Eikö riitä, että juntti madia tekee juttuja lehtiin joita tomppelit ostelee. Erillistä bonus ruikuttamista tuskin tarvitaan. Se mitä se perhe tekee, ei pitäs ees kuulua tänne palstalle.
Ihminen on suunniteltu huonosti ja joskus tulee vika tai muu remppa. Seuraus voi pahimmillaan tappaa ja parhaimmillaan selvii sitten kotiin pikku naarmuilla. Tässäkään tapauksessa ei ole mitään ihmeellistä tai poikkeevaa tapahtunut. Vastaava olisi voinnut sattua kelle tahansa toiselle.
Jos jotain pitää tökkiä kepillä silmiin, niin onhan näitä wanna muijia siihen riittämiin.
Timo TAn vois jättää jo RAUHAAN
11
234
Vastaukset
- ei muuta!
Timo T A jää rauhaan ja unohtuu parissa viikossa välittömästi kunhan Rva T A lopettaa hänen sairautensa repostelun lehtien palstoilla. Pöyristyttävää käytöstä rva Mikkoselta :(
- tynnyrin kilina
samat ajatukset heräsi aamulla kun avasin IL sivun!!!! Miksi Mikkoska haluaa repostella miehensä sairautta joka ikisenä päivänä, jossain julkaisussa!!!!!!!!!!!!! Eikö se osaa hävetä! Rahan ahneena ämmänä euron kuvat silmissä keksii mitä kummallisempia tarinoita...olen kyllästynyt
(toisaalta; eihän sillä ole muita tuloja, joten jostain on pakko tienata, ettäö likemmäs 300000 e:n velat sais maksettua)
- kaksiteräistä
Timo on itse vaimonsa kanssa halunnut tehdä perheestään "mediaperheen". Ehkä he eivät ajatelleet, mitä se pitää sisällään. Olin 10 vuotias, kun Timo tuli julkisuuteen ja muistan, että kun hän avasi suunsa, tunsin myötähäpeää.
Iltalehtien mukaan rouva on kertonut laihtuneensa 5 kiloa, kun ruoka ei maistu. Tätä hän pitää hyvänä asiana, koska Suomessa muka ruoka on kallista ja näin säästyy rahaa.
Itse en ole kotiäiti ja minusta perusruoka Suomessa on erittäin halpaa. Osaan ostaa edullisia elintarvikkeita, joista teen terveellistä ja maittavaa kotiruokaa halvalla. Eikö kotiäidit olekaan niitä, jotka panostavat ruuanlaittoon?
Tältä kyseiseltä kotiäidiltä kyseinen taito näemmä puuttuu, vaikka hän onkin omasta mielestään erittäin hyvä ihminen. Minä olen siis siinä mielessä parempi äiti, koska osaan ruokkia lapseni hyvin. Meilllä on rahaa ruokaan ja ruokaa on riittävästi. Ruuasta ei tarvitse saastää - taivaan kiitos! - Horatsu.
Normaali perheissä sairastumiset ovat perheen sisäisiä asioita lääkärin. ei hymyn.7 päivää saati is .il voi niina parka.
- Ei nolla 17000
tuloilla tuollaista lukaalia rakenneta ja ylläpidetä hyvin kauan.
- dfhjbdpfjoipdh
Mikkosia seurataan, koska he ovat moraalisesti ja tiedollisesti täysin ylivoimaisia muihin verrattuna. Kaikki haluavat tietää, millaisilla menetelmillä yli-ihmispoika kasvatetaan.
Jokainen tietää, että kuoleman jälkeen Herran apuna tuomitsemistyössä ovat Nina ja TTAM. Silloin saavat huonot ihmiset huutia tosissan, kun Myrskylän raivopäät jakavat lopullista oikeutta. - öööööööööööööööööööö
Miten Työ jaksatte saivarrella `? ? ?
Uskomatonta tuo sonnan puhuminen ! ! ! !- eeeeeeeeeee
öööööööööööö Nina Ja Timo auttavat jaksamaan ! ! !
- käkääkrääklope
Mikkosten yli-ihmismäiset kyvyt ja ihmisläheinen ja rakentava esiintyminen medioissa on huomattu. TTAM lämminsydämiset novellit sivareista, venäläisistä, yh-äideistä ja vielä mistä ovat lähempänä jumalan sanaa kuin mikään muu inhimillinen tuotos. Ninan esimerkillinen äityiys ja vaimous inspiroivar Suomen naisia parempaan elämään miestensä rinnalla.
- myrskypyrskytööt
Vaikea on kuvitella, että joku voisi ihmisläheisimmin käsitellä ihmisten ongelmia kuin Mikkoset!! Heidän lähimmäisen rakkautta huokuvat kannanottonsa ovat vertaansa vailla. Syntinen ja hairahtunut saa aina lohtua Mikkosilta, ei puhettakaan tuomitsemisesta tai omahyväisyydestä ole tässä perheessä.
- t bher uneyr
Olen samaa mieltä, että jos kaikki olisivat Mikkosten kaltaisia, elämä olisi ihanaa. saisi aina ukkomiehen munaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473