut tyytymätön niin kertokaa siitä ihmeessä näille asianomaisille henkilöille. Enemmän se auttaa kun että täällä kirjottelee surkeista taidoistaan.

    • narutettu

      silti kusetusta koko homma

    • mitä v.....

      Olen kuullut että kaikki tapahtuu niin typistetysti, ettei siinä ajassa vaan voi oppia pysyviä taitoja. Että kaikki opetellaan kertaalleen. Siis aivan uskomatonta kusetusta.

    • SEKSIKÄS MIES

      Kerrotaas taas vähän teinifjontille elämää. Eli kyseinen koulu on nimenomaan tehty tyhmiä teiniakkoja varten...ihan ok bisnes tyhmiltä rahat pois...sinne vaan fjonttaa fjontan perään.

    • hahaahaa

      Nimenomaan aika bisnes joo. Pitäs varmaa itekki alkaa opettaaa vaikka tota kavitaatiota, vaik en mitään osaakkaan, hyvät massit käääris se on tärkeintä. Mut jokainen varmasti katuu päätöstään jos on tän koulun käväissyt.

    • kokemuksia
    • sisäpiiritietoa

      tiedän itse omistajat käskevät oppilaita kirjottamaan tänne puolustavia kommentteja ja tekeytymään muka asiakkaaksi. Turha uskoa noita puolustuspuheita siis.

    • Ei voi olla totta!!

      Ei hyvää päivää,vielä ne vaan yrittää tarjota tota mitäänsanomatonta koulutustaan! 7.1.2013 alkaa seuraava koulutus,älkää ihmiset hyvät menkö halpaan!!

    • Mami90

      Aivan ihana koulu! SUOSITTELEN! Itse opiskelen kyseisessä koulussa ja opettajat ovat erittäin päteviä. Vaikka en kauaa ole opiskellut niin on perushoidot jo hanskassa ja kaikki ovat kehuneet taitojani. Innolla odotan vaan lisää opetusta! Asiakkaat ovat kehuneet koulun opiskelijoita että hoidot ovat jopa parempia kuin joissakin kauneushoitoloissa! Jos koulun toiminta olisi "huijaamista" niin tuskimpa koulu olisi pystyssä?!!! Te jotka mustamaalaatte koulun toimintaa niin taitaapi taustalla olla jotakin aivan muuta :D naurettavaa että kateellisuus saa ihmiset kirjottaa tollasta !! Mitä edes hyödytte keksimällä noita ihmejuttuja? Olen lukenut nämä kommentit täältä ennenkuin edes hain koulutukseen! Ja siinä vaiheessa tajusin näistä teidän päättömistä jutuista että tuskimpa pitää paikkaansa jos koulu on pystyssa??? !!! :D

      Mutta te jotka harkitsette koulutusta niin perheellisenä äitinä suosittelen erittäin paljon koska oma aikani ei riitä istumaan koulun penkillä kolmea vuotta!
      Mitään en kadu, päinvastoin! Kannattaapi varata vaikka ensiksi johonkin hoitoon aika niin näette minkälaista toiminta on :) ?! Tollasia idiootteja löytyy kaikkialta jotka ovat itse kateellisia ja haluavat sitten mustamaalata muiden toimintaa.

    • jerkkatt

      Voi kun on taas opettajat kirjottanu nätin puolustuspuheen. Naurattaa koska omakohtaisesti tiedän nämä kuviot

      • tää on niin nähty

        Juu niin on! Kirjotuksesta paistaa niin selkeesti läpi,että opettajat on taas asialla! Kyllä ovat säälittäviä!


      • termos18

        Harmi vain että opettajat eivät ole edes käyneet lukemassa näitä tekstejä saati sitten kommentoinut niitä, ovat kuulleet tekstit kolmannelta osapuolelta joka oli tekstit huomannut ja ilmoitti heille. T: Tero Auvinen

        Ps: laittakaa kommentit omilla nimillä niin ei tarvitse nimimerkin taakse piiloutua.


    • joulupukki...

      Tero hyvä, kaikkihan sen tietää että ne lukee näitä ja kirjottelee. Nyt varsinkin kun sinäkin kirjoitit. Taisivat pyytää sinuakin kirjottamaan, on ne ennenkin pyytäny muita puolustelemaan

    • Fakta

      Tiedoksi, että missään koulussa suomen kartalla ei haastattelusta ei veloiteta.

    • mitä?

      Tero taitaa olla opettajan miesystävä :D ainaki facebookissa samat sukunimet.

    • Pian nurin

      UKK ei ole minkään sortin koulu, asia tarkistettu opetusministeriöstä, käskivät kääntyä kuluttaja-asiamiehen puoleen. Molemmissa instansseissa tuttu tapaus, kyseisesen "koulun" tiimoilta oltu molempiin instansseihin useasti yhteyksissä. Opetusministeriö irtisanoutui täysin kyseisestä puljusta " ei ole millään tapaa koulu, ei täytä mitään koulujen vaatimuksia mm. opetuksen, puitteiden, valvonnan suhteen. Kyseessä puhtaasti liikeyritys". Kuluttajavirasto puolestaan kehotti suoraan palkkaamaan lakimiehen ja pyysivät tekemään ilmoituksen kuluttajavirastoon. UKK:n toiminta perustuu oppilaiden lypsämiseen mm. työvälineet ostetaan koulun "johtajan" mukulan omistamalta yritykselta kohtuulliseen ylihintaan... kauneusalan tukusta saa halvemmalla. Ammattitaidottomia turaajia jotka ovat luulleet keksineensä täydellisen liikeidean...MUAHAHAHHAAAA. Oikeasti hyvät naiset ostakaa sillä koulun sisäänpääsyrahalla vaikka meikkejä ja harjoitelkaa peilin edessä...olette varmasti ammattitaitoisempia sen jälkeen kun käytyänne tämän "koulun". Kaikki koulun opit on ulottuvillasi kun luet naistenlehtiä.

      • petosta

        Miksi ihmeessä kukaan ei sitten puutu tohon nimeen,Uudenmaan KosmetologiKOULU?? Törkeetä harhaanjohtamista,mihinköhän tosta asiasta voisi valittaa?


    • Faktaa.

      TÄysin samaa mieltä ! Nimenomaan UKK näyttääkin enemmän yritykseltä kuin koululta, koska oppilaat laitetaan vielä tekemään lisää koululle rahaa. Ensin maksetaan 6 000 koulumaksua ja sitten menet koululle tekemään töitä, ja koulu saa avullasi lisää rahaa. Näin olen kuullut sen menevän.

    • Kauneudenhoitoalalla

      ukk:n "Opetusohjelmaan" kuuluu paikallisten hoitoloiden mustamaalaaminen , vaikka itsellään amatöörimäisyys paistaa matkan päähän. Esim. meikit säilytetään ilman kansia "hoitolan" nurkassa, ja meikki laitetaan kasvoja puhdistamatta vanhan meikin päälle.Oppilaita on niin vähän ,että luulisi opettajan ehtivän opettaa ,siis opettaa, jotain oppilasta aina. Mutta ei. Onhan se tietty liikaa vaadittu, näiltä iseään täynnä olevilta tallukoilta. Aikuisopiskelu siellä tarkoittaa sitä,että hankit tiedon ja kaiken materiaalin itse, mielellään vielä maksat siitä koululle tai oikeammin rahastuslaitokselle. Näillä itseään opettajaksi tituleeraavilla tolloilla on niin paljon mm. oikeinkirjoitus virheitä jopa ammattisanastossa,että hirvittää.

      • MITTA ON NYT TÄYS!!!

        TOI ON NIIN TOTTA!! Ja se mikä kans kauhistutti,että desinfiointi aineetkin laimennettiin vedellä tosi laimeeksi ja välineiden sterilointiakaan ei aina ehditty suorittamaan loppuun asti,kun "opella" oli kiire kotiin!! Nyt oikeesti,tää niitten touhu on saatava loppumaan! Älkää missään nimessä jättäkö taistelua menetetyistä rahoistanne kesken,vaan homma viedään nyt loppuun saakka! Nää tyypit on nyt saatava edesvastuuseen niin monien ihmisten harhaanjohtamisesta!! Tässä on nyt jo sen verran paljon näyttöä tota puljua vastaan,että ei haittaa vaikka jouduttais menemään oikeuteen asti taistelemaan oikeuksistamme! Vaikka asioiden käsittely viranomaisten osalta kestääkin,niin itse en ainakaan ole luovuttamassa,vaan jatkan taistelua viimeiseen asti!!


    • HAU HAU

      Kovia ovat opet valehtelemaan henkilöistä jotka ovat kyseenalaistaneet kyseisen puljun toiminnan. Säälittäviä ovat, onhan se selvää, että mätää on. Ei muuten saa noin paljoa negaa. Työnope (loman sijainen) mistä ovat senkin löytäneet, on niin raukka ,että oma koirakin puri.

    • petturit

      Oikeen sydäntä lämmittää kun kirjotatte faktoja tänne, niin monet tietävät niin paljon. Nämä ihmiset ovat amatöörien amatöörejä ja eivät edes osaa peittää kaikkea paskaansa. "Johtajaopettaja" osti kirpputoreilta 2 eurolla meikkejä ja myi niitä kympillä kauneushoitolassaan, itse havaitsin tämän ostaessani sellaisen. Monet ihmisten kertomat asiat ovat vaan jäävuoren huippu. Älkää hakeko kouluun, saatte olla itsekkin kirjoittelemassa tänne veloissanne

    • Johdonmukaistako

      Miten voi olla niin perseestä näitten opit ?! Molemmilta opeilta sain täysin toisistaan eroavat ihoanalyysit. Kävin oikeella ammattilaisella, jonka analyysi poikkesi huomattavasti näitten molempien ukk:n tollon höpinöistä. Sekä ihoni tuli kuntoon. Minulle myös kerrottiin ja selitettiin asiat hyvin, palvelu jota en todellakaan saanut ukk:ssa. Muljauteliin vaan silmiä kun asiaa kysyn. Ei ole ihme, ettei asakkaita käy. Oppilaat joutuvat jakamaan mainoksia, mitähän siinäkin oppii, kun juoksentelee aseman seudulla tarjous lappujen kanssa. Säälittävää säheltamistä.

    • Ei hyviä kokemuksia

      Kannattaa suhtautua varauksellisesti myös samassa osoitteessa toimivaan Feelgood Company:n toimintaan.

    • Scheisse:a

      UKk opettaa suurena ammatti salaisuutena kynsien kiillotusta/puleerausta. Se on niin salainen, että esim. Tokmannin halppisketju myy puleerausviiloja ohjeitten kera muutomalla eurolla. Että sellasia ammattiguruja. Nimimerkillä Mami90 (siis kyseessähän on puljun ope) kirjoittelee, että tänne negatiivistä palautetta antaneet ovat heille kateellisia.Siis MISTÄ ? Siitä vai,että UKk on koko ammattikunnan naurun ja kauhistelun aihe. Jos joku täällä kirjoittaa huonosta saamastaan opista, kannattaisi UKk:n ns. opettajien katsoa itseään tarkasti peilistä, sieltähän se opinahjo kurkistelee. UKk tarkoittanee Urvelot Kauneuskikkailijat.

      • mamihaha

        Se toinen muija on tosiaan mami ja myös -90:D


    • siis..

      ?

      • ent opisk..

        Ja tämä feelgood company kuuluu ihan samaan syssyyn, opettajan pojan yritys.. :D ja "pakottavat" oppilaiden ostamaan tarvikkeensa ja välineensä kalliimmalla ku mistään muualta, siis niin ylihintaan että miten kehtaavatkaan! esim. 600euron paketti sieltä, ni netistä ku ite tilaat ni saat ne kaikki 150euroon..


    • Nappikauppaa=M,SjaS

      Ei paljoa itseään arvosta, jos ukk.n "opit" riittävät.Varsinkin kun siitä maksetaa. Minä ainakin haluan olla hyvä siinä mitä ikinäteenkin, ellen jopa paras. Mätää on ja paljon, asiakkaita on niin vähän,ettei se riitä minkään kioskin pyörittämiseen, sit nää nerot opettaa siellä yrittämistä, ja houkuttelevat oppilaita ryhtymään heti yrittäjiksi. Muilla aloilla se menee kyllä niin, että koulun jälkeen mennään toiselle töihin/oppimaan, yritys perustetaan sitten kun on tarpeeksi käytännön kokemusta, siis jos niin höynä, että yrittäjäksi haluaa. Se muovinen leikki valvontakamera ovella kertoo paljon, voi hyvä tavatonsentään, sokeekin näkee ottallaan,ettei se ole oikea. Taitaa olla peppu vähän auki. Välineet haetaa pienissä erissä lähikaupoista, sitten kun asiasta on tapeeksi huomautettu, onkohan ne kuulleet sellasesta kun tavarantoimittaja.

      • nepis

        Niinhän se nuorempi opettajan kuvatus sai oppinsa äitiltään ja pyöritti hyvää oloa varmaan jo alaikäisenä. Varmaa äitilläkään ole koulutusta, ainskaan taitojen perusteella...tosi hyviin käsiin pääsette kun kouluun haette.


      • uppoava laiva...
        nepis kirjoitti:

        Niinhän se nuorempi opettajan kuvatus sai oppinsa äitiltään ja pyöritti hyvää oloa varmaan jo alaikäisenä. Varmaa äitilläkään ole koulutusta, ainskaan taitojen perusteella...tosi hyviin käsiin pääsette kun kouluun haette.

        Kovasti ne tuntuu raukat yrittävän,tää nuorempi on kuulema valmistunut joulukuussa hämeen ammattikorkeasta ammatilliseksi opettajaksi!.....


      • niin taas
        uppoava laiva... kirjoitti:

        Kovasti ne tuntuu raukat yrittävän,tää nuorempi on kuulema valmistunut joulukuussa hämeen ammattikorkeasta ammatilliseksi opettajaksi!.....

        Mistähän kirjekurssilta lienee sitten valmistunut. Ei se mitään ainakaan osaa opettaa. Onhan ne ennenkin keksineet itselleen kaikenlaisia meriittejä,mitä ne ei ole edes osanneet oikein kirjottaa.


    • Ai kun ihanaa,joo,o

      Työnope S.P. tyrkyttää sitä helv... kovakouraista "hierontaansa",joo asakkaat tykkää kovasta hieronnasta, kuka tykkää kuka ei.Mutta siinä on tätösen vaihtoehdot. Sanoo, että kyllä hän sitten näkee jos hieroo liian kovaa. Eipähän tätsä huomannut mitään kun olin tuolissa tönkkösuolattuna, vedet silmissä, silmät pullistuneina. Mustelmat sain ja kipeen niskan, tosi rentottavaa. Samainen eukko kantaa Ikeasta sinne kaikkee paskaa. Siellä ne M.P: n kanssa välttelevät valittavia asiakkaita lukkojen takana.

    • Huonoa opetusta

      Epäpätevä, ja vastuun tunnoton, huono opettaja kaarti.
      No tyhmät maksaa,..
      Itse opiskelin helsingissä, ei ollut tuollaisia ongelmia opettajan kanssa..
      Jokaisen meidän oppilaan kanssa tehtiin henkilökohtainen opintosuunnitelma, ja noudatettiin sitä.
      Tehkää liittoon valitus, karttakaa tuollaista opetusta...

    • miina laukee vielä

      Ei liittoon valittaminen paljon auta kun kyseessä on täysin ns.villi liikeyritys. Harhaanjohtavaa on, että saa käyttää itsestään koulu nimitystä, luulisi jonkun tahon puuttuvan, tässä muuten niin isoveli valvoo yhteiskunnassa. Kannattaisi siellä vissiin verottajankin käydä nuuskimassa. On toi kuitin saaminen joillakin ollut kovan työn takana ja ovat oikein närkästyneet kun kuittia suoritetusta maksusta on kysellyt. Käsittääkseni myös ns. kiskonta on laitonta.Sitähän siellä paljon puuhaillaan.Pakko ostaa M.P:n pojalta,aivan älyttömään ylihintaan.Tai muuten et voi osallistua joihinkin esim.kursseihin. Eiköhän ne vielä sotkeudu omaan näppäryyteensä.

    • törkeetä

      Ei auta kun laittaa lakimies nyt asialle! Tässähän on ihan selkeesti aihetta vetää toi pulju oikeuteen vastaamaan näistä kaikista esiin tulleista,jopa petokselta vaikuttavista asioista! Nyt vain kipin kapin poliisin puheille kaikki ne,joita tää yritys on vedättänyt törkeellä tavalla!

      • Lanka palaa jo

        Jep.Opetusministeriönkautta kuluttaja-asiamiehelle ja sielta Lakimiehen kautta poliisille. Lakimiestä kannattaa muistuttaa että tekee ilmoituksen myös kuluttajasuojalautakuntaan...


    • itte vihtahousu

      Kyllä siellä vielä pas.....osuu tuulettimeen. Onkohan eukko ajatellut mitään kun on omat lapsensa vetänyt mukaan epärehelliseen liiketoimintaan. Ei ehkä olis kannattanut niillä rahoilla pilata omaa ja ennenkaikkea lapsien mainetta. Olen itse alalla,enkä missään tapauksessa asioi tämän kolmikon sen siais open kuvatuksen kanssa, enkä voi todellakaan suositella kenellekkään.

      • riittää jo

        Poliisiinkin on oltu yhteydessä, mutta asiat liikkuu niin hitaasti. Verottajan pitäis todellakin käydä siellä vierailulla!!!! En oikeesti ymmärrä kun hallitus paasaa harmaan talouden ehkäisemisestä, mutta ne keskittyy ihan vääriin asioihin kun pitäs tehä enemmän tarkastuksia nimenomaan tälläisiin paskan keskittymiin joista on jo annettu vihjeitä!! Ja nää rouvashenkilöt on vielä niiiiin läpinäkyviä välistävetäjiä ja riistäjiä. Ihan omat säännöt ja kuviot, ja vielä kehottaa oppilaita samaan, yrittäksi ilman kunnon koulutusta ja kokemusta


    • asiat päivänvaloon

      Tästä pitäs kyllä nyt saada julkinen juttu johonkin lehteen esim. Eihän tästä tuu yhtään mitään ettei tollasta yritystystoimintaa saada loppumaan! Vaikka moni näistä huijareista jo tietääkin,niin kuitenkin löytyy aina jokunen joka astuu niitten "miinaan"! Jos vaan joku lehti vois tehdä jutun sillä periaatteella,että entiset huijatuksi tulleet asiakkaat/opiskelijat kertoisivat omakohtaiset kokemuksensa,niin eihän sellasesta voi kukaan syytettä nostaa,vai voiko? Kun pysyy totuuden linjalla ja kertoo vain sen minkä on itse kokenut,niin ainakin saisi asialle julkisuutta/kuuluvuutta ja varotuksen sanan niille jotka ovat harkinneet kyseiseen "kouluun" menoa!

    • Täältä pesee....

      Toiminnanjohtajatar itse puhuu niin paljon pas...että menee itsekkin niissä sekaisin. Kertoi meille ensin olleensa jossain ulkomailla hoitolassa, jossa käytettiin samaa jalkakylpy vettä usealla asiakkaalla.Jonkinajan kuluttua kertoi saman tarinan mutta se olikin tapahtunut Keravalaisessa hoitolassa. Se palkattu työnope muistaa kyllä kertoa kaikki juorut eteenpäin, mutta kun pitäisi jotain oikeeta asiaa tiedustella/kertoa johtajaopelle niin vastaus on, ettei kuulu hänen tehtäviin,hei haloo. On se kummallinen yritys kun henkilökunnan ei tartte tehdä eikä osata mitään.

    • Koulussa muualla

      Johtajaope väittää ettei "kouluun" ole tullut yhtään valitusta, sehän on pas... puhetta kyllä niitä on tullut mutta siellähän suhtaudutaan niihin niin,että vikahan on aina muissa. Työnope-täti (se siainen) on varsinainen nero. Oli omassa hoitolassaan laittanut tuikkukynttilät roikkumaan asiakastuolin yläpuolelle loisteputken alle. No poksahtihan ne siinä lämmössä ja asiakkaan päälle. Siinä olisi voinut käydä tosi huonosti. Nää sitten "opettaa" muita. Älkää vaan erehtykö menemään tähän huijarien pesäkkeeseen.

    • Huh huh M.P

      "Opettaja/t" kehuskelevat tehneensä rikosilmoituksia.Mistä? Eikös pitäisi ensin tapahtua rikos. Jos ilmoittaa mielipiteensä tai vaatii rahoilleen vastinetta, missäs vaiheessa se on tullut rikolliseksi toiminnaksi? Onhan se tietysti ymmärrettävää,ettei toiminnanjohtajatar perheineen aina tajuu. Kun itse laatii sääntöjä ja muut joutuvat kertomaan hänelle,ettei niissä sun säännöissä kylläkään niin lue mitä tämä suuri johtaja väittää. Nämä itse oppineet suuret pääliköt ovat aina riesoja.Pistävät pään pensaaseen kun tulee ongelmia.Luulevat asian raukeavan kun ei vastaa lakimiehen kirjeeseen,siitähän saa haastemiehen peräänsä. Tämän kyllä tietää tutkinnon suorittaneet johtajat. Ainekset ovat hyvät ryhmäkanteelle. Huijattujahan täällä näyttää oleven enemmän kuin laki sallii.

    • Operaatio REPO

      Kyllä ovat säälittäviä Ukk:ssa. Juuri alkaneelle kurssille olivat saaneet muutoman oppilaan (virolaisia, joidenka suomenkielen taito heikko tai 0 ) Pistäisivät jo sen naurettavan puljunsa kiinni ja maksaisivat hujatuille heille kuuluvat rahat suosiolla. Luulevatko tosissaan, että kaiken kieroilun ja ammattitaidottomuuden jäleen sinne yllättäen tulee asiakas/oppilas ryntäys. Asioitten tila kyllä tiedetään jo hyvin laajalti, niin kun tästä oppilas määrästä ja aineksesta voi tyhmäkin päätellä, Ettei kysyntää ole. Ymmärtäkää jo M.P ja S.P. te ootte ulkona kun lumiukot. Aikooko S.P. vielä kauankin kävellä M.P:n perässä kun koiranpentu? Sanotteko "opet" velä oppilaille jotka valittavat,etteivät ole mielestään saaneet tarpeeksi opetustsa (mitäs et ole opetellut) tai kysymykseen mikähän on tätösen opettaja koulutus (ei kuulu sulle)

    • utelias.

      mistäs sen tiedät?

      • Herätty on,näemmä

        Ihan on yleistä tietoa.


    • 3..2..1..PAM!

      Piip!
      Eiköhän nyt sitten vihelletä tämän puljun lähtölaskenta käyntiin! Olen palkannut jo lakimiehen nyt olisin vain vailla niitä entisiä oppilaita ja muita joilla on hampaankolossa jotakin tota uudenmaan kosmetologikoulua vastaan. Eli jos MP, SP ja heidän käskyläisensä ovat kusettaneet/hujanneet tms. sinua ja olet toisin sanoen maksanut turhasta tai jos on muuta mukavaa kerrottavaa tän rytmiryhmän edesottamuksista JA OLET VALMIS TODISTAMAAN tulevassa oikedenkäynnissä ja mahdollisesti esittämään omat vaatimuksesi niin ota yhteyttä joko soittamalla tai laita tekstari numeroon 046 8810811. Sovitaan sitten miten toimitaan jatkoa silmällä pitäen.

      • kyrsiintynyt

        Vieläkö voimassa tämä juttu ja numero? Meillä myös kana kynittävänä niiden kanssa ja saatavia puuttuu!


      • Agentti & Co
        kyrsiintynyt kirjoitti:

        Vieläkö voimassa tämä juttu ja numero? Meillä myös kana kynittävänä niiden kanssa ja saatavia puuttuu!

        Kyllä numero on voimassa. Soittakaa ja laulakaa. Todella mielenkiintoisia edesottamuksia on koottu näitten UKk:n vedättäjien vehkeilystä. Osa huijatuista ihmisistä on mukana ihan omalla nimellä osa on kertonut tarinansa.


    • Kierot kuriin

      Vihdoinkin jotain tapahtuu. Olen ottanut yhteyttä tähän imoitettuun numeroon, suosittelen lämpimästi muillekkin huijatuille. Nyt olisi mahdollista saada omansa pois ja Ukk: lle lunta tupaan. Rohkeesti vaan ,meitä on paljon.

    • niii varmaa

      no ei voi kyllä olla yleistä tietoa että koulussa on huonoa suomea puhuvia virolaisia..

    • Kärpänen katossa

      Kannattaa pitää silmät ja korvat auki. Maine menee kun menee ja se menee kovaa ja syvälle, M.P. ja lapsukaiset sekä S.P.

    • the end

      Miten on mahdollista,että seuraava kurssi alkaa tuolla puljussa ensi elokuussa,kun eihän tää tammikuussa alkanut kurssikaan oo vielä päättynyt siihen mennessä,eikö niitten kurssien pitänyt kestää 16 kuukautta? Eli taitavat edelleen vetää nää koulutuksensa läpi puolessa vuodessa,mut julkisesti mainostetaan ihan jotain muuta! ÄLKÄÄ NYT ENÄÄ ASTUKO KUKAAN TÄHÄN NÄITTEN AMATÖÖRIEN MIINAAN,voin kokemuksesta kertoa,ettei siitä seuraa mitään hyvää!!!

    • Lusimaan vaan

      Sitähän ne tekee. Vaikka eukolla on useita lakimiehiä kimpussa ja syytteet tulossa. Parhaassa tapauksessa häkki heilahtaa, niin on mummolla ja kätyreillä rumia juttuja asioluettelossa. Sinne vaan opiskelemaan huijausta kaikella tasolla.

      • palkkapäivä koittaa

        Toivottavasti se häkki tosiaan heilahtais,on se sen verran törkeellä tavalla huijannut niin monia ihmisiä!! Uskon siihen,että paha saa aina palkkansa!!


      • oikeus voittaa
        palkkapäivä koittaa kirjoitti:

        Toivottavasti se häkki tosiaan heilahtais,on se sen verran törkeellä tavalla huijannut niin monia ihmisiä!! Uskon siihen,että paha saa aina palkkansa!!

        Ois kyllä niin siistii päästä katsomaan se oikeudenkäynti-istunto!!


      • Kusetti väärää
        oikeus voittaa kirjoitti:

        Ois kyllä niin siistii päästä katsomaan se oikeudenkäynti-istunto!!

        Oikeudenkäynnin aika ja paikka tullaan julkaisemaan mm. täällä. Tervetuloa mukaan .


      • ei ymmärrä

        Jos on rumiakin juttuja tolla koplalla,niin miksei poliisi pistä vauhtia niihin jo sielläkin tiedossa oleviin asioihin? Tällanen toiminta on saatava ehdottomasti loppumaan,aivan käsittämätöntä,ettei nyt jo rupee jotain tapahtumaan!! Tää touhu on jatkunut nyt jo pari vuotta,silloin ensimmäiset opiskelijat ovat tehneet asioista ilmoituksen esim. poliisille,en tosiaan voi käsittää,näin hitaasti etenevää toimintaa viranomaisten osalta!


      • luovuttaisivat jo

        Kovasti ne vaan vieläkin yrittää,vaikka oikeudenkäyntejä yms. tulossa onkin! Nyt ovat esim. mukana nuorille suunnatussa Duuni&kipinä tapahtumassa Keravalla 5.9., tarjoamassa tätä huuhaa koulutustaan!
        http://www.duunikipinä.fi/naytteilleasettajat


      • ei tää lopu koskaan
        Kusetti väärää kirjoitti:

        Oikeudenkäynnin aika ja paikka tullaan julkaisemaan mm. täällä. Tervetuloa mukaan .

        Onko asia edistynyt mihinkään suuntaan? Koulu vaan porskuttaa eteenpäin ja hehkuttavat itseään,viimeksi duuni&kipinä tapahtumassa! Kuinkahan moni taas lankeaa ansaan?


    • amelia1

      Tsekkasin tuossa uudenmaan kosmetologikoulun sivut ja hämmästyin opintojen määrästä: 4 tuntia päivässä neljänä päivänä viikossa. Yhteensä 16 tuntia opetusta viikossa. Kuulin joltain vanhalta opiskelijalta, että periaatteessa 13 kuukautta kestää, ja näistäkin vähintään kuukausi on lomaa tai muuta vapaata. Opetusmäärä jää siis alle 800h koko koulun aikana. Kolmivuotinen koulu on siis tähän verrattuna viisinkertaisen tuntimäärältään.
      Ymmärrän hyvin yksityisten koulujen viehätyksen, koska harva aikuisopiskelija haluaa tankata kieliä tai muuta yleisainetta. Uskon myös, että yksityisistäkin kouluista voi valmistua hyviä kosmetologeja. Mutta ihmettelen, miten 16 tunnissa viikossa (alle puolet normaalista muiden koulujen määrästä) voi mitenkään oppia sitä minkä oppimiseen muissa oppilaitoksissa on varattu huomattavasti enemmän aikaa.

      • etäpäivää pukkaa

        Niinpä! Ja tuosta tuntimäärästä voi vielä vähentää melkoisen määrän "etätunteja",tosin usein ei kylläkään saa edes mitään etätehtäviä...niin ja usein oli myös niin,ettei tuo neljä tuntia/pvä toteutunut,kun ei niitä asiakkaita ollut,niin sitten päästiinkin kotiin!


      • lol18

        Parilla oppilaalla ollut tuostakin määrästä vain puolet "opetusta" eli kaksikertaa viikossa opetusta KOSKA eivät pystyneet osallistumaan iltatunneille. Ja sitten se mp siellä vertaa niitä kahta raukkaa toisiin oppilaihin jotka ovat PUOLET enemmän koulussaa että toiset vain sisäisttävät nämä asiat paremmin. Mitähän se akka ajattelee, eihän tuota alaa opita helvetti jos koulua on kaksi kertaa viikossa !!!


      • Täyttä sontaa!!
        lol18 kirjoitti:

        Parilla oppilaalla ollut tuostakin määrästä vain puolet "opetusta" eli kaksikertaa viikossa opetusta KOSKA eivät pystyneet osallistumaan iltatunneille. Ja sitten se mp siellä vertaa niitä kahta raukkaa toisiin oppilaihin jotka ovat PUOLET enemmän koulussaa että toiset vain sisäisttävät nämä asiat paremmin. Mitähän se akka ajattelee, eihän tuota alaa opita helvetti jos koulua on kaksi kertaa viikossa !!!

        Ei tota alaa opita tossa puljussa muutenkaan,eihän siellä pääse harjoittelemaan asioita kunnolla käytännössä ja teoriaopetuskin on niin hanurista ettei oo tosikaan!!


    • Kakkua eukolle

      Ja nekin vähäiset tunnit on pelkkää epäpätevää höpötystä ja suoranaisia virheitä, jopa vaarallisia kun tätsät ei ittekkään tiedä mitä niitten purtiloissa on. Oikeudenkäynnissä se ämmä saa todella selittää. On noita oikeudenkäyntiin tulioita (todistajia ja muita tän paskan nähneitä) sen verran tulossa paikalle. Siellähän sitten kiemurtelee perheensä ja sen tusaavan työnopen kanssa.

    • Surullista,

      että ihmiset on näin kamalan kateellisia. Nyt on mennyt monella puurot ja vellit sekaisin. Aikuisopiskelu tarkoittaa nimenomaan sitä, että on opiskeltava ja otettava asioista selvää myös itse. Onhan se tietysti aivan kamalaa, että joutuu tekemään töitä oman opiskelunsa eteen. Ja ymmärrän kyllä, että ei koulussa opi mitään, jos vuoden aikana käyt 4 kertaa näyttämässä nenäsi siellä. Aikuistukaa aikuiskoulussa, se ei ole enää mikään peruskoulu, jossa opetetaan miten kengät laitetaan jalkaan. Toiseksi kouluissa on opiskelijoita, joilla on jo esim. opistoasteen koulutus pohjalla. SIlloin ei tarvitse opiskella kaikkea ja valmistuminen on nopeampaa. Huomioikaa sekin, että kaikki koulussa opiskelevat eivät ole tasoltaan samassa vaiheessa ja varsinkin kun luin näitä juttuja täällä, on moni ihminen pahasti hukassa! Mitä maksuihin tulee, on suomen kosmetologikoulu samanhintainen, yksiyisen koulun hinta. Samoin siellä on mahdollista valmistui tuossa ajassa. En ymmärrä missä kohtaa tässä huijataan?

      • mikä porukka..

        Skk on vaan OIKEA virallinen, luvallinen koulu jossa oikeita opettajia. Ota nyt MP se pää sieltä perseestä, vaikka miten täällä taas puolustelet puljuasi, pääset kuitenkin vastaamaan teoistasi.Ajattele välillä muitakin kuin omaa napaa ja kukkaroa ja ota vastuu teoistasi. Ei uudenmaan kosmetologikoulu ole mikään koulu


      • ei käy kateeks!

        Kuules nyt,eiköhän meistä suurinosa ole lähtenyt opiskelemaan ihan tosissaan,tuskin kukaan on niin tyhmä,että maksaa useita tuhansia euroja koulutuksesta ja ei sitten viitsikään mennä koulupäivinä kouluun! Aikuisopiskelun nimenomaan ei pitäisi olla mitään leikkikoulutasoa,mutta täällä Uudenmaan kosmetologikoulussa se on juuri sitä,kun ei niillä reppanoilla ole kouluttamisesta mitään hajua! Heidän kopioimansa surkealaatuinen opintomateriaalikin sen todistaa! (Onkohan niillä muuten edes luvat kunnossa,kun kopioivat niitä monisteitaan,joista puuttuu lähdetiedot!) Jos heiltä jotain monisteissa olevaa asiaa kysyi,eivät edes itsekään osanneet asiaa selventää tai sitten jos asia oli eritavalla monisteissa,kuin he sen sitten "opettivat" ja asiasta mainitsit/pyysit selvennystä,nauroi tämä koulutusjohtajatar vain ja tuumasi ettei se nyt niin tarkkaa ole! Ja mitä siihen hintaan tulee,niin tämän koulun kohdalla hinta- laatusuhde ei todellakaan kohtaa, jokainen toki tietää,että yksityiset koulut maksavat,mutta nyt onkin kyse siitä,että tämä koulu nyhtää kyllä rahat,mutta vastineeksi saat täyttä paskaa!! Ja vielä tuosta kateudesta,mistä ihmeestä tässä pitäisi olla tuolle paskalle kateellinen?? Tuskin meistä kukaan haluaa olla tuon puljun henkilökunnan asemassa missään muotoa,itse en ainakaan!! Suoranainen häpeäpilkku Keravan yritysmaailmassa!!


      • H7Mr8
        ei käy kateeks! kirjoitti:

        Kuules nyt,eiköhän meistä suurinosa ole lähtenyt opiskelemaan ihan tosissaan,tuskin kukaan on niin tyhmä,että maksaa useita tuhansia euroja koulutuksesta ja ei sitten viitsikään mennä koulupäivinä kouluun! Aikuisopiskelun nimenomaan ei pitäisi olla mitään leikkikoulutasoa,mutta täällä Uudenmaan kosmetologikoulussa se on juuri sitä,kun ei niillä reppanoilla ole kouluttamisesta mitään hajua! Heidän kopioimansa surkealaatuinen opintomateriaalikin sen todistaa! (Onkohan niillä muuten edes luvat kunnossa,kun kopioivat niitä monisteitaan,joista puuttuu lähdetiedot!) Jos heiltä jotain monisteissa olevaa asiaa kysyi,eivät edes itsekään osanneet asiaa selventää tai sitten jos asia oli eritavalla monisteissa,kuin he sen sitten "opettivat" ja asiasta mainitsit/pyysit selvennystä,nauroi tämä koulutusjohtajatar vain ja tuumasi ettei se nyt niin tarkkaa ole! Ja mitä siihen hintaan tulee,niin tämän koulun kohdalla hinta- laatusuhde ei todellakaan kohtaa, jokainen toki tietää,että yksityiset koulut maksavat,mutta nyt onkin kyse siitä,että tämä koulu nyhtää kyllä rahat,mutta vastineeksi saat täyttä paskaa!! Ja vielä tuosta kateudesta,mistä ihmeestä tässä pitäisi olla tuolle paskalle kateellinen?? Tuskin meistä kukaan haluaa olla tuon puljun henkilökunnan asemassa missään muotoa,itse en ainakaan!! Suoranainen häpeäpilkku Keravan yritysmaailmassa!!

        NIIINPÄ!!!! Kasa paskaa tuo koulu. Rahoille ei todellakaan saa vastinetta. Mieluummin pyyhkisi siihenkin setelinippuun vaikka perseensä!!! huhhuh. Tulevia päätöksiä odotellessä ylemmiltä tahoilta!


      • hohh
        ei käy kateeks! kirjoitti:

        Kuules nyt,eiköhän meistä suurinosa ole lähtenyt opiskelemaan ihan tosissaan,tuskin kukaan on niin tyhmä,että maksaa useita tuhansia euroja koulutuksesta ja ei sitten viitsikään mennä koulupäivinä kouluun! Aikuisopiskelun nimenomaan ei pitäisi olla mitään leikkikoulutasoa,mutta täällä Uudenmaan kosmetologikoulussa se on juuri sitä,kun ei niillä reppanoilla ole kouluttamisesta mitään hajua! Heidän kopioimansa surkealaatuinen opintomateriaalikin sen todistaa! (Onkohan niillä muuten edes luvat kunnossa,kun kopioivat niitä monisteitaan,joista puuttuu lähdetiedot!) Jos heiltä jotain monisteissa olevaa asiaa kysyi,eivät edes itsekään osanneet asiaa selventää tai sitten jos asia oli eritavalla monisteissa,kuin he sen sitten "opettivat" ja asiasta mainitsit/pyysit selvennystä,nauroi tämä koulutusjohtajatar vain ja tuumasi ettei se nyt niin tarkkaa ole! Ja mitä siihen hintaan tulee,niin tämän koulun kohdalla hinta- laatusuhde ei todellakaan kohtaa, jokainen toki tietää,että yksityiset koulut maksavat,mutta nyt onkin kyse siitä,että tämä koulu nyhtää kyllä rahat,mutta vastineeksi saat täyttä paskaa!! Ja vielä tuosta kateudesta,mistä ihmeestä tässä pitäisi olla tuolle paskalle kateellinen?? Tuskin meistä kukaan haluaa olla tuon puljun henkilökunnan asemassa missään muotoa,itse en ainakaan!! Suoranainen häpeäpilkku Keravan yritysmaailmassa!!

        Helpan tekstejähän ne kopioi suoraan


      • Ne haisee...

        Tästäkin nyt hyvin huomaa,ettei nää Keravan kauneuskikkailijat ymmärrä edes mistä puhutaan ja luetun ymmärtämisessä on aikalailla puutetta. Ja mitä se oli, ettei ne lue näitä juttuja, kumma kun ne aina silti käy täällä puolustelemassa itteään. Helvetti mitä tonokkeja.


      • Kauheita akkoja

        Olen itse aikuisopiskelija maksullisessa koulussa, eikä meidän juurikaan tarvitse itse asioita selvittää, me olemme maksaneet koulutuksesta, jos kouluttaja ei tiedä jotain mitä kysymme ottaa hän selvää ja opettaa sitten meille, siitähän niille maksetaan ja ne saavat palkkansa. Taitaa vaan M.P:lle ja S.P:lle itselleen olla niin vaikeeta tehdä jotain rahojen eteen. Onhan se tietysti hankalaa kun ei osaa eikä tiedä.


      • Tietoa on

        Paristo ottaa vaan nyt itse selvää mitä aikuisopiskelu tarkoittaa. Ei ainakaan sitä, että koulun lisäksi käytetään loppuaika itse tiedon hankkimiseen. Missäs välissä sitten käydään mahdollisesti työssä ja/tai hoidetaan perhettä ym. Ajattele nyt välillä itsekkin jos osaat. Helpon rahan himoissas et edes ole ymmärtynyt, että sopimus on aina kaksipuoleinen, siis molemmat /kaikki sopiapuolet noudattaa sopimusta, myös sinä.


    • Henki menee

      Mites ne koulun vakuutukset ja sähkölaitteet?

    • Sähköä saa...

      Luuletko toiminnanjohtaja M.P. tosissaan ihmisten olevan kateellisia teille?? No sekin kertoo omaa kieltään teidän tasosta. Koita nyt ymmärtää, kukaan ei kadehdi sinua eikä teitä muitakaan, säälittäviä olette niin säälittäviä. Työn"ope" S.P. ei edes tajua kuinka M.P: vie sitä kun pässiä narussa. Luultavasti M.P. laittaa lopuksi kaikki hänen syyksi. Mutta ihan oiken sille, on ollut monesti paikalla kun jotain epämääräistä tapahtuu, peittelee sitten omia ja M.P:n jälkiä. Todella vastuullista toimintaa. Siellä tapahtui äskettäin tapaturma (vakava sellainen,oppilaan terveys vaarassa jopa henki) Mutta M.P. ja S.P. peittelevät asiaa. Kannattaa välttää myöskin tämän S.P:n omaa hoitolaa, sielläkin on sattunut omituisia juttuja.

      • pässit narussa

        Mihin katosi henkilö nimeltä Krista?? Eikö olekaan enää "koulutuksista vastaavana" henkilönä tuol puljussa?


    • Osuu ja uppoo

      Mitähän nämä siellä "opiskelevat" luulevat tekevänsä sen puljun papereilla? Niillähän ei siis tee mitään(ovat ns. mustalla listalla) Kukaan ei halua siellä olleita töihin. En myöskään minä ottaisi omaan hoitolaani. Sen vielä ymmärtää,että tietämättömyyttään menee kyseiseen "luolaan" mutta luulis hyvinkin äkkiä alkavan hälytyskellojen soida. Kyllä se rahat joutuu palauttamaan vaikka muuta väittää, kuuluu mm. kuluttajasuojalain piiriin niin kun me kaikki muutkin. Taitaa siellä "opissa" olevat suojella "koulua" ja sen hekilökuntaa, siinä myös syy miksi siellä olleita ei haluta omalle tontille. Eikä yrittäjät kaipaa sellasia vellihousuja ammattikuntaansa. Hatun nosto niille jotka ovat lähteneet kyseinalaistamaan toiminnan. Ne jotka kuset housussa mutisevat hiljaa, joutavat hukkua mukana.

    • MusTIkka761

      Kuinka kauan tälläisen asian loppuun vieminen kestää??
      Kuinka sinne vielä joku hyväuskoinen eksyy?
      Eikös tämä ole jo kaikkien tiedossa, että kouluun ei kannata mennä.
      Ei ymmärrä...

      • tyhmiä riittää

        Tän koulun kaatuminen kestää,koska aina löytyy joitain urpoja jotka kouluun eksyy! Kuulin tässä vasta äskettäin,että yksikin tyyppi tietää koulun huonosta maineesta,mutta on silti menossa kouluun!! No,täällähän se on sitten sekin kohta kirjoittelemassa huonoista kokemuksistaan,mut varotettu on!!


      • v niin kun...
        tyhmiä riittää kirjoitti:

        Tän koulun kaatuminen kestää,koska aina löytyy joitain urpoja jotka kouluun eksyy! Kuulin tässä vasta äskettäin,että yksikin tyyppi tietää koulun huonosta maineesta,mutta on silti menossa kouluun!! No,täällähän se on sitten sekin kohta kirjoittelemassa huonoista kokemuksistaan,mut varotettu on!!

        UKk olis kaadettu jo aikapäiviä sitten mut kun nää kaikki on sellasia hiljaa vikisiöitä, eivät uskalla sanoo ääneen mitään ettei vaan tuu ittelle vaikeuksia. Mutta mainehan siltä puljulta ja sen vastuu henkilöiltä on mennyt. Vitsi on koko luukku ja sen "oppilaat".


    • sdfsghsh<s
    • parrikaadille

      Jos on rahaa yllin kyllin, eikä ammattitaito oikeestaan kiinnosta, niin mikäs siinä.
      Sitä paitsi koulu on studentum.fi listoilla . Kannataisiko vihjaista sinne koulun toimintatavoista? Samaten ilmeisesti sitä kautta monet koulutuskeskukset suosivat koulua.

      Kansalaisaktiivisuus on paras tapa saada pyörät pyörimään...

      • nyt kannattas toimia

        Nimenomaan nyt kannattas jokaisen jolla on ikäviä kokemuksia ton yrityksen kanssa,laittaa palautetta sähköpostitse tuonne studentum.fi:lle! Mitä useampi valituksen sinne tekee,sen varmemmin asiaan paneudutaan siellä!


    • Mihin sitä luottais?

      Joo on laitettu tietoa myös Studentumille. Mutta luultavasti siellä paskat nakataan ovat samanlaisia, laadulla ja mainonnalla ei niin väliä onko todenmukaista.

      • toimittu on

        Mä oon laittanu sinne kans viestiä ja ainakin se henkilö joka mulle sieltä vastas,sanoi että asia lähtee eteenpäin,mut toivottavasti eivät sit usko mitä se MP niille valehtelee,vaan ottavat asioista selvää muutakin kautta!


      • !?!?!?
        toimittu on kirjoitti:

        Mä oon laittanu sinne kans viestiä ja ainakin se henkilö joka mulle sieltä vastas,sanoi että asia lähtee eteenpäin,mut toivottavasti eivät sit usko mitä se MP niille valehtelee,vaan ottavat asioista selvää muutakin kautta!

        Eivät kuulema Studentumissa tule tekemään asialle muuta kuin sen,että laittavat negatiivisen palautteen eteenpäin yritykselle! Että tallasta,meni luotto täysin nyt myös tuohon studentumin palveluun!


    • voi jessus

      Nyt ne ovat jo erikoiskosmetologeja! :)))))

    • .............

      kuin?

      • öööööööööö

        Käy katsomassa niitten sivuilta...


      • pähkä

    • :O !!!!!

      Voi juku. Vielä ne jaksaa.. Mitä p*skaa.
      Mikä tapaturma koululla oli sattunut keväällä? oppilas vaarassa?

    • V. niin kun...

      Kysykää niiltä "opeilta", eihän ne tietenkään totta puhu, mutta on kiva kattoo kun ne valehtelee ja ovat niin ääliöitä, että luulevat heitä uskottavan. Varsinkin siltä silloselta työn "opelta" voiko olla mitään säälittävämpää.

    • ÄläUskoUkknHarakoihi

      Huomasin, että Uudenmaan kosmetologikoulun nettisivuilla he mainostavat: Näyttötutkintoon valmistavaa koulutusta kosmetologin perustutkintoa varten.

      Ja facebook sivuillaan he mainostavat, että vuonna 2012 heidän koulustaan valmistui 8 oppilasta kosmetologin PERUSTUTKINTOON.

      Hyvin mainostaa ja puhuu ihan ristiin :D Ja voin kyllä kertoa, ettei valmistunut !!!

      • Mä en jaksa

        Siis mikä helkkari siinä on et ihan kaikesta pitää valehdella?? Mitä tässä nyt oikeasti vois tehdä jotta "koulu" saataisiin "opettajineen" lopullisesti nurin?


      • sitä saa,mitä...
        Mä en jaksa kirjoitti:

        Siis mikä helkkari siinä on et ihan kaikesta pitää valehdella?? Mitä tässä nyt oikeasti vois tehdä jotta "koulu" saataisiin "opettajineen" lopullisesti nurin?

        Kuuluvuutta asioille! Lehteen vaan juttu,missä koulua käyneet kertovat kaikki omakohtaiset kokemuksensa,kun pysytään totuuden linjalla eivät voi edes uhkailla oikeusjutuilla. Tähän on todellakin tultava nyt loppu! MP uhkailee jatkuvasti itse kunnianloukkaussyytteillä yms. niitä jotka ovat ryhtyneet vaatimaan rahojaan takaisin,mutta totuushan on se,että sitä vastaan tässä voi kyseisen syytteen nostaa,kun haukkuu asiakkaita ja opiskelijoita ihan huoletta!!


    • K Kosto

      Näin on, jos vähänkään arvostelet Paristoo tai sen kätyreitä alkaa uhkailu rikos ilmoituksilla ja kunnianloukkaus syytteillä. Vaikka itse on petosten suurtuottaja ym. paskaa tehtaileva huijari. No aikanaan kun siihen osuu, se ei edes tiedä mikä osu.

    • Voiko tää olla...?

      http://www.uudenmaankosmetologikoulu.fi/koulutus.html

      Ja näin sitä taas on hinnat laitettu tosi selkeesti esille! Mitä käsittää /lukukausi? Montako lukukautta n.16:een kuukauteen sisältyy? Laskin hinnan kolmen lukukauden mukaan ja sain loppusummaksi sen sisäänkirjautumis maksun kanssa 6720,20€ tähän vielä näyttötutkintomaksu 580€ eli yhteensä 7300,20€!!!!Niin ja tästähän puuttuu sit viel ainakin välineet ja asusteet!! Miks helvetissä sitä lopullista hintaa ei voida laittaa kunnolla esille? No,siks kun ketään ei kiinnosta tollasta summaa maksaa,mut ku hinta laitetaan tollee ovelasti esille,niin tyhmät menee halpaan!! Voi jumalavita,eikö tää paska koskaan lopu??

    • Pikaista tietoa..

      Kuinka moni teistä vanhoista opiskelijoista on joutunut maksamaan 580e näyttötutkintomaksua ja 58e oph:n määrämän näyttömaksun, vielä sen n. 5000e päälle, joka piti maksaa ennenkuin koulu alkaa.
      Ja mitäköhän tämä 580e sisältää?

    • vertaas vähän

      Tässä vertailun vuoksi suuntaa antavavia hintoja (v.2012) Suomen kosmetologikoulun kurssihinnoista:

      Kurssimaksut (sis. ALV 23%):
      Sisäänkirjoitusmaksu 200 €
      Lukukausimaksu 1820 €
      Yhteensä 3 lukukautta 5460 €
      CIDESCO-tutkintomaksu 300 €
      Tutkintomaksu 50,50 €

      Oppilaan omiin kustannuksiin kuuluvat työpuku, työvälineet ja oppikirjat (arvioitu kustannus noin 500 €).

      Oppilaitoksen näyttötutkintomaksu on 200 €.


      Hieman on SELKEEMPI hinnasto
      JA
      HUOMIOIKAA,ETTÄ HINNAT SISÄLTÄÄ JO ALV:N!!

      • Pettynyt5

        Onko vielä joku joka haluaa kokemuksia tai tietoa koulusta täältä löytyy. Koulu ei ole koulua nähnytkään. MP melkein pilasi mun elämän!!!


      • myös yksi pettynyt
        Pettynyt5 kirjoitti:

        Onko vielä joku joka haluaa kokemuksia tai tietoa koulusta täältä löytyy. Koulu ei ole koulua nähnytkään. MP melkein pilasi mun elämän!!!

        Kertokaa ihmeessä lisää kokemuksia tästä "koulusta"! Itselläni ei myöskään mitään hyvää sanottavaa kyseisestä paikasta! Valehtelevat päin naamaa minkä kerkiävät ja heti kun selkänsä kääntää haukkuvat lyttyyn. MP aina naureskeli ja haukkui oppilaita kun ei ollut paikalla. Ihmettelen miten tuollainen toiminta saa vielä jatkua???


      • Pettynyt5
        myös yksi pettynyt kirjoitti:

        Kertokaa ihmeessä lisää kokemuksia tästä "koulusta"! Itselläni ei myöskään mitään hyvää sanottavaa kyseisestä paikasta! Valehtelevat päin naamaa minkä kerkiävät ja heti kun selkänsä kääntää haukkuvat lyttyyn. MP aina naureskeli ja haukkui oppilaita kun ei ollut paikalla. Ihmettelen miten tuollainen toiminta saa vielä jatkua???

        Jos se porukka jollain tavalla saadaan oikeuteen niin tulen mielelläni ainakin katsomaan. Minun opiskeluaikana koulu vaihtoi nimensä nykyiseen ja sai tämän uuden tilan. Ennen sitä opiskeltiin hyvä olo hoitolassa. Puitteet huonot,välineet huonot,opettajat huonot. Ikinä ei ollut asiakkaille vaihtorahaa,oli myös kilpailu ketä myy eniten tuotteita asiakkaille työn ohella (pakkomyyntiä). Minä ainakin vaatisin rahat takaisin jos keinon keksin. Todistuksella voi ainoastaan pyyhkiä perseen jos sitäkään!!! Ensimmäisen viikon jälkeen jo tuli huonot fiilikset siitä selkään puukottamisesta ja asiakkaiden haukkumisesta.


      • TÖRKYKASA
        Pettynyt5 kirjoitti:

        Jos se porukka jollain tavalla saadaan oikeuteen niin tulen mielelläni ainakin katsomaan. Minun opiskeluaikana koulu vaihtoi nimensä nykyiseen ja sai tämän uuden tilan. Ennen sitä opiskeltiin hyvä olo hoitolassa. Puitteet huonot,välineet huonot,opettajat huonot. Ikinä ei ollut asiakkaille vaihtorahaa,oli myös kilpailu ketä myy eniten tuotteita asiakkaille työn ohella (pakkomyyntiä). Minä ainakin vaatisin rahat takaisin jos keinon keksin. Todistuksella voi ainoastaan pyyhkiä perseen jos sitäkään!!! Ensimmäisen viikon jälkeen jo tuli huonot fiilikset siitä selkään puukottamisesta ja asiakkaiden haukkumisesta.

        TOI YRITYS ON TÖRKEYDEN HUIPPU!! SE ON MELKEIN PILANNUT MYÖS MUN ELÄMÄN! MÄ NIIN TOIVON,ETTÄ JOUTUVAT VIELÄ VASTAAMAAN TEOISTAAN!!!!!


      • Tellervo1
        Pettynyt5 kirjoitti:

        Onko vielä joku joka haluaa kokemuksia tai tietoa koulusta täältä löytyy. Koulu ei ole koulua nähnytkään. MP melkein pilasi mun elämän!!!

        Mielestän ainakin se kosmetologi, jonka hoidossa olen ollut, ja joka on oppinsa saanut siellä koulussa oli ammattitaitoinen ja otteet olivat hyviä.
        En moittisi. Aina löytyy sellaisia jotka eivät sopeudu porukkaan.

        Kokeilkaa hoitoja ja valittakaa vasta sitten kun on jotakin kokemuksia.


      • oikeus voittakoon!
        Tellervo1 kirjoitti:

        Mielestän ainakin se kosmetologi, jonka hoidossa olen ollut, ja joka on oppinsa saanut siellä koulussa oli ammattitaitoinen ja otteet olivat hyviä.
        En moittisi. Aina löytyy sellaisia jotka eivät sopeudu porukkaan.

        Kokeilkaa hoitoja ja valittakaa vasta sitten kun on jotakin kokemuksia.

        Luuletko sä Tellervo1,että henkilöt, jotka tälle palstalle antaa PALAUTETTA tästä "koulusta", antaisivat näin paljon NEGATIIVISTA PALAUTETTA, jollei olisi aihetta moiseen?? Tämä kyseinen yritys on huijannut rahaa tuhansia euroja ihmisiltä jotka ovat erehtyneet ostamaan heiltä kauneudenhoitoalan koulutuksia,saamatta kuitenkaan pätevää opetusta! Eli sun on ihan turha puolustella,kun et näköjään ymmärrä mistä täällä on oikein kysymys!! Kyllä suakin varmasti "kettutais", jos joku vedättäis sulta euroja useamman tonnin!?


    • silminnäkijä

      MIksi koulun edessä oli eilen poliisiauto??

    • toivottavasti...

      joku oppilas ois saanu TAAS tarpeekseen ja hyökännyt rouva johtaja kuningattaren kimppuun! :D

    • yksi monien joukosta

      Varoituksen sana sinulle,joka olet menossa UKK:n "haastatteluun": Hommahan menee kutakuinkin niin,että haastattelija ope kehuu opiskelija ehdokasta niin,että hänessä olisi potenttiaalia kosmetologiksi,niin kauan yleensä kehutaan maasta taivaaseen,kunnes rahat on tulleet puljun tilille,sen jälkeen ruvetaankin haukkumaan selän takana ja jopa suoraan päin naamaa. Haastattelutilaisuudessa hakijalle kerrotaan,että päätös opiskeluun lähdöstä kyseisessä puljussa on tehtävä mahdollisimman pian,sillä hakijoita on paljon. Miettimisaikaa annetaan max. muutama pvä. Siis älkää hyvät ihmiset uskoko mitä se MP siellä satuilee,tän touhun on kokenut jo tarpeeksi moni,jos ette muuten usko,niin ottakaa yhteyttä esim. kosmetologiyhdistykseen tai kuluttaja-asiamieheen,siellä kyllä tiedetään tämän puljun toimintatavat!!

    • opiskelija ukk:ssa

      Heippa, kiinnostaisi tietää että te kaikki jotka ovatte olleet aikasempia opiskelijoita tarkoitan lähinnä ennen vuotta 2012 valmistuneita niin mitä te teette nytten ? Oma hoitola? Saitteko työpaikan "koulun" papereilla ?

    • !!!!!!
      • Tasottaja

        Tosi outo tämä Kauneushoitola Violetti, sivuilla ei kenenkään esim. kosmetologin nimeä, miksiköhän ? no siksi tietysti, että jäljet johtaa syltty tehtaalle, eli Uudenmaan Kosmetologikouluun. Kannattaa pysyä kaukana kyseisestä huijareiden puljusta. Äiti ja tytär Patteri taas puuhastelee.


    • hmm4

      Sitä samaa myös ihmettelin. Heti pisti silmään, kun ei kenenkään nimeä näy sivuilla ollenkaan :o

    • 17+18

      Sivuston ylläpitäjät:

      Haltija
      Yhteisömuoto Yritys
      Y-tunnus tai yhdistysrekisterinumero 22422837
      Nimi Kauneushoitola Outi-Maria
      Osasto/yhteyshenkilö Susanna Auvinen

      Yhteystiedot
      Postiosoite Tmi Susanna Patteri
      Postinumero 00300
      Postitoimipaikka HELSINKI
      Puhelinnumero 358452323324

    • Paha kello

      Siis Violetti ja Outi-Maria on peitenimiä näille huijareille?

    • ukkukkvvovvo

      kenenköhän pepusta toi outi maria on vetästy. peitenimiä tosiaan.

    • ei voi olla totta!!

      Siellä sitä ton puljun fb:ssa taas hehkutetaan kuinka heiltä on valmistunut 9 uutta kosmetologia hyvin arvosanoin, huh,huh, mitä sontaa taas kerran! Hyviä kosmetologeja niistä ei saa ton puljun opeilla tekemälläkään!!

    • vasikka :)

      ne kaikki ketkä on päässy läpi, niil on ollu oma hoitola jo ennen tonne kouluun menoa.

      Eli tehneet tota työtä jo aikaisemmin ja myös koulun aikana, tulleet kouluun vain "lisäoppimaan".

      Että sellasta. Ei sieltä kyllä ketään ole valmistunut erinomaisilla papereilla. :)

    • EPÄPÄTEVÄÄ PORUKKAA

      Mä en tuu ainakaan asioimaan yhdessäkään sellaisessa kauneushoitolassa,jossa opit on saatu tästä kyseisestä puljusta tai jostain vastaavasta saman tasoisesta yrityksestä! Tulen kysymään heti mistä kosmetologi on oppinsa saanut,ennekuin edes varaan aikaa hoitolasta. Varmin keino saada nämä tällaiset epäpätevät kosmetologit pois markkinoilta,on olla käyttämättä heidän palvelujaan!

    • sinttttu

      Uudenmaan kosmetologikoulu myynnissä, pysykää kaukana ostajat!

      • !!!!

        Mistä moinen tieto?


    • kschkl

      Varmasti yrittävät nyt huijausta laadukkaista hoidoistaan Helsingissä. Sillä täällä varmasti heidän maineensa on jo mennyttä (siis Keravalla ja varmasti Vantaallakin) joten ajattelevat että Helsinki on niin suuri paikka että sinne hukkuu muiden joukkoon :D hahahha. voi että näitä konnia!!!

      • sillllli

        Tieto osui korviin, ei toi niitten "yrittäminen" siihen lopu.. Ja eihän sitä nyt kukaan tervejärkinen osta


    • vasikka

      MP :lle alkaa satelee niin paljon haasteita postiin, että meinaavat kai perääntyä.
      Ja lopettaa koko puljun suosiolla. :D
      Siitä vaan, hyvä että tajusivat! mutta oppilaille rahat takas !!!

      • ....................

        uudenmaan kosmetologikoulu myynnissä??
        Eihän se periaatteessa voi olla, ku ei oikeesti edes ole koulu, - vaan liikeyritys.
        Ja sitten tämä rakennus missä "koulu" on, on vuokratila.

        Ja juttu on tällänen: uudenmaan kosmetologikoulu on perheyritys.
        äiti, tytär, poika, ja luultavasti isä takana "neuvomassa" näitä hääräjiä.
        Laittanut tekokoulun pystyyn, ottaa sinne ihan ketä vaan töihin, ja siinä samalla yrittävät opettaa niitä työntekijöitä (eli huijaavat). Helppoa rahaa, 6 000 per työntekijä asiakkaiden rahat mitä oppilas-työntekijät joutuvat ilmaiseksi raatamaan.-(niiden sanoin oppimaan)

        Kun mp:ltä kysyy, miksi niin paljon asiakastyötä? -saatte asiakaspalvelu harjontaa samalla. on vastaus.

        öö just, eikös sitä varten ole työssäoppimisjaksot! niinkuin muuallakin.
        Ja eikä siinä mitään vaikka koulussa tekisikin joskus niitä töitä, mutta kun koulua käynyt 1 viikon, niin laitetaan jo maksavalle asiakkaalle antamaan joku kasvohoito, kun ei ole hajuakaan miten se tehdään. Ja johtaja istuu vain tietokoneella siellä, ja apua kun menee kysymää, niin usein tulee vastaus:
        KYLLÄ SINUN NYT ITSE TÄYTYY TIETÄÄ JO, OLLAAN NÄMÄ LÄPI KÄYTY KERRAN!

        Siinä yksi esimerkki. Niitä on myös miljoonia muita kuullaan ne oikeudessa!


    • Ei tuu ikaävä

      Onks sinne joku onneton asiakaskin eksynyt? mun aikana me tehtiin toisillemme ja meitä oli 4-6 oppilasta, kun kaikilta oli karvat revitty ja monet samat hoidot annettu siivottiin tai lähettiin kotiin. Varokaa tätä porukkaa, ihan oikeesti ovat huijareita.

    • Stadin

      Asun Helsingissä sana on jo hyvin kiertämässä näistä UKK:n huijareista.

    • smf

      Luin läpi kaikki keskustelut, ja olen törmännyt muihinkin samanlaisiin juttuihin / huijari ihmisiin...oli henkilö kuka tahansa... Eikä maksa, vaan keksii selittelyjä.
      mikä neuvoksi?
      Perintää tehostetusti.
      oli summa pieni tai iso,oli asiakas suuri tai pieni, se ei haittaa, me perimme velkasi tehostetusti, varmasti ja nopeasti.
      ota yhteyttä tehoperintään, ja neuvotellaan....... [email protected]

    • hoh hoijaaaa!
    • puuhastelijat

      Aika jännä juttu,että pulju on myynnissä,mut silti "koulun" sivuilla seuraava ilmoitus: "Koulutukseen haku käynnissä.
      Ilmoittaudu puhelimitse
      045-1214421 tai sähköpostitse "
      [email protected] ...rahastusta hamaan loppuun asti tai sitten meinaavat jatkaa jossain muualla!?

      • Tellervo1

        Kokeilisitte ennen kuin otatte kantaa tämöiseen. Olen ollut kasvohoidossa Uudemaan kosmetologikoulun käyneellä kosmetologilla ja mielestäni hoito oli tosi hyvää. Ei mitään moittimista.


      • diipadaapaaaaa
        Tellervo1 kirjoitti:

        Kokeilisitte ennen kuin otatte kantaa tämöiseen. Olen ollut kasvohoidossa Uudemaan kosmetologikoulun käyneellä kosmetologilla ja mielestäni hoito oli tosi hyvää. Ei mitään moittimista.

        Tässä ketjussa on kylläkin suureksi osaksi arvosteltu "koulun" opetusmetodeja,jotka ovat täysin hanurista! Jos nyt yksi sattuu olemaan tyytyväinen kyseisen puljun käyneen "kosmetologin" palveluihin,niin se ei kyllä ole mikään tae hyvästä koulutustasosta!! Niin ja ihan tiedoksi,että näillä tänne kirjoittaneilla henkilöillä on, ikävä kyllä, kokemusta tosta puljusta ihan tarpeeksi!!


    • oppilas

      Tellervo = Tero auvinen, Susanna opettajan mies.. Keksi seuraavaksi vähän parempi piilo nimimerkki, jos meinaat täällä vielä mielipuoli koulua kehuskella.

    • täydelliset naiset

      voi tero ressukka millaisen maineen itsellesikin olet saanut kun tuollaisten hullujen kanssa olet naimisissa. Mistäs tiedät mitä ne mamma ja tytär sinunkin seläntakana puuhaavat.

    • ahmed kosmetologi

      Tahdon kosmetologiksi kosmetologin paikalle .

    • kokemuksen läpäissyt

      voi, kuinka läpinäkyvää taas kerran. Miten he vielä jaksavat vaivautua puolustelemaan itseään täällä säälittävällä keskustelupalstalla. hohhoh.

      • ehkä vielä nähdään..

        M.P aina uusien oppilaiden ensimmäisenä päivänä kertoo heille tästä keskustelupalstasta, että joku yksi hullu entinen oppilas kirjoittelee täällä kun on suuttunut heille. Olenko minä tosiaan yksin nämä kaikki keksinyt?! :D aika hyvä.
        Ja kehottaa myös näitä oppilaitaan jättämään omaan arvoonsa kaikki pahan puhujat. Mutta mitä hän itse tekee? -istuu "koulu"päivän jälkeen kotona perse hiessä tietokoneen ääressä lukemassa näitä juoruja, mitä hän on itse aiheuttanut. Voisin muistuttaa häntä omasta neuvostaan :jätä meidät omaan arvoon, äläkä välitä kertomuksistamme. Näinhän sinä meillekin opetit :)


      • säälittävää
        ehkä vielä nähdään.. kirjoitti:

        M.P aina uusien oppilaiden ensimmäisenä päivänä kertoo heille tästä keskustelupalstasta, että joku yksi hullu entinen oppilas kirjoittelee täällä kun on suuttunut heille. Olenko minä tosiaan yksin nämä kaikki keksinyt?! :D aika hyvä.
        Ja kehottaa myös näitä oppilaitaan jättämään omaan arvoonsa kaikki pahan puhujat. Mutta mitä hän itse tekee? -istuu "koulu"päivän jälkeen kotona perse hiessä tietokoneen ääressä lukemassa näitä juoruja, mitä hän on itse aiheuttanut. Voisin muistuttaa häntä omasta neuvostaan :jätä meidät omaan arvoon, äläkä välitä kertomuksistamme. Näinhän sinä meillekin opetit :)

        M.P aina jauhaa miten muut puhuvat pahaa ja valehtelevat, vaikka itse haukkuu esimerkiksi kaikkia oppilaitansa ja kusettaa minkä kerkiää. Kannattaa kiertää nämä huijarit mahdollisimman kaukaa! Kumma että vielä yrittävät saada uusia uhreja Helsingin puljuun..


      • kuspää
        ehkä vielä nähdään.. kirjoitti:

        M.P aina uusien oppilaiden ensimmäisenä päivänä kertoo heille tästä keskustelupalstasta, että joku yksi hullu entinen oppilas kirjoittelee täällä kun on suuttunut heille. Olenko minä tosiaan yksin nämä kaikki keksinyt?! :D aika hyvä.
        Ja kehottaa myös näitä oppilaitaan jättämään omaan arvoonsa kaikki pahan puhujat. Mutta mitä hän itse tekee? -istuu "koulu"päivän jälkeen kotona perse hiessä tietokoneen ääressä lukemassa näitä juoruja, mitä hän on itse aiheuttanut. Voisin muistuttaa häntä omasta neuvostaan :jätä meidät omaan arvoon, äläkä välitä kertomuksistamme. Näinhän sinä meillekin opetit :)

        Varokaa Hoitola Violettiä samat tätit puuhaa siellä


    • luuserit

      Puljun sivuilla edelleen teksti,että opiskelijoita otetaan vastaan,mutta sitten puljun ikkunassa isolla teksti VUOKRATAAN ja näytti olevan suht tyhjäkin jo koko toimitila eli näinkö yrittävät hipsiä hiljakseen huitsin nevadaan,välttääkseen mahdolliset tulevat perintäoikeudenkäynnit? Olen myös kuullut huhua,että pulju tulisi jatkamaan keravalla jossain muualla,toivottavasti se huhu ei pidä paikkaansa!!!!!

      • lololololo

        Koulussa on edelleen opiskelijoita eli kai tämä koulu jossain jatkaa ?


      • pimennossa
        lololololo kirjoitti:

        Koulussa on edelleen opiskelijoita eli kai tämä koulu jossain jatkaa ?

        Ainakin pimeenä on kyseinen tila ollut iltaisin jo pidemmän aikaa,eli melkosen näkymätöntä koulun käyntiä on sitten!


    • Varokaas ukk:ta

      Kyllä vaan, jatkavat muualla kaikesta huolimatta

    • oi voi

      vaihtavat varmaan nimenkin. Kuvitteleekohan ne oikeesti, että ne pääsee mainettaansa karkuun vaihtamalla paikkaa kylän toisella puolelle. ounouuu!

    • huijari11

      näin kerran kun omistaja rouva otti tuotteiden myyntihyllystä asiakkaalle jotakin hiussuihketta ja supsutteli sitä oikein urakalla, sitten laittoi pokkana tuotteen takaisin myyntihyllyyn.. Sellasta

      • Säälittävää

        Joo ja eihän niissä "hoitoan" purkeissa ole edes sitä tuotetta mitä pitäisi. Eukko hakee halpaa tököttiä ja täyttää "hoitolassa" laatumerkin pulloihin.


    • Maine on niin menny!

      HAH,HAH!! Siis meinaakohan ne jatkaa tota shittiä siellä teollisuusalueella,mihin roudasivat sen tukkunsakin?? Voi jessus!! Mainehan niillä ei parane ikinä!!!

    • loppuu se aikanaan

      kauppalehdessä tratta listalla

    • game over

      Sekin osoittaa tämän puljun ammattiTAIDOTTOMUUDEN,etteivät edes vaivaudu päivittämään sivuillensa mitään siitä,että esim. "koulu" ei ole enää edes kyseisessä osoitteessa,koska siihenhän on avattu RAVINTOLA! ...Tai ehkä eukot onkin vaihtaneet alaa ja ovatkin nyt köökkihommissa! :D

    • Siellä se taas on...

      ...PROTESTILISTALLA!!

      • salpaushuijaus

        On tää uskomatonta ! No tämä on Tokolan johtama pulju että ilmeisesti päässyt hameenhelmaa nostamalla opettajaksi..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe