Todella osaamaton palvelu ja ylimielinen johto! Itse otin rahat pois ja vaihdoin pankkia. Wahlroos teki viimeisen mokansa mun rahoilla ja ostatti johtajalle 2.9 milj euron asunnon.
Jättäkää NORDEA
12
523
Vastaukset
- vaikka asiak omistav
op tamppoonipankki on vielä pahempi.
- Miksi..
Miksi jättäisin?
Olen ollut ko pankin asiakas jo yli 30 vuotta. KOP:n ajoista lähtien.
Kerran olen pankkeja kilpailuttanut, kun ostin asunnon, ja silloinkin parhaat ehdot olivat ko pankilla.
Ja aina olen saanut sieltä tosi hyvää palvelua. Myös aikoinaan, kun oli lainan kanssa tiukkaa.
Joten ei ole mitään syytä vaihtaa pankkia.
Ja Whalroosin tekemiset ei paljon minun pankkiasiointiani hetkauta. Miksi yritys ei saisi tehdä rahoillaan mitä haluaa? Jos on syytä tyytymättömyyteen, niin silloin osakkeenomistajat vaihtavat johtoa.
- hyvä pankki
minäpä olen tyytyväinen Nordean asiakas, aina on ollut hyvä ja ystävällinen tapaaminen kerran vuoteen kun henk.koht. pankkineuvojan kanssa on asioitu.
- ylimielinen nordea
Jo 4 tuttavaa ovat vaihtaneet Nordeasta Osuuspankkiin. Itsellä on ollut aina OP:ssa tilit... Kyselin yhdeltä että miksi ei Nordea enää kelpaa, syy on kuulemma että "saanut tarpeekseen siitä, kyllästyi sen temppuihin".
- Ei syytä vaihtaa
Myös tyytyväinen Nordean asiakas, tili myös op:ssä. Op :tä ei voi laadussa ja palvelussa verrata Nordeaan. Hyvä Nordea.
- Helmi L
Terve!
Olen ollut vähän yli vuoden Nordean asiakkaana ja olen erittäin tyytyväinen.
Ystävällisin terveisin
Becon- opn on p.........
10v olen ollut nordean asiakas,enkä vaihda.Mieskin vaihtoi surkean ja toimamattoman OP:n nordeaan,ja nyt sujuu hommat ja rahat tilillä silloin kuin pitää.Ei tarvitse joka kuukausi juosta pankissa,ihmettelemässä missä rahat tällä kertää viipyy.Miksi eivät ohjaudu tilille,vaikka näkyvät sinne jo tulleen jne.. Yksi huonopuoli on kyllä se ettei enää saa korvauksia,kun rahta tulevat tilille ajallaan ja ongelmitta.
- jätti jo
Jättäkää Nordea? Hehe, Nordeahan jättää meidät! Täältä pikkupaikkakunnalta ainakin suljetaan konttori, käteisrahaa sieltä ei ole saanut enää aikoihin. Jatkossa lähin konttori on kymmenien kilometrien päässä, milläs sinne mummot hangessa ..?
- pankki heikoilla
Nordea=kusettajapankki. Ei pyynnöistä huolimatta selvitä sotkujaan eikä epämääräisiä toimintojaan.
Hallitsee uhkauskirjeet. - ---------------
Miksi puhutaan, että "mikä on halvin pankki"?
Ymmärtäisin, jos puhuttaisiin silloin lainojen marginaaleista,
tiskiasioinnin palvelumaksuista yms mutta kun puhutaan ihan
normaaleista korteista, visa electron tai pankkikortti, niin miten niin
sellainenkin maksaa jotain/kk?
Olen ollut aina Nordean asiakas, ei ole lainaa ja on muutama eri tili.
Rahaa ei ole tileillä millään muotoa merkittävää määrää. AInut kortti on
Visa Electron ja laskut maksan netissä. Enkä ole koskaan maksanut minkäänlaista kuukausimaksua. Tileillä on toki uskomattoman surkea korot, mutta ei sentään tarvitse välttämättömyyksistä maksaa. Saldokyselyn maksullisuus automaatilla v*tuttaa hieman, muttei juurikaan elämää rajoita.
Johtuuko maksuttomuus siis siitä, että olen 25-vuotias? Missä vaiheessa välttämättömät asiat (tilit, visa electron) muuttuvat maksullisiksi? - Nordea sucks
4,50€ ne repii kuussa. Eipä paljon pienituloisena huvittaisi maksella tyhjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701