Muita pienten lasten äitejä, jotka tuntevat olevansa bi?

Söpö nainen

Itse olen 6v lapsen äippä, jolla mukava aviomies, korkea koulututausta ja hyvä työpaikka, suorastaan kliseiset uusi omakotitalo auto ja lemmikki jne...
Olen teini-iästä lähtien tuntenut välillä vetoa myös naisiin. Jopa pariin ystävättäreeni.
Mitään fantasioita naisten välisestä seksistä tai muustakaan en ole toteuttanut.
Aina välillä vaan mietin, tunteitani, jotka voivat olla erittäin seksuaalisia tai romanttisia naisiakin kohtaan.
Onko muilla vastaavaa??? Etenkin pienten lasten äideillä???
Olen 35v, asun suuressa kaupungissa, nätti, naisellinen, tummat pitkät hiukset, pyöreä. En tippaakaan miesmäinen "rekkamieslesbon" näköinen vaan nimenomaan nätin naisellinen.
Itse ulkoisesti kiinnitän myös huomiota naisellisiin suloisiin naisiin.
Laita tänne viestiä, jos olet miettinyt samoja ajatuksia, voitaisiin vaihtaa s-postiosoitteet ja kirjoitella enemmänkin.
Olen rempseä, iloinen, puhelias, rohkea, huumorintajuinen, luotettava, symppis... :)

29

1514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävyyttäkö?

Minkä ikäinen nuorin lapsesi on? Entä vanhin?Ovatko he tyttöjä vai poikia? Jakauma?

Millainen on suhteesi mieheesi -tuon seksuaalisen kanssakäymisen osalta? Entä muuten? Millainen miehesi on? Onko hänellä oma "nimikko"paikka ruokapöydässä -entä yleensä kammarissa tai tilassa jossa vietätte aikaa (tupa?)

Ehditkö käymään jumpassa? CX30? Core?

• toinen samanlainen

Mulla kaksi alle kouluikäistä lasta, mies, uusi talo, korkeakoulutus, työpaikka, jne myös. Ja teini-ikäisestä ihastunut myös naisiin. Vasta nyt olen tajunnut, että miehistä mun keho ei ole koskaan syttynyt, vaikka olenkin ollut niihinkin ihastunut. Naisellinen nainen minäkin koen olevani, vaikkakaan en ehkä stereotyyppinen nainen.

Miehen kanssa välit lämpimät, jonkunnäköistä seksiäkin muutaman kerran viikossa, mutta kyllä suhde rakoileekin. En ole valmis luovuttamaan avioliiton suhteen, vaikkei se rakkaussuhde olekaan. Tässä kestän olla senkin takia vielä ainakin, että olen saanut rakastua ja rakastella hyvää ystävääni. Ei se nyt mitään taivaita räjäyttävää ekstaasia ole sekään ollut, mutta jotenkin olen tuntenut oloni kokonaiseksi. Ja nauttinut niin monesta asiasta ihan eri tavalla kuin miehen kanssa.

Kirjekaveria en kaipaa, mutta tulin vertaistueksi paikalle kuitenkin. :)

• Melko tylsää

Eli tykkäätte pettää kumppaneitanne. Biseksuaalisuus ei edelleenkään tarkoita sitä että ollaan molempien kanssa yhtäaikaa.

• kolmas samanlainen

minäkin ap:n tavoin haaveilen suhteesta naiseen, mutta en kokisi pettäväni miestäni. Ollaan puhuttu mieheni kanssa asiasta joskus. Tosin mahdollisen suhteen toteutuessa en kyllä juoruilisi siitä mieheni kanssa. MInusta ei nyt kuitenkaan ole kirjeystäväksi tai tutustumaan netin kautta.

• toinen samanlainen

En ole pettänyt miestä, tämä suhde naiseen on miehen luvalla ja miehen ehdoilla. Olen siis miehen luvalla saanut rakastua ja rakastella toista. Sama lupa on toki miehelläkin. Ei tämä tietenkään mikään ideaali ratkaisu ole, missään nimessä. Mutta siedettävä, ainakin toistaiseksi. Eikä tämä meidän 'avoin suhde' johdu niinkään mun seksuaalisesta suuntautumisesta kuin meidän avioliiton muuten huonosta tilasta. Yhtä lailla mulla olis lupa naida muita miehiäkin. Mutta silti, se toinen nainen on tehnyt mun elämästäni aika ihanaa, ja antanut lisää mietittävää.

• kolmas samanlainen
        toinen samanlainen kirjoitti:

En ole pettänyt miestä, tämä suhde naiseen on miehen luvalla ja miehen ehdoilla. Olen siis miehen luvalla saanut rakastua ja rakastella toista. Sama lupa on toki miehelläkin. Ei tämä tietenkään mikään ideaali ratkaisu ole, missään nimessä. Mutta siedettävä, ainakin toistaiseksi. Eikä tämä meidän 'avoin suhde' johdu niinkään mun seksuaalisesta suuntautumisesta kuin meidän avioliiton muuten huonosta tilasta. Yhtä lailla mulla olis lupa naida muita miehiäkin. Mutta silti, se toinen nainen on tehnyt mun elämästäni aika ihanaa, ja antanut lisää mietittävää.

Saako kysyä, onko tämä nainen ensimmäinen naispuolinen suhteesi, vai oletko ollut suhteissa aiemmin?

• toinen samanlainen
        kolmas samanlainen kirjoitti:

Saako kysyä, onko tämä nainen ensimmäinen naispuolinen suhteesi, vai oletko ollut suhteissa aiemmin?

Ensimmäinen naispuolinen suhteeni ja toinen suhteeni ylipäätään...

• leski*

"toinen samanlainen"...No eikö tossa tilanteesa kannattaisi jo
        laittaa lusikat jakoon. Ei se vieraissa hyppääminen varmaan mitenkään auta teidän avioliittoa, päinvastoin.
        Ei jaksa ymmärtää tuollasta pelleilyä tunteiden ja avioliiton kustannuksella :(

• 1+2=3

Tsiisus mitä päättämättömiä jakorasioita taas liikenteessä!

• toinen samanlainen

Anna meidän olla päättömiä jakorasioita, omaammehan jaamme. :)

• toinen samanlainen

Ja okei, jos ihan tarkkoja ollaan, niin minä tässä ketjussa kai ainut olin, joka toistaiseksi on mitään jaellut. Muut ovat olleet fiksumpia ja pysyneet fantasian tasolla.

Siinä olet kyllä oikeassa, että mä olen tällä hetkellä päättämätön - haluan olla varma, ennen kuin lähden pitkästä suhteesta. Ja varma en ole vielä, minkään suhteen. Pettämään musta ei olisi, ja toinen vaihtoehto olisi ollut kitkuttaa kahdestaan miehen kanssa. Eikä se ainakaan olisi lisännyt todennäköisyyttä suhteen jatkumiselle. Ehkä tämä on mun viimeinen epätoivoinen yritys pelastaa meidän avioliitto. Ja varmaankin tämän lopussa saavutettu palkinto on juuri se päättämättömyyden voittaminen. Toivon ainakin.

• pah sulle!

Ja okei, jos ihan tarkkoja ollaan, niin minä tässä ketjussa kai ainut olin, joka toistaiseksi on mitään jaellut. Muut ovat olleet fiksumpia ja pysyneet fantasian tasolla.

Siinä olet kyllä oikeassa, että mä olen tällä hetkellä päättämätön - haluan olla varma, ennen kuin lähden pitkästä suhteesta. Ja varma en ole vielä, minkään suhteen. Pettämään musta ei olisi, ja toinen vaihtoehto olisi ollut kitkuttaa kahdestaan miehen kanssa. Eikä se ainakaan olisi lisännyt todennäköisyyttä suhteen jatkumiselle. Ehkä tämä on mun viimeinen epätoivoinen yritys pelastaa meidän avioliitto. Ja varmaankin tämän lopussa saavutettu palkinto on juuri se päättämättömyyden voittaminen. Toivon ainakin.

Todella raukka olet ja niin on sun kamusikin. Eräs vaihtoehto ja myökin reilu miestäsi kohtaan on esim. tilapäinen asumusero. Molemmille mahdollisuus kokeilla tunteitaan ja asumista omillaan.

• kolmas samanlainen
        pah sulle! kirjoitti:

Todella raukka olet ja niin on sun kamusikin. Eräs vaihtoehto ja myökin reilu miestäsi kohtaan on esim. tilapäinen asumusero. Molemmille mahdollisuus kokeilla tunteitaan ja asumista omillaan.

Miksi sinä olet noin jyrkkä? Siinä on kaksi ihmistä parisuhteessa, jotka ovat yhdessä päättäneet tehdä nyt näin.

• jnijsfdwf
        pah sulle! kirjoitti:

"..Eräs vaihtoehto ja myökin reilu miestäsi kohtaan on esim. tilapäinen asumusero"

Entä jos mies ei suostu asumuseroon, ja on ehdottanut tätä ratkaisuksi?

Oletko ajatellut, että asiat eivät ole välttämättä sellaisia minä sinä ne näet. Joissakin tapauksissa näet kävi kirjoittamallani tavalla.

• säälittävää*

"toinen samanlainen"...kyllähän sä vaan petat miestäsi, vaikka tekisitkin sen toisen luvalla. Ja on tosi raukkamaista olla lähtemättä avioliitosta siksi ettet ole varma ja haluat ensin tavallaan testailla muita. Toivottavasti miehesi rakastuu johonkin niistä luvallisista pettämis kumppaneistaan ja jättää sut. Siinähän sit mietit mikä meni vikaan.

• toinen samanlainen
        säälittävää* kirjoitti:

"toinen samanlainen"...kyllähän sä vaan petat miestäsi, vaikka tekisitkin sen toisen luvalla. Ja on tosi raukkamaista olla lähtemättä avioliitosta siksi ettet ole varma ja haluat ensin tavallaan testailla muita. Toivottavasti miehesi rakastuu johonkin niistä luvallisista pettämis kumppaneistaan ja jättää sut. Siinähän sit mietit mikä meni vikaan.

Meillä on kai eri määritelmät sanalle pettää. Mun mielestä pettäminen on sitä, että toiselle ei kerrota totuutta. Enkä todellakaan pidä tätä parhaana ratkaisuna minulle tai muille osapuolille. Mutta paras niistä ratkaisuista, jotka me ollaan keksitty.

Ja miehellä on lupa rakastua toiseen myös minun puolestani. Kuvittelen, että osaisin olla onnellinen miehen puolesta sellaisessa tilanteessa. Ja jos haluaisi lähteä, niin sitten lähtisi. Tykkään tuosta miehestä, ja haluan, että se on onnellinen. Ja jos ei minun kanssa onnistu, niin kivahan se olisi, jos jonkun muun kanssa toimisi paremmin. Tällä hetkellä ollaan _yhdessä_ päädytty tähän tilanteeseen. Arki kuitenkin toimii hyvin, tykätään olla yhdessä perhe. Ei sekään ihan yhdentekevää ole.

• toinen samanlainen
        säälittävää* kirjoitti:

Niin ja piti vielä sanoa, että mitä jos parin vuoden miettimisen jälkeen tulen siihen tulokseen, että haluan jatkaa tämän miehen kanssa hamaan hautaan saakka yhdessä. Se on minusta ihan mahdollinen lopputulos. Vaikka nyt ei siltä tunnukaan. Ja olen onnellinen, että mies antaa minulle tilaa miettiä, ja kokea läheisyyttä ja intohimoa muiden kanssa ja miettiä mikä merkitys sillä minulle on.

• -

Joo älkää pliis antako tuollaista leimaa kaikille bi-seksuaaleille. Että se on jokin leikki, jossa mässäillään siellä sun täällä. Kun itse rakastuin naiseen olin vapaa ja käsitin hänenkin olevan eroamassa. Kun selvisi ettei näin ollutkaan, niin se oli osaltani siinä. En halua rikkoa kenenkään parisuhdetta tai olla joku lisäpiriste. Uskottomuuspalsta on myös käytössänne.

• toinen samanlainen

Anteeksi, en tahdo antaa leimaa. Vaikka tajuan kyllä, että käytännössä sitä taidan tehdä. :( Minulle tässä ei ole kyse uskottomuudesta, tai kenellekään valehtelusta, mutta taisin silti eksyä vähän palstan aiheesta.

• Söpö nainen

Minä vielä, siis ketjun aloittaja.
      Kuten laitoin, en koskaan ole mitään hommaillut naisten kanssa, seksuaalista siis. Mutta on se vaan usein mielessä.
      Ei sille voi mitään.
      En ole koskaan myöskään pettänyt miestäni. En miehen, enkä naisen kanssa.
      Jos vaikka kirjoittelisin jonkun kanssa, vaatisi aivan hirveästi, että tapaamisasteelle edes menisin puhumattakaan sitten siitä eteenpäin...
      Minua on kyllä naiset koittaneet iskeä, aika monikin elämäni aikana.
      Minulle iso asia olisi esim. se, jos joskus vielä kokeilisin, miltä tuntuisi suudella naisen kanssa.

• dsfdxg

yäk

• Minä vaan

Joo, kyllä tunteista täytyy ottaa selvää ennenkun tekee päätöksiä ja ennenkaikkea olla varma tunteistaan, ei pettäminen ole ratkaisu mut asioista olis tietty hyvä keskustella parinsa kanssa että toinenkin tietäis mistä on kyse.

• Ketjun aloittajalle

Hei ap!

Laittaisitko tänne osoitteesi, johon voin sinulle kirjoittaa. Täällä olisi toinen samanlainen nainen samassa elämäntilanteessa kuin sinä ;)

• söpö nainen...
    • en kuitenkaan bi

Mulla nyt ei aivan tuollaisia fiiliksiä ole, mutta.... Mun mielestä suurimalla osalla ihmisistä on jonkun verran homoseksuaalisia taipumuksia, vaikkei niitä ehkä itse tiedostakaan.... En nyt muista mikä se ohjelma oli missä heteronainen meni asumaan lesbokommuuniin ja koki hänkin jotain fiiliksiä siellä oleviin naisiin, kun oikein itseään tutkiskeli. Dawn Porter taisi olla nimeltään ja jotain muitakin seksidokkareita on häneltä tullut....
      Itse olen eronnut ja ollut aina mielestäni täysin hetero. Mutta myönnetään, että pari kertaa aikuisiällä on ohimennen tullut mieleen jotain eroottistakin, kun on tietynlaisen naisen tavannut.... Mutta kun oikein mietin, en kyllä haluaisi seksiä naisen kanssa.... sen verran paljon nautin miehen vartalosta ;)
      Tykkään kyllä katsella kurvikkaiden naisten kuvia - tosin yleensä silloin ajatuksissa on se, että olisinpa itse tuon näköinen :) En ole ajatellut mitään seksuaalista, mutta ehkä syvällä minussa asustaa pieni lesbo... kukapa tietää ;)

• bimieskeskisuomi

Olen 55 mies ja kalun imeminen on aivan mahtavaa eikä vaimo tiedä asiasta mitään

• kaappikummitus

Näinhän se juuri menee. "Kaapissa" on paljon homomiehiäkin jotka on parisuhteessa naisen kanssa ja on yhteisiä lapsiakin. Ei sen ole sen kummempi asia naisella kun miehelläkään.

• nainen_hki:86

Joo!

Mulla on kaks lasta 1.8v ja 3v (itse olen 25v ja kotiäiti).

viikkonloppuihin meen homobaariin lesbokaveredin kanssa eikä mieheni tietää

• ella**

minäkin tunnustan, että haluan naista enemmän kuin miestä seksuaalisesti. Olen toki ihastunut aina miehiin, mutta jotenkin seksuaalinen kiinnostus kohdistuu naisiin, naisellisiin sellaisiin. Toteutan vielä haaveeni olla naisen kanssa, se on varmaa;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2519
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2507
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2165
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1887
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      101
      1731
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1185
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      906
    Aihe