Millainen on Viipuri-hotelli.
Esim. verrattuna Drusbaan.
Onko mitään iltaohjelmaa.
Viipuri-hotelli
5
603
Vastaukset
- Reppumatkaaja
Hieman mieltymyskysymys, mutta mielestäni aavistuksen siistimpi, kumpikin karuja ja kulahtaneita. Viipuri-hotellissa häivähdys vanhan Suomen historiaa. Kylpyhuoneet eivät homeessa niin kuin Druzhbassa. Aamiainen kummassakin oikein hyvä. Viipuri-hotellissa siisti aulabaari ja yökerho, mutta hiljaisempi kuin Druzhbassa. Druzhbassa naiskauppa on julkeampaa.
- mustaryssä
Viipuri-hotellin sijainti on ainakin ihan hyvä ja keskeinen. Onhan hotelli vähän jo kulahtanut, mutta jos ei turhia nirsoile niin kyllä siinä yön tai kaksi viettää. Aamupala ihan siisti ja iltaohjelmaahan riittää aivan aamuun asti, sillä Viipurin paras yökerho Bamboo sijaitsee hotellin pohjakerroksessa ja hotellin asukkaat säästyy 100 ruplan pääsymaksulta! Ei muuta kuin matkaan ja viettämään yö Bamboossa!!
- lumiska
Ja taas mainostan Atlantikia, kun olen iltaunista tyyppiä ja pidän sievän kodikkaasta ympäristöstä - mutta olen kyllä joskun ajatellut Viipuri-hotellinkin kokeilemista. Lievä ajan patina ei haittaa, mutta Druzba jäi minulta kolmeen kertaan: ensimmäinen, ainoa ja viimeinen!
- Kymin akka
Ainakin viime kesänä Viipuri-hotellin vesi niin kamalan väristä ja hajuista, ettei uskaltanut edes jalkoja sillä pestä. Druzhbassa liikaa suomalaisia, mutta kuka tykkää mistäkin. Yökerho toki löytyy sieltäkin.
Atlantik-hotelli myöskin mun suosikkini Viipurin hotelleista. Kävelymatkan päässä kuitenkin keskustan yöelämästä.
Jossain vaiheessa aion kyllä vielä bat-hotellinkin testata. Onko kenelläkään siitä kokemuksia?- Atlantik/Lepakko
Minusta Atlantik oli nimenomaan kodikkaampi kuin Lepakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473