Heikola-Lenax-Koivisto...

Odottelija!

Ei noita jaksa enää lukea, varsinkin kun tämä suoli24 on niin epäkäyttäjäystävällinen nykyään - joten uusi thread menemään ja sinne kaikki piimät , CA1:t ja muut kähisemään!

Joko se Koivisto kohta järjestää purjehduksia (nooh talvi tulossa mutta kuitenhi...)

9

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.S.

      "Heikola-Lenax-Koivisto..."

      Henkistä runkkaamista koko homma...

      • Luvian piru

        Kyllä Koivistolle toki pääsee - siinä Säpin edessähän tuo majailee! MUTTA merimaisemat ovat kohtalaisen - hmmm sameat !


    • Porissa hyvä Serihvi

      Reposaaren rapattu kuunari- keskustelu kuuluisi paikkakunat-Pori palstalle. Mutta. Mainitun palstan seriffi siivonnee moisen paskan pois välittomästi.

      • tännehän

        tämä arvailukeskustelu kuuluu. Kun nimimerkki CA1 ennemmin tai myöhemmin taas jotakin loihe lausumahan, onkohan kirjoittaja sairaseläkeläinen vai tyättömyyspäivärahalla elävä. Harvalla palstalla niin tiukaksi menee taistelu bittiavaruudessa


      • aikas kypsä
        tännehän kirjoitti:

        tämä arvailukeskustelu kuuluu. Kun nimimerkki CA1 ennemmin tai myöhemmin taas jotakin loihe lausumahan, onkohan kirjoittaja sairaseläkeläinen vai tyättömyyspäivärahalla elävä. Harvalla palstalla niin tiukaksi menee taistelu bittiavaruudessa

        CA1 ei ainakaan kirjoittele mitään Laivoista & Merenkulusta. En tiedä mihin kaveri pitäisi singauttaa, ISS-avaruusasemalle? Tosin sieltäkin varmaan pääsee tännee kirjoittelemaan


      • Inspector
        aikas kypsä kirjoitti:

        CA1 ei ainakaan kirjoittele mitään Laivoista & Merenkulusta. En tiedä mihin kaveri pitäisi singauttaa, ISS-avaruusasemalle? Tosin sieltäkin varmaan pääsee tännee kirjoittelemaan

        Sehän kirjoittaa tärkeästä tutkimustyötään, taukki! Meneilläänhän on useita oikeudenkäyntejä ja tutkimuksia (arvaa mistä), joista CA1:n pitää olla perillä ;)


    • MIKAJA/LEIRUU

      Mistäköhän kuunari Koiviston upotuksessa oli kysymys?

      Uusimmassa ketjussa on otettu esiin ulkonäkökriteeri ja Välittäjä_LKV:n mestariluokan selvittelyt teknisiä termejä käyttäen.

      Tästä ketjusta löytynee lisäselityksiä (-syitä). Vai meneekö liikaa henkilökohtaisuuksiin?

    • VITUTTAA

      Milloin alkaa talonrakennusurakat tällä palstalla,odotan mielenkiinnolla.

      • sarkasmista

        "mestariluokan tekniset selostukset..."
        Sarkasmi on ilmeisen vaikea tyylilaji!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe