Tanssikaveria hakeva nainen

mersumees56789

Hei!!!
Olisiko täällä ketään miestä n: 40- 55 ikäistä tanssitaitoista miestä,joka lähtis tällaisen kivan 52 v, naisen kans silloin tällöin tanssimaan jonnekin pk-seudun tanssipaikkoihin tai risteilylle jalalla koreasti!!Päiväristeily olis kiva piristys arkeen!!Asun Hesassa!! Yst. vast, [email protected]

10

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vielä mersumees

Kuka sen määrittelee, että olet "kiva", sinäkö itse?

• hidasswingvalssi

Minä sopisin haarukkaasi, mutta sovitko sinä minun, onkin sitten eri asia! Pitäisi tietää pituutesi, painosi (varsinkin tuo), oletko siedettävän näköinen :-) ja ennen kaikkea, osaatko sinä tanssia!

Meitä on paljonkin yli viisikymppisiä miehiä, jotka taidamme kaikki tanssipaikoilla tanssittavat tanssit vuosien kurssituksien takeella.

Tanssiseuran etsiminen "sokkona" on vähän kuin sokkotreffit, sillä erolla vain, ettei tanssi välttämättä suju vaikka rupattelu sujuisikin...

• Vastaa tähän

Olisit sopiva haarukkaan jos olet 176/57kg vaaleaverikkö sporttinen olemus.

• tanssia ja kuumia

Minä lähden kanssasi

• Nykyaikaa..

..naiselle ei kelpaa 4v vanhempi mies, vaan pitäisi mieluiten olla 12, SIIS KAKSITOISTA vuotta nuorempi.. mikä helvetin haloo nousis, jos mies tänä päivänä erehtyisi hakemaan 12 vuotta nuorempaa naisseuraa.. niin se aika muuttuu.. huh huh..

• ei kelpaa miehille

Niinhän ne miehet ovat tehneet jo kautta aikain.Tansseissakin viisikymppiset miehet hakee jopa kaksikymmentä vuotta nuorempia pimuja, samanikäiset naiset ei kelpaa! Etkös ole pannut tansseissa merkille?

• Nomen Nescio
        ei kelpaa miehille kirjoitti:

Niinhän ne miehet ovat tehneet jo kautta aikain.Tansseissakin viisikymppiset miehet hakee jopa kaksikymmentä vuotta nuorempia pimuja, samanikäiset naiset ei kelpaa! Etkös ole pannut tansseissa merkille?

Poikkeuksiakin löytyy, mutta nyt olen miettinyt, onko omassa touhussa ollut mitään järkeä. Olen viittäkypää lähestyvä, en ole aikaisemmin hakenut nuoriso-osastoa enkä edes niitä kolmekymppisiä. En ole hakemisessa kiinnittänyt sen kummempaa huomiota naisen ulkonäköön tai ulkomuotoon ennen hakemista.

Niinpä nyt taidan muuttaa linjaani ja hakea naisia, jotka miellyttävät silmääni. Onko sillä edes loppujen lopuksi väliä, kuinka hyvin hän sattuu osaamaan tanssia. Tosin monia näitä nuorempia lienee turha edes yrittää enää hakea, nyt tulee varmaan pakit samantien, jotka lavalla ovat olleet jo pidempään ja kasvot saattavat olla tutut. Mutta onneksi kaiketi joitain uusiakin kasvoja löytyy, joiden suhteen ei ole mahdollisuudet vielä tyritty. Tässä kuitenkin eletään vain kerran.

• Nvm55

Kyllä se on niin nykyään että 50 miehelle ei kelpaa samanikäinen nainen, vaan hakevat jopa 30 vuotta nuorempia. Treffipalstallakin jos 50 nainen hakee ikäistään seuraa niin ainoat vastaukset tulee paljon nuoremmilta seksiä vailla olevilta kolleilta.

• Mvm60
        Nvm55 kirjoitti:

Kyllä se on niin nykyään että 50 miehelle ei kelpaa samanikäinen nainen, vaan hakevat jopa 30 vuotta nuorempia. Treffipalstallakin jos 50 nainen hakee ikäistään seuraa niin ainoat vastaukset tulee paljon nuoremmilta seksiä vailla olevilta kolleilta.

No jos yleistää hieman, on naisista osa samalla kriteereillä liikkeellä. Normaali painoinen, ikäänsä nuoremman näköinen 50 kybänen, alkoton mies ei kelpaa kuin lihaville, 10 vuotta iäkkäämille neidoille,
        Joka harrastaa tanssi ja kurssittaa itseään, joten samassa veneessä ollaan.

• Sinikan kulta

Mikä on painoindeksisi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe