http://www.mustasydan.com/?p=1045
Itse ajattelin juosta Tukholmaan tolle marssille!
Isänmaalliset Salemin marssille!
8
284
Vastaukset
- OmShantiShivaShakti
“This video is no longer available due to a copyright claim by The Orchard Music.” :-(
Huoh, mitäs te piraatit oikein puuhailette? Kehittäkää nyt edes joku kanava ilman siionistista pellesensuuria... - foliomestari
Joo mukaan vaan älkääkä unohtako foliohattua kotiin se olkoon ainoa
suojamme siionistista maailmanvaltaa vastaan.
Miten muuten ruotsalaisen uudisnatsin muiston vaaliminen liittyy
isänmaallisuuteen Suomessa? - salem support
"Miten muuten ruotsalaisen uudisnatsin muiston vaaliminen liittyy isänmaallisuuteen Suomessa?"
Marssi on ruotsalaisvihamielisyyttä vastaan, samat ongelmat kohtaavat myös Suomea ja muuta Eurooppaa. Miksei siis osoitettaisi tukea ruotsalaisille kansallismielisille? Vasukit ovat verkostoituneet kansainvälisesti, nyt on kansallismielisten aika!- Anti-Salam
Ruotsi on täysin merkityksetön maa Suomen tulevaisuuden kannalta. Tulevaisuutemme riippuu vain ja ainoastaan Venäjästä, jolle saamme olla ikuisesti kiitollisia että se vapautti meidät Ruotsin hirmuvallan alta!
Eli pakatkaa te Salamin marssijat tavaranne ja häipykää lopullisesti sinne Ruotsiin, Euraasia ei teitä kaipaa.
- ....
Natsipaskan kuolemaa en sure.
- jeruSALEM
Tää uudisnatsi oli biologinen Suomalainen, sukunimi Mustonen ennenkuin äippä meni uusin avioihin.
- 14+1
Oliko siinä tappajan kaveriryhmässäkin jotain Suomalaisia? Muistelisin että oli Suomalaisia sukunimiä.
- Pro-Salem
Mia Vaittinen (tukholmalainen) oli yksi suomalainen tyttö joka osallistui murhaan. Hän oli se joka kehotti Khaled Ohedia leikkaamaan Mustosen kurkun. "Tapa se rasistisikapaska!" Vaittinen huusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698