Kuinka saada vartalo samanlaiseksi kuin tämän videon naisilla :
http://www.youtube.com/watch?v=-Mz_KqbodDs&feature=related
lähinnä siis tarkoitan vatsaa ja peppua. ?!
Kiitos jos vastailette..
kuinka...
3
51
Vastaukset
- Asiantuntija82
Vaatii ensinnäkin tietynlaisen kropan mallin eli jalkojen olis oltava pitkähköt, koska jos on kovin persjalkainen näyttää jalat liian lyhyiltä, paksuilta ja takamus liian ison mallinen. Mutta jos kropan malli on suht sopiva niin tarvitaan paljon treeniä, salilla lihastreeniä ja aerobista niin että rasvaprosentti saadaan suhteellisen alas. Aika paljon geneettinen juttu yhdistettynä treeniin jos tuollaisen kropan omaa. Tosin kovalla työlläkin voi tuon saavuttaa.
- katriinn
Aivan. Itse olen tosiaan tälläinen 160cm, niin taitaa jäädä melkein vain haaveeksi..
Mutta, jos nyt saisin itseni jotenkin ryhdistäytymään ja liikkumaan niin voisi kyllä yrittää ainakin. Kiitos vastauksestasi ! :) Jos et jo lähtökohtaisesti omista tietynlaisia geenejä ja kehonmuotoa, niin et pysty moista vartaloa saavuttamaan mitenkään.
Mutta jos olet jo lähtökohtaisesti pieniluinen ja sirorakenteinen, ni moisessa kropassa ei ole mitään ihmeellistä. Aerobista ja kiinteyttävää treeniä ja ruokavaliot kohilleen.
Videon naiset eivät oikeastaan ole mitään muuta kuin hoikkia/laihoja. Se ei erityisemmin vaadi lahjoja ja/tai taitoa. Ainoastaan hieman vaivannäköä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472