Evoluutio selittää elämän kehityksen, mutta ei elämän syntyä. Evoluutio koskee elämää, joka on jo valmiiksi olemassa, ei elotonta ainetta eikä sitä, miten se muuttuisi eläväksi. Epäorgaanisen ja orgaanisen välissä on aukko. Sen voi täyttää vain Jumala. Luoja loi ajan ja avaruuden ja täytti sen materialla. Luoja puhalsi aineeseen elämän, ja elämän kehityttyä tarpeeksi Luoja antoi sille sielun. Tutkikoot evolutionistit elämän historiaa ja kehitystä, niin kuin fyysikot tutkivat luonnonlakeja ja aineen rakennetta, mutta kunnioittakoot kummatkin niitä aukkoja, jotka sijaitsevat näiden eri tasojen välissä. Aukkojen Jumalaa on joka tapauksessa turha yrittää liikaa uhmata. Hän pysyy, koska aina jää aukkoja, joiden edessä tiede on voimaton.
Elämä, evoluutio ja luominen
3
<50
Vastaukset
- ahistuksen Jumala
Entäs kun aukot pienenee? Alkaako Jumalaa ahistaa?
"Entäs kun aukot pienenee? Alkaako Jumalaa ahistaa?"
Minä en puhuisi aukkojen Jumalasta, vaan aukkojen ateismista.
Koska ateisti ei usko Jumalan olemassaoloon, hän ei voi uskoa, että Jumala on kaiken Luoja. Tästä seuraa, että hänellä on tässä kohden ammottava aukko sisimmässään. Tätä aukkoa hän yrittää epätoivoisesti täyttää erilaisilla tieteellisillä olettamuksilla ja hypoteeseilla sekä evoluutiolla.
Näillä menetelmillä hän ei kuitenkaan saa koskaan aukkoa täytetyksiä, koska nämä hypoteesit ja teoriat sisältävät itse lukemattomia aukkoja.
Ainoa, joka voi täyttää tuon aukon, on usko Jumalaan ja, että Hän on kaiken Luoja.- LaD
Jaakob kirjoitti:
"Entäs kun aukot pienenee? Alkaako Jumalaa ahistaa?"
Minä en puhuisi aukkojen Jumalasta, vaan aukkojen ateismista.
Koska ateisti ei usko Jumalan olemassaoloon, hän ei voi uskoa, että Jumala on kaiken Luoja. Tästä seuraa, että hänellä on tässä kohden ammottava aukko sisimmässään. Tätä aukkoa hän yrittää epätoivoisesti täyttää erilaisilla tieteellisillä olettamuksilla ja hypoteeseilla sekä evoluutiolla.
Näillä menetelmillä hän ei kuitenkaan saa koskaan aukkoa täytetyksiä, koska nämä hypoteesit ja teoriat sisältävät itse lukemattomia aukkoja.
Ainoa, joka voi täyttää tuon aukon, on usko Jumalaan ja, että Hän on kaiken Luoja.Eli Jumala on laiskan aate. ei jaksa ottaa selvää, vaan selittäö kaiken ettö joku ilkeä jätkä loi kaiken joskus case closed....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462