Kohta tulee aika jolloin jumala erottelee lapsensa maailmasta ankaralla kädellä, mutta todelliset jumalan lapset pitävät liittonsa loppuun asti ehkä jopa kuolemaan asti.
"Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: 'Oppikaa tuntemaan Herra!' Sillä kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut, sanoo Herra."
Tule herra jeesus!
Ajan henki vai pyhä henki
Herraonyksi
2
93
Vastaukset
- h99
Niinhän tuota on sanottu että "kohta" on tulossa
jo kolmatta vuosituhatta.- Joukko uskonveljiä
Herran päivä tulee kuin varas yöllä, varoittamatta kuin salamoiva kevätmyrsky. Sinä päivänä kuuluu kaikkialla maailmassa jumalattomien tuskanhuudot, pahantekijöiden parku ja syntisten hammasten kiristys, sillä Jeesus saapuu pelastamaan oman laumansa taivaan iloihin, mutta myös heittämään hornan tuuttiin ne jotka eivät ole Häntä sydämeensä ottaneet. Niin sanoo Herra Raamatussa. Jeesus tulee pian! Olkaa valmiita. Olkaa alati valmiita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462