aijaijai aika surkeeta kun eivät ole saaneet aikaseks edes yhtä ropoista mäen nyppylää avatuksi vaikka pitäisi viettää avajaisia ja etukäteen varanneet tietysti ovat peruuttaneet tulonsa ja jäävät odottamaan OIKEEN talven tuloa, ja pakkasia!
Avajaisviikonloppuna 0 rinnettä auki!
3
207
Vastaukset
- Salomonit
Ehkäpä eivät kelit ole sallineet lumetusta. Pakkasta on oltava yhtäjaksoisesti, että kannattaa alkaa lumettaa. Se tykkylumi on aika kallista(sähkön/vesi, jne). Lumitykit suoltavat pelkkää vettä, jos on nollakeli tai lämpöasteita. Tykit vaativat vähintään muutaman miinusasteen toimiakseen kunnolla. Viime vuonna tähän aikaan taisi olla jo pysyvä lumi maassa. Tänä vuonna onkin tilanne eri.
- selvennätkö hieman
Ketkä HE ?
Joo, täällä keskisuomessa Laajavuoren ensilumenlatu on sulanut kokonaan pois, Lapissa taas on ollut niin ilmastonmuutoskelit että huh hellettä.
sivustollani on talvea odottaville juttua myös muusta kuin pulkkailusta:
https://sites.google.com/site/pulkkaurheilujkl/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457