Ei noita jaksa enää lukea, varsinkin kun tämä suoli24 on niin epäkäyttäjäystävällinen nykyään - joten uusi thread menemään ja sinne kaikki piimät , CA1:t ja muut kähisemään!
Joko se Koivisto kohta järjestää purjehduksia (nooh talvi tulossa mutta kuitenhi...)
Heikola-Lenax-Koivisto...
9
435
Vastaukset
- J.S.
"Heikola-Lenax-Koivisto..."
Henkistä runkkaamista koko homma...- Luvian piru
Kyllä Koivistolle toki pääsee - siinä Säpin edessähän tuo majailee! MUTTA merimaisemat ovat kohtalaisen - hmmm sameat !
- Porissa hyvä Serihvi
Reposaaren rapattu kuunari- keskustelu kuuluisi paikkakunat-Pori palstalle. Mutta. Mainitun palstan seriffi siivonnee moisen paskan pois välittomästi.
- tännehän
tämä arvailukeskustelu kuuluu. Kun nimimerkki CA1 ennemmin tai myöhemmin taas jotakin loihe lausumahan, onkohan kirjoittaja sairaseläkeläinen vai tyättömyyspäivärahalla elävä. Harvalla palstalla niin tiukaksi menee taistelu bittiavaruudessa
- aikas kypsä
tännehän kirjoitti:
tämä arvailukeskustelu kuuluu. Kun nimimerkki CA1 ennemmin tai myöhemmin taas jotakin loihe lausumahan, onkohan kirjoittaja sairaseläkeläinen vai tyättömyyspäivärahalla elävä. Harvalla palstalla niin tiukaksi menee taistelu bittiavaruudessa
CA1 ei ainakaan kirjoittele mitään Laivoista & Merenkulusta. En tiedä mihin kaveri pitäisi singauttaa, ISS-avaruusasemalle? Tosin sieltäkin varmaan pääsee tännee kirjoittelemaan
- Inspector
aikas kypsä kirjoitti:
CA1 ei ainakaan kirjoittele mitään Laivoista & Merenkulusta. En tiedä mihin kaveri pitäisi singauttaa, ISS-avaruusasemalle? Tosin sieltäkin varmaan pääsee tännee kirjoittelemaan
Sehän kirjoittaa tärkeästä tutkimustyötään, taukki! Meneilläänhän on useita oikeudenkäyntejä ja tutkimuksia (arvaa mistä), joista CA1:n pitää olla perillä ;)
- MIKAJA/LEIRUU
Mistäköhän kuunari Koiviston upotuksessa oli kysymys?
Uusimmassa ketjussa on otettu esiin ulkonäkökriteeri ja Välittäjä_LKV:n mestariluokan selvittelyt teknisiä termejä käyttäen.
Tästä ketjusta löytynee lisäselityksiä (-syitä). Vai meneekö liikaa henkilökohtaisuuksiin? - VITUTTAA
Milloin alkaa talonrakennusurakat tällä palstalla,odotan mielenkiinnolla.
- sarkasmista
"mestariluokan tekniset selostukset..."
Sarkasmi on ilmeisen vaikea tyylilaji!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456