Eräs syntini ahdistaa ja surettaa minua, mutta en ainakaan nykyisellään pysty korjaamaan virhettäni vaikka siihen saattaa teoriassa ollakin eräs tie.
Voinko siis mennä ehtoolliselle, vaikka en pysty edes yrittämään parannusta tämän asian suhteen nykyisessä tilanteessani?
Synti ja ehtoollinen
9
103
Vastaukset
- Ehtoollisen nauttija
Ehtoollinen on syntisiä varten.
Ja, eihän muunlaisia ihmisä olekaan kuin syntisiä
Jeesus sanoi tulleensa syntisiä varten, eivät terveet tarvitse parannusta, jos siis sellaisia edes olisi.
Jeesus sanoi; " Tehkää tämä Minun muistokseni ".
Ehtoollisella Jeesus, Pyhä Henki, ruokkii meitä Itsellään. Ehtoollisella Jumla ruokkii meitä, Hänen lapsiaan, hengellisesti, sisäisesti.
Joka kerta kun olen ollut ehtoollisella, olen ollut siellä vain ja ainoastaan syntisenä,..... tai TOSI syntisenä.
Mikä voi erottaa Jumalan lapsen Jumalasta ? ....syvyys, korkeus,......nykyiset, tulevat......EI mikään !
Ehtoolliselle menolle on vain kaksi ehtoa, että ehtoollisesta on hyötyä sen nauttivalle.
Tulee olla KASTETTU ja USKOA JEESUKSEEN.
Minä menen taas sunnuntaina nauttimaan Iankaikkista ateriaa : ))
Siunausta ja iloista Jeesuksen odotusta. Ei mene enää kauan kun olemme KIRKKAUDESSA. - Peksujeff
Jos synti ahdistaa, käy uskovaisen papin (tai uskovaisen maallikon ) kanssa luottamuksellinen rippikeskustelu. Jos haluat luopua synnistä, kerro asiasi uskovaiselle papille, rukoilkaa ja sinulle julistetaan synninpäsätö (niinkuin aina katuvalle) ja pääset vapaaksi Kristuksen voimalla.
Sen jälkeen saat jatkaa matkaasi vapaana armolapsena ja ottaa iloisella ja kiitollisella mielellä vastaan ehtoollisessa itse Herran Jeesuksen Kristuksen voimaksi ja siunauksesi matkallesi. - .sa.e,uf-
Joka haluaa Jeesuksen oppia ymmärtää ehtoollis asian OIKEIN, niin kysyköön Jeesukselta niinkuin Pietari kysyi:
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
Tuosta selviää, että:
-kyseessä on vertaus
-kyseistä vertausta ei uskovaiset ymmärrä
Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
-seurauksena on, että sieluttomana pilkkaa rikollisuuden eksyttäjän opin mukaisesti Jeesusta tekemällä Hänestä lostetta, kuten Jeesus itse asian ilmaiseen.
JOKAINEN NAUTITTU EHTOOLLINEN OSOITTAA SEN VASTAAN OTTAJAN JEESUSTA PILKKAAVAKSI JA JUMALALLISUUDESTA POIS EKSYTETYKSI.
JEESUS ITSE TIETÄÄ TOTUUDEN PAREMMIN KUIN KUKAAN TOINEN.
Tätä totuutta ei katumus katekismus kerro ehtoollisesta!!!
Jeesuksen kertoma vertaus:
27 Ja hän otti maljan, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: Juokaa tästä kaikki,
28 sillä tämä on minun perimä; sen Uuden Testamentin malja, jonka tähden monien syyttömien verta vuodatetaan synneistä jotka ei heille kuulu.
29 Mutta minä sanon teille: En suinkaan minä teidän verta juo tästä viinipuun hedelmästä, sitä juodaan verenä siihen saakka, kunnes minä jälleen juon teidän kanssanne viinin viininä, Uuden Liiton mukaisesti, minun maallisen ja sielullisen Isäni valtakunnassa.
USKOVAISET, KYSYKÄÄ JEESUKSELTA NIINKUIN PIETARIKIN KYSYI:
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS:
Markus 4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
Markus 4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
TÄSTÄ SELVIÄÄ ETTÄ NK. pyhä ehtoollinen ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA JOSSA HÄNESTÄ TEHDÄÄN ULOSTETTA:
16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
ON VARMAAN VAIKEA TUNNUSTAA, ETTÄ EHTOOLLINEN ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA MUTTA ETTE TE OLE SYYLLISIÄ VAAN HARHAUTETTUJA!!!
Olen usein saanut "turpiin" nk. pyhän ehtoollisen "pilkkaamisesta" kuten monet teistä ovat asian ilmaisseet mutta laitan taas kerran esille Jeesuksen Oman Sanan todisteet kantani tueksi. En pilkkaa ehtoolistanne vaan sitä, että tuon Jeesusta pilkkaavan rituaalinne suoritatte Hänen Nimessä Häntä pilkaten! TÖRKEÄÄ PILKKAAMISTA!!!
Lukekaa joskus raamattua ottakaa vastaan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot Laki mukaan lukien niin tiedätte ketä palvelette!
Uskonvapaus Laki sallii, että saatte palvella herraanne niin palvelkaa sitä Luder/Lutheria epäjumalanne sen herran omalla nimellä JA JÄTTÄKÄÄ JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN NIMISSÄ TEKEMÄNNE PILKKAAMIS RITUAALIT, OPETUKSET JNE POIS NIIN ETTE PILKKAA SIELULLISESTI JUMALAN JA JEESUKSEN OMAAVIEN MIELTÄ.- ,,,,,,,,.........,,
Sekavia kirjoittelet.
- ----------------
,,,,,,,,.........,, kirjoitti:
Sekavia kirjoittelet.
ei ole minun vika että olet tällainen:
Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
tee parannus!
- voi teitä syntiset
1. Joh. 5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
Erotkaa nopeasti syntisten porukasta !!!! - Älä jatka
Uskova kristitty ei jatka tahallaan synnin tekemistä. Hän taistelee syntiä vastaan.
Rukoile Jumalaa vapauttamaan sinut tuosta synnistä. Keskustele papin kanssa.
Siunausta! - Kehittynyttä eht.
Tässä linkki, josta löytyy otsikko
"Ehtoollisen kehittyminen":
http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/keskeneraisesta.htm
.
. - agap3
Polvistu jumalan eteen, älä mene kirkkoon jumala ei ole siellä, jumala on tässä ja nyt ja tahtoo sydämmesi ei tekojasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530