Kuka osaa kertoa mitä kaikkea on mahdollsita saada vakuutuksen piikkiin kun autoa pitää korjata tai hinata ja muuta sellaista rahanmenoa. Mulla on Nissan Almera 1,8 ja siinä on vakuutus. Nyt on talvi tulossa ja mitä saa korjattua jos auto ei starttaa tai jos sen mällää johonkin? Mitä vakuutus korvaa?
Vakuutus korvaa?
4
181
Vastaukset
- Riippu ja roikkuu
Mikään vakuutus ei korvaa, jos autoon tulee jokin vika.
Kolaritapauksissa taasen riippuu siitä, miten kattava vakuutus sinulla on.
Jos sinulla on pelkkä liikennevakuutus, niin se ei korvaa edes kolaritapauksissa oman autosi vaurioita, pelkästään vastapuolen. - Ei rahaa itse maksaa
Mun vakuutus in If yhtiössä. Mitä sillä saa korvauksia? Almera on 2001 mallinen
- Ei rahaa itse maksaa
Kuka osaa kertoa?
- Omavastuu
Riippuu vakuutuksesta, jos "tööttää" sen johonkin ja on itse siihen syypää, niin vaunuvahinkovakuutus kattaa omavastuun jälkeen ja seurauksena normaalisti bonusmenetys.
Sijaisautosta saa korvausta jos on keskeytysvakuutus.
Tuulilasin korjaksen tai vaihdon saa kiven iskemän halkeman jälkeen, jos on lasivakuutus -omavastuu.
Äkillisen rikkoutumisen jälkeisen hinauksen saa em. vaunuvahinkovakuutuksesta, jos hinaus ei ala kotiosoitteesta.
Mitään normaalia korjausta et saa vakuutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462