alkaa jo meikkääkin ällöttämään ihan oikeesti vaikka en oo niitä herkimpiä
jos palvelun taso ei riitä niin kysyppä venäjäksi jotain ihan muutamalla sanalla niin jopa palvelun taso tuplaantuu myyjät on ihan linkkuveitsenä
mm apseellä seurue tuli kassalle ruokaileen kassapa esitteli seisovan lounaspöydän maistiaisineen kaikkineen ruokajuomaakin siinä maisteltiin ennakkoon
en ole suomalaisena ikinä saanut sellaista palvelua mistään ravintolasta saatikka huoltoaseman paarista
ensi kerralla otan völjyyni jonkun venäjää taitavan henkilön niin eiköhän se palvelun taso parane minullekkii
venäläisten paapominen
26
467
Vastaukset
- Pöh`
olet itse niin köyhä ettei kukaan viitsi vaivautua.....
- cba.
#Pöh`12.11.2011 00:54
olet itse niin köyhä ettei kukaan viitsi vaivautua..... #
oletko tilanteen tasalla vai abc:n kassa
suomipoika voi olla nykyisin ihan perseaukisen näköinen mutta rahaa on niin ettei paskalle taivu
- siitäs sait ämmä
eilen rismassa meinas yks tavaritsi ämmä kiilata eteen kun toveri piti paikkaa kassajonossa.
ei kyl ihan onnistunut..menivät nimittäin miun eteen ja sillon ämmä läks kaikkine toppatakkeineen jonon perälle..- oikein!
Jes! Lisää tällaisia niin alkavat oppia!
- lilliiiil
JepJep. Suomalaiset eivät enää saa täällä kaupoissa tai missään palvelua kun venäläisten paapomiseen menee kaikki aika ja energia. Minusta se on ihan sama haluaako asiakas ostaa 20€ vai 200€ tavaraa, lähtökohta on se että jokainen asiakas on samalla viivalla, haluaa (hyvää) palvelua ja pitäisi myös saada sitä. Kaikkien rahat pitäisi kelvata kauppaan. Minulle on ihan sama jos vaikka kaupunkiin tulisi miljoona amerikkalaista tai ruotsalaista viikossa se sopisi, mutta venäläisiltä puuttuu tilannetaju, käytöstavat, nöyryys vieraan maan tapoja ja kulttuuria kohtaan jne.. ja mielummin opettelisin ruotsia kun venäjää.. alkaa meinaa riittämään kanssa tuo touhu.
- neekr
Parasta täs päivässä se et ryssä ajo kolmion takaa kylkee ja poliisit totes miut syylliseks ko olin oikonut? Kiitos suomen poliisi.
- missäs
Kiertoliittymässä oikasit? Silloha sie oot syyllinen. Ei lepralaiset osaa liittymissä ajaa.
- neekr
missäs kirjoitti:
Kiertoliittymässä oikasit? Silloha sie oot syyllinen. Ei lepralaiset osaa liittymissä ajaa.
Ai et kolmion takaa saa ajaa autoja kylkee, jos toine auto ajaa päätiellä ja on kääntymässä, ni kaasu pohjaa ja päin, mis vitus oot korttis hommannu idiootti? Mäkkärille olin kääntyys ja ryssä tuli sieltä pihalta päin ilman mitää hidasteluita.
- Tiu tau
Kyllä palvelu on samanlaista kaikille, mutta kun venäläisten ansiosta asiakkaita on nykyään enemmän, palvelukin on vähän hitaampaa. Lisäksi venäläisten kanssa asiointi vaatii enemmän aikaa kielitaidon yms. johdosta. He myös ostavat enemmän samalla kertaa.
Kiva kumminkin kun on asiakkaita. Hyvinvointia se kanta-asukkaillekin merkitsee.- ahdistukaa te :)
Mitään hyvinvointia ne tuo. Itse asun nykyään kaupungissa jossa rysyjä ei näy kuin muutama, ONNEKSI. Täällä ihmiset on paljon paremmin voivia kuin siellä itärajalla mistä pääsin onneksi muuttamaan pois.
- Restaurant st peters
Pietarissa saa ravintoloissa erinomaista palvelua,parempaa kun Suomessa, siellä kova kilpailu pitää siitä huolen.
- tuleva evakko
Rauhan uudessa kylpylähotellissa tarjoilija ei puhunut suomea, eikä ymmärtänyt sanaa pulla, kirjoitti etelä-saimaa jutussaan.
Enää ei tarvitse mennä venäjälle, venäjä on täällä.- Paas alusta
Tuli vain tästä mieleeni: Kun olin 70- luvulla opiskelemassa Helsingissä, varsinkin Stokmannilla asuinkaverini kanssa saamastamme töykeästä kohtelusta johtuen päätimme alkaa puhua roattia kaupoissa. Sitä oli yritetty tankata päihimme kouluissa vuositolkulla. Siihen aikaan oli vielä ns. kivijalkakauppoja, yksi opinahjomme lähellä. Sieltä kun meni ostamaan en burk sinistä maitoa, sai paljon ystävällisemmän palvelun, kuin jos olisi ostanut vain sinistä maitoa purkillisen.
Täällä Lappeenrannassa ei tarvitse, kuin sanoa muutama sana venäjäksi, sen jälkeen olla ns. hoono soomi, niin palvelu pelaa. Kokeilkaapa jos ette muuten usko. - finski tsuhna
Paas alusta kirjoitti:
Tuli vain tästä mieleeni: Kun olin 70- luvulla opiskelemassa Helsingissä, varsinkin Stokmannilla asuinkaverini kanssa saamastamme töykeästä kohtelusta johtuen päätimme alkaa puhua roattia kaupoissa. Sitä oli yritetty tankata päihimme kouluissa vuositolkulla. Siihen aikaan oli vielä ns. kivijalkakauppoja, yksi opinahjomme lähellä. Sieltä kun meni ostamaan en burk sinistä maitoa, sai paljon ystävällisemmän palvelun, kuin jos olisi ostanut vain sinistä maitoa purkillisen.
Täällä Lappeenrannassa ei tarvitse, kuin sanoa muutama sana venäjäksi, sen jälkeen olla ns. hoono soomi, niin palvelu pelaa. Kokeilkaapa jos ette muuten usko.aivan totta,jos menen kauppaan missä tarvitsen palvelua niin pakko ottaa vaimo mukaan niin palvelu pelaa koska hän kysyy heti venäjäksi mitä tarvitsemme,kerran yhdessä kaupassa yritin asioida venakko myyjän kanssa mutta eipä hän paljon ymmärtänyt,kielen vaihduttua venäjäksi alkoi homma toimia
- Mähöne
Aikoinaan venäläiset yrittivät vallata Suomen tankeilla, nyttemmin tankit vaihtuneet katumaastureiksi. Ja hyvin suunnitelma toimii, ikävä kyllä!
- Tältä vaikuttaa
Eivät älypäät höhlänneet sitä silloin aikoinaan. Monia tuhansia ihmishenkiä olisi säästynyt puolin ja toisin, ei olisi tullut sotainvaliideja.
Vai olisikohan niin, että senaikaisilla suomalaisilla poliitikoilla oli senverran selkärankaa, ettei annettu tätä maata vallata? Entäs nää nykyiset, joiden selkäranka on keitettyä spaghettia. Oma etu on lähinnä, viekööt maat ja mannut kuka tahansa, kunhan omat edut on turvattu. - poliitikot vaihtoon!
Tältä vaikuttaa kirjoitti:
Eivät älypäät höhlänneet sitä silloin aikoinaan. Monia tuhansia ihmishenkiä olisi säästynyt puolin ja toisin, ei olisi tullut sotainvaliideja.
Vai olisikohan niin, että senaikaisilla suomalaisilla poliitikoilla oli senverran selkärankaa, ettei annettu tätä maata vallata? Entäs nää nykyiset, joiden selkäranka on keitettyä spaghettia. Oma etu on lähinnä, viekööt maat ja mannut kuka tahansa, kunhan omat edut on turvattu.Kyllä ne niittenkin edut vielä häviää. Ei rysyt niin tyhmiä, valitettavasti, ole että ensimmäisenä "lahtaisivat" ne ketkä niitten etuja ajaa.
- jbngikfdhbjhnkl
Veikkaa että jos venakot alkaavat ajella lpr-imatran ohi eiävtkä menekään uuteen kylpylään.Niin aikas nopeesti on kylpylä polvillaan...niitä vartenhan se kuitenkin tehtiin...laitas tää mieleen..
- l,tolstoi
venakko --venäläinen nainen,katso slavar
- suomineito.
l,tolstoi kirjoitti:
venakko --venäläinen nainen,katso slavar
Sanakirjat on aina olleet ja tulevat olemaan puhuttua kieltä jäljessä ..
- MINÄ ITSE !!!!!!!!!!
Mutta tässä kaikessahan on kyse turismista- ne voisivat käydä täällä, olla ihmisiksi,jättää rahat tänne ja mennä sinne mistä tulivat.
Mutta jos uuden kylpylän hinnat on pilvissä,kyllä venakot kiertää sen kohta kuten taitaa käydä jo meille suomalaisille heti alkumetreillä.
Ja kyse ei nyt ole rahasta vaan periaatteesta-jos saan muualta halvelmalla samat asiat kuin ko. paikasta niin menen sinne sitten.Ja ei tarvitse kuunnella sitä polotusta..- vjjvjv
se on kyllä törkeää että venäläiset saavat ostaa maata suomesta. joku päivä huomataan että hupsis olemme venäjän vallan alla, suomea ei enää ole kun tuo niiden soluttautuminen onnistuu. venäläiset ovat kuin heinäsirkkoja, tulevat laumoissa tänne ja tuhoavat kaiken. Poliitikkojen pitäisi jo alkaa tajuamaan ja kieltää se maanosto ainakin. Mutta se kun on nykyisin niinkin että kun sanoo yhden poikkinaisen sanan on heti rasisti.
- MINÄ ITSE!!!!!!!!!!!
vjjvjv kirjoitti:
se on kyllä törkeää että venäläiset saavat ostaa maata suomesta. joku päivä huomataan että hupsis olemme venäjän vallan alla, suomea ei enää ole kun tuo niiden soluttautuminen onnistuu. venäläiset ovat kuin heinäsirkkoja, tulevat laumoissa tänne ja tuhoavat kaiken. Poliitikkojen pitäisi jo alkaa tajuamaan ja kieltää se maanosto ainakin. Mutta se kun on nykyisin niinkin että kun sanoo yhden poikkinaisen sanan on heti rasisti.
Näin on! Olet aivan oikeassa ja olen samaa mieltä kanssasi.
Ja mites tuhotaan ne "heinäsirkat ?" - poispois...
MINÄ ITSE!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Ja mites tuhotaan ne "heinäsirkat ?"Eikös tuholaisiin joku myrkky tehoaisi. Luulisi että nykyisin on kehitetty tuholaismyrkkyjä joka lähtöön.
- hulluja kaikki
MINÄ ITSE!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Ja mites tuhotaan ne "heinäsirkat ?"ydinpommi jonnekin tänneppäin, niin eiköhän muutama miljoona heinäsirkkoja tuhoutuis kansallisuudelta ja kansalaisuudelta huolimatta
- Nekkariin vaaan.....
Juma jos nää toppahousut ei pysy "ihmisten"siis suomalaisten edestä.Niin sitä saa mitä tila................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744